Ik post dus alleen hier en lees soms in de andere topicsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb bijna alles gelezen in de FB, maar ik post hier te weinig om een zinvolle bijdrage te kunnen leveren, dus doe ik het maar niet.
Maar mijn weekend wordt er niet door verpest.
Moeten meer dingen gebeuren om mijn weekend te verpesten![]()
Huiliequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik post dus alleen hier en lees soms in de andere topics![]()
Maar het gelul in FB is echt van het niveau kinderklas![]()
COS is voor het commentaar op streams en niet voor slow chat, lijkt me allemaal niet zo moeilijk![]()
Het verpest voor mij ook niets hoor, vind het alleen maar zielig![]()
Het schijnt nu wel gezellig te zijn in het huis, misschien toch is gaan zoeken naar een stream![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeg nou es eerlijk, ik had gelijk he?![]()
Wat er in de FB gebeurt is niet veel anders dan vorig jaar, oke, het gaat af en toe wat harder, maar dat is FOK.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik post dus alleen hier en lees soms in de andere topics![]()
Maar het gelul in FB is echt van het niveau kinderklas![]()
COS is voor het commentaar op streams en niet voor slow chat, lijkt me allemaal niet zo moeilijk![]()
Het verpest voor mij ook niets hoor, vind het alleen maar zielig![]()
Het schijnt nu wel gezellig te zijn in het huis, misschien toch is gaan zoeken naar een stream![]()
Dat snapte ik, ik dacht dat je de naam van het andere forum gebruikte om het af te sluitenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:56 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Draadje was vol (300), vandaar deze nieuwe.
En als we dat niet doen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:58 schreef versabommie het volgende:
En nu allemaal de muilen houden, vanaf vandaag ben IK hier de baas!
Dus iemand die het anders ziet dan jij is gelijk een huilenbalkquote:
Jij volgt geen streams dus jij weet niet eens wat offtopic is, ik voel me dan ook niet geroepen om me van jouw kritiek me dan ook maar enigzins ene reet aan te trekkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Kom op Eend, stop er nu is een keertje mee, het is zo..
![]()
Dan laat ik Krabbit een uur tegen je lullen tot je schijndood bentquote:
Jij post nu ook niets substantieels in de cos, huilie!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij volgt geen streams dus jij weet niet eens wat offtopic is, ik voel me dan ook niet geroepen om me van jouw kritiek me dan ook maar enigzins ene reet aan te trekken![]()
Wacht maar tot de mods slapenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij post nu ook niets substantieels in de cos, huilie!![]()
Het is niet alleen in FB maar ook COS en het mag mij veel harderquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wat er in de FB gebeurt is niet veel anders dan vorig jaar, oke, het gaat af en toe wat harder, maar dat is FOK.
Enne, er zijn zat streams te vinden hoor, floris is een populaire
De eerste die zo tegen mij kan lullen moet nog geboren wordenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan laat ik Krabbit een uur tegen je lullen tot je schijndood bent![]()
Hahahah, kan wel merken dat ik regelmatig in het andere forum post, moet weer even omschakelenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is niet alleen in FB maar ook COS en het mag mij veel harder![]()
Laat de streams maar zitten, zodra moet ik in dat topic gaan meedoen![]()
Hooguit de baas over LS maar daar stopt het toch echt hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:58 schreef versabommie het volgende:
En nu allemaal de muilen houden, vanaf vandaag ben IK hier de baas!
quote:
Hoeft ook niet hoor, niemand hoeft dat want ik ben niemand maar jij bent vanaf nu PC zuigerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij volgt geen streams dus jij weet niet eens wat offtopic is, ik voel me dan ook niet geroepen om me van jouw kritiek me dan ook maar enigzins ene reet aan te trekken![]()
Joh, ik ben tegenwoordig zo dik met de fa's dat je reet gebanned is voordat je 'm kan afvegen!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hooguit de baas over LS maar daar stopt het toch echt hoor![]()
![]()
Huh?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geen behoefte om me hier voor te stellen aangezien ik hier al een tijdje zit Joohanna, net als jij sinds vorig jaar en moet ik me jou herinneren dan?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat snapte ik, ik dacht dat je de naam van het andere forum gebruikte om het af te sluiten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |