reservebelgie!quote:
*highfived Paultie!quote:
E10 steekt zn spruit in de as van het rad en Rik gaar in het rad rennenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmmmm wie doet het met wie, later deze avond???
Nog even geduld A.J.B.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:40 schreef paultjuhhh het volgende:
Wordt er al geneukt?
Boutnummer maar jou vind ik wel liefquote:
*highfived.quote:
Zal eens tijd worden voor een beetje goede lesbo sexquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:41 schreef APK het volgende:
Volgens mij gaat het nu de goede kant op.
Marlies in de armen van Monique.![]()
Utreg is het beste hequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Brabant is leuk, beter dan Friesland, da's helemaal saai
me stadsie daor gebeurt ...quote:
Die gaan echt neuken zoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:42 schreef ruby het volgende:
Marlies houdt van Monique.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:42 schreef ruby het volgende:
Marlies houdt van Monique.
quote:
edit: kut verkeerde gekopieerdquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Boutnummer maar jou vind ik wel lief![]()
![]()
Marlies baalt dat ze baalt![]()
amsterdam is poep op de stoep, danny de munkquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
amsterdam stinkt, maar daar is nog geen liedje van![]()
Want? Waarom?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:44 schreef Danielle78 het volgende:
[..]
nee ik moet er ook echt niet aan denken.
Yep, E10 op 3 uurquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:44 schreef arneaux het volgende:
We hebben een huiler.
Dat zullen wel de verzoeknummertjes zijn .quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:45 schreef golfer het volgende:
Janknummertjes komen nu achter elkaar?
dat is lui zweetquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
Inclusief traan aan z'n neus![]()
[afbeelding]
dat deden die nummersquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:45 schreef T-lex het volgende:
Ze is gewoon stikjaloers op Mo...gelijk nog even benadrukken..."Ik ben niet jaloers, ik vindt het leuk wat je met Tijn hebt..IK HOOP ALLEEN NIET DAT JE ER THUIS PROBLEMEN MEE KRIJGT" How to kill the mood, marlies.![]()
Ik dacht het ook te horen, jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:46 schreef flugeltje het volgende:
Ze lagen zeker weten te zoenen net... Dat hoorde ik toch goed???
Nee, hij is een huiliequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:46 schreef avonne het volgende:
[..]
dat is lui zweet
1 nummer dansen en zijn conditie is óp
Jewel hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
amsterdam stinkt, maar daar is nog geen liedje van![]()
Waar liggen ze eigenlijk?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:47 schreef versabommie het volgende:
Jeuh! Lesbo sex comming up![]()
![]()
[afbeelding]
Can i get an AMEN?![]()
Mo gaf Marlies 3 zoenen achter elkaar op de mond omdat Marlies (volgens mij) tegen Mo zei dat ze haar de mooiste vrouw in het huis vindt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:46 schreef flugeltje het volgende:
Ze lagen zeker weten te zoenen net... Dat hoorde ik toch goed???
Erfegenaam! Erfgenaam !quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:47 schreef versabommie het volgende:
Jeuh! Lesbo sex comming up![]()
![]()
[afbeelding]
Can i get an AMEN?![]()
Geleuf me...ik ken de textquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jewel hoor
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit amsterdam....
De rest kan ik hier niet zingen![]()
As ut ofer mai stadsjie gaot joggie dán mag utquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:42 schreef versabommie het volgende:
me stadsie daor gebeurt ...
ohw fuck...liet me offtopic meeslepen
Nee dank je, ik wil graag een moeder die ook nog ná groep 7 mee kan helpen met m'n huiswerkquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:50 schreef Canisfire het volgende:
En Sabrina is de enige die echt nonstop staat te dansen,
Ik wil ook een moeder als Sabrina![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:48 schreef golfer het volgende:
En Penny de Jager, pardon Sabrina, gaat maar door met haar zweefdansen.
laat semih dat niet horen !quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:51 schreef paultjuhhh het volgende:
zo die micheline heeft nu helemaal dikke tetten in dat ding
Heir Heirquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:50 schreef avonne het volgende:
[..]
eh... wat betekent dat "erfgenaam"?
Dat stond al genotuleerdquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja, vroeg ik me ook al afquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:50 schreef avonne het volgende:
[..]
eh... wat betekent dat "erfgenaam"?
Net een jochie van 15 met watermeloenen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:51 schreef paultjuhhh het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
As ut ofer mai stadsjie gaot joggie dán mag ut
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:49 schreef arneaux het volgende:
Omfg. Tijn en Monique, dat moet fout goed gaan.
Klopt er is een probleem met gate 3+4quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:52 schreef Canisfire het volgende:
wtf mijn onderste 2 streams lopen plots vast
zich aanstellenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:52 schreef arneaux het volgende:
Hahahahahaha. WTF doet Tijn nou weer!!!
Toch was het mooi. Kolere, het is niet altijd fijn een emomuts te zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:52 schreef Canisfire het volgende:
Tijn's confession
Hij noemt iedereen behalve Marcel
Dàt vind ik nou echt lief.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:53 schreef avonne het volgende:
vooral Janine die me raakte op een plekje waarvan ik niet wist dat het bestond
....
ik hoop dat jullie lekker liggen te dromen van de dromen die hopenlijk uitkomen.
ik ben er van overtuigd dat we elkaar nog zien
Janientje..!!!
(Tijn)
Hij begon met Marcel volgens mij (ik verstond eerst Marcia... maar dat heeft hij vast niet gezegd)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:52 schreef Canisfire het volgende:
Tijn's confession
Hij noemt iedereen behalve Marcel
Omdat hij die zak van een marcel niet noemt is het mooi inderdaadquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Toch was het mooi. Kolere, het is niet altijd fijn een emomuts te zijn.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaah Anita is zo slecht nog niet!
Doe hem/haar de groeten van onsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:54 schreef arneaux het volgende:
Hahahaha. Ik moet zo hard lachen dat mn huisgenoot uit bed komt..
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:54 schreef arneaux het volgende:
Hahahaha. Ik moet zo hard lachen dat mn huisgenoot uit bed komt..
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:56 schreef avonne het volgende:
dit beeld was direct na de toespraak van Tijn.
Deuren open.
Zou hij achter de deuren zijn lul hebben laten zien, maar in de preutsheid naar de andere bewoners die deuren hebben open gedaan?
[[url=http://xs107.xs.to/xs107/06406/2-32.jpg]afbeelding][/url]
DAY!! Wat een taal!quote:
Dat was net met Chipz en Tarkan hequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:56 schreef neferhone het volgende:
maar 1001 nacht ? kan ik er niet uihalen. ik had dan toch iets verwacht met buikdansers
Duh.quote:
wel goed voor suggestieve dansjes..quote:
benny benassi - satisfactionquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:57 schreef T-lex het volgende:
Hé goeie muziek....was dat dan.
Benny Benassi met Satisfactionquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:57 schreef T-lex het volgende:
Hé goeie muziek....was dat dan.
haha ik ook. Gaat lekker zo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:57 schreef ruby het volgende:
Ik zit lekker te swingen hoor achter m'n computertje.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Benny Benassi met Satisfaction [afbeelding]
En álle bewoners zijn opeens liefquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:57 schreef ruby het volgende:
Ik zit lekker te swingen hoor achter m'n computertje.
Ik krijg nu anders wel zin om op stap te gaanquote:
niet op mijn gejank letten was het volgens mijquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Marcia tegen Eggie:"Niet op me letten hé???"
Eggie tegen Marcia: "Jij ook nit op de mijne he..... YEAHHH...."
Zeggen ze dat allemaal tegen elkaar? Sja...drank he.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En álle bewoners zijn opeens lief![]()
Jij niet alleenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:59 schreef miraculeus het volgende:
Ik ben écht fan van Sabrina!
als hij bij de laatste 7 (of 6) was zou hij in zijn nakie van het zwembad naar de huiskamer lopenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:00 schreef avonne het volgende:
[..]
Tijn had beloofd zijn lul op TV te laten zien als Janine er uit ging.
Welkom bij de clubquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:59 schreef miraculeus het volgende:
Ik ben écht fan van Sabrina!
Ik vind het ook wel lekker, zit te swingen op mijn stoel, terwijl golfer roept,wat een kutmuziekquote:
Meer dat wij dat nú vinden, bedoelde ik. Ook drank hè.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:00 schreef ruby het volgende:
[..]
Zeggen ze dat allemaal tegen elkaar? Sja...drank he.
Doet me aan Mario denken, als ie geraakt is, dan is ie ff onschendbaarquote:
nee lisa gerrardquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat was net met Chipz en Tarkan he
niet teveel.. anders krijgen ze 'm niet meer omhoog !quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:02 schreef cripplecrow het volgende:
moet veeeel meer gezopen worden nog.
KOSTELIJK!quote:
Die van mij kon het niet meer trekkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel lekker, zit te swingen op mijn stoel, terwijl golfer roept,wat een kutmuziek
Ik ben nuchter.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Meer dat wij dat nú vinden, bedoelde ik. Ook drank hè.![]()
Ow wat erg!quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:02 schreef FBtje het volgende:
[..]
niet teveel.. anders krijgen ze 'm niet meer omhoog !
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Die van mij kon het niet meer trekken![]()
Ach maak ik nog ff goed, hij ka kan altijd wel, in tegenstelling met bb![]()
Ze staat echt al uren continu te swingen. Ze ging ook goed in dat rad. Onvermoeibaar!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:04 schreef golfer het volgende:
Respect trouwens voor de conditie van Sabrina.![]()
I want to be a hippyquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Ze moeten eens happy hardcore draaien
adhd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze staat echt al uren continu te swingen. Ze ging ook goed in dat rad. Onvermoeibaar!
yeahquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:05 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |