Wat is 'fipo'?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:46 schreef Vinno het volgende:
Fipo
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:42 schreef S-Two het volgende:
Jack - ik ben voor AjaxAFC - van Gelder is idd veel toffer
Goed punt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:56 schreef Prego het volgende:
ik erger me voornamelijk aan zijn kapsel![]()
Wat een eikel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
Tom Egbers heeft me ooit eens een keer bijna dood gereden. Tien jaar terug ging hij met een meid hier uit de buurt, ik fietsen, komt ie met 50 om de bocht gevlogen![]()
mee eens zijnde...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:47 schreef Stoomhamer het volgende:
Oneens.
Mag ik dan het geheim van Tom weten? Waarom zijn er nog steeds mensen, zoals blijkbaar de hoofdredacteur van Studio Sport, die Tom nog steeds waarderen?quote:
Lekker ontopic weer, en Huntelaar is overschat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:13 schreef Vandoooorrr het volgende:
FirstPost, maare.. Kuyt een linie of een, twee achteruit zou geen slecht plan zijn! Sterker nog laat hem lekker de tribune warm houden, van Nistelroden FTW!
Oja, als Klaas-Jan H. weer fit is moet hij natuurlijk spelen, mijn God, wat een held op dat voetbalveld.![]()
Jij lijkt me een wijs iemand.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:01 schreef Lucid het volgende:
mee eens. tom kan gewoon niet zo goed presenteren. verspreekt zich vaak en spreekt 'hakkelig' verder leidt ie de gesprekken in studio voetbal lang niet zo soepel als jack.
Dus jij denkt echt dat Kuyt in de verdediging speeltquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:47 schreef Stoomhamer het volgende:
Oneens.
Jezelf quoten is wel heel triest, maar Toine zit er gewoonquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik had het niet beter kunnen formuleren dan in de OP.
Tom is erg goed in verhalen vertellen, maar presenteren gaat hem bar slecht af. Ik kan wel genieten van zijn documentaires, maar zelfs als hij vragen moet stellen om een analyse uit Cruijff te krijgen dan lukt dat al niet.
Tom, doe alsjeblieft eens verstandig en probeer het niet meer...
Probleem is echter dan wel: als Jack er niet is, wie moet hem dan wél vervangen? Toine van Peperstraten? Die zou het niet eens zo heel slecht doen denk ik, al schort het bij hem wel flink aan voetbalkennis denk ik.
Ik wil je aanraken ik vind je stoerquote:
Hij had net zulk raar haar als Tomquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:43 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik wil je aanraken ik vind je stoer![]()
Of hij was gewoon erg blijquote:
ja heb ik ook welles gehad met Danny blindquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
Tom Egbers heeft me ooit eens een keer bijna dood gereden. Tien jaar terug ging hij met een meid hier uit de buurt, ik fietsen, komt ie met 50 om de bocht gevlogen![]()
Dat zegt hij altijd ja.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:47 schreef tong80 het volgende:
Tom Egberts vanavond tegen Koeman vlak voordat we de samenvatting van Bayern - Real gaan zien :
'Is bayern geen mooie tegenstander in de volgende ronde ?'
iddquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:54 schreef Pruttelkroam het volgende:
Ik had sterk het vermoeden dat meneer Egbers aardig aangeschoten zijn interview met Alex stond af te nemen. Hij wist zich totaal geen houding aan te nemen en wist niet waar ie kijken moest.
Op een gegeven moment begint ie ook lekker Portugees te lullen om Alex vervolgens een paar keer een vriendelijke dreun te verkopen..
Tom Egbers
Nee, hoezo?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:21 schreef Grimm het volgende:
Heeft Egberts iets anti-Ajax gezegd?
Hij was niet dronken en ook niet aangeschonken. Hij IS gewoon zo. Met autocue heeft hij al moeite, laat staan als hij moet improviseren. Warrigheid ten top...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:54 schreef Pruttelkroam het volgende:
Ik had sterk het vermoeden dat meneer Egbers aardig aangeschoten zijn interview met Alex stond af te nemen.
Vorige keer Wegereef en nu Egbertsquote:
Ja, maar dit keer was het echt HET toppunt van chaos. Hij stond er als een begaffelde josti bij..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij was niet dronken en ook niet aangeschonken. Hij IS gewoon zo. Met autocue heeft hij al moeite, laat staan als hij moet improviseren. Warrigheid ten top...
Leuk dat het voetbal weer terug is bij de nos maar alsjeblieft NIET met Egbers. Die presenteert net zoals zijn haar zit, warrig en verstrooid. Hij weet helemaal niet wat hij moet zeggen. Dat zo iemand nog mag presenteren een schande is het.quote:Egbers en Smeets presenteren samenvattingen
Huidige NOS-presentatoren als Tom Egbers en Mart Smeets gaan de samenvattingen bij Studio Sport presenteren.
bron,
bron toegevoegd.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:13 schreef venomsnake het volgende:
Wat is de bron?
Ik geloof er namelijk geen zak van dat Smeets de samenvattingen gaat doen.
Die zal wel van 18.00 tot 19.00 de overige sporten doen..
Dat meen je niet!? Uitslaan zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:36 schreef Agiath het volgende:
Tom is eigenlijk bijna de enige voetbalverslaggever die ik kan uitstaan
Bijna iedere uitzending dus. Omdat 'ie het zelf verkloot met z'n verstrooide harses en door de war liggende papieren.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:32 schreef Kerdaben het volgende:
Geweldige presentator, en altijd in de camera vragen wat nu de bedoeling is als er iets niet helemaal volgens schema verloopt
Egbers = Heraclesquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:10 schreef koningdavid het volgende:
Nu je het zegt, Egbers zou wel iets meer 'pro-Ajax' mogen zijn ja.![]()
Dat staat ie toch ook, in het centrum van de verdediging van de tegenstanderquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:27 schreef koningdavid het volgende:
zien vertellen dat Dirk Kuyt in het centrum van de verdediging staat.
Dat is het enige waar diequote:
Wat kan mij dat boeien. De Eredivisie boeit me gewoon niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:05 schreef borisz het volgende:
Schop,
tijdens de OS doet hij wel eens de presentatie van de samenvattingen is het weer een ramp en hij mag ook nog eens de eerste show van Studio Voetbal presenteren.
En het was nog niet eens blauw ook.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:11 schreef Pritt het volgende:
Ja, wat een idioot, maakt NOOIT zijn zinnen af, ratelt onzin.
Begint over domme grappen, Liverpool in het blauw.
Hoi Tomquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:03 schreef hafc het volgende:
blijf van onze almeloër af. hij heeft veel verstand van voetbal waarschijnlijk meer dan de TS.
TOM = TOP
Wat dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:19 schreef borisz het volgende:
Ik geef hem even een schop. Hij is weer een drama vandaag.
Hij komt weer eens niet uit zijn woorden. Staat te stotteren op tv. Live presenteren kan die niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |