Je vergeet een underscorequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja.
http://fotoboek.fok.nl/dribbel Ja, mooie foto's
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Sorry schat!
Dit is de enige foto die ik van je heb![]()
Je mag tieten foto's mailen![]()
tozzoquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel maar hoe nuttig die zijn.
Lamlul
jawelquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Het is een toevoeging, alleen een underscore is niet nuttig
Met de meester spammer S. in de buurt gaat het niet lukken, moet je doen wanneer hij net even ergens anders kijktquote:
Ja, opwindend.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Kijk naar dat hoofd van Yvonne!
Wie heeft hier nou de meeste kwartets in dit topic man, wat trouwens pure vervuiling is..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:16 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Met de meester spammer S. in de buurt gaat het niet lukken, moet je doen wanneer hij net even ergens anders kijkt
Ah, en dan ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Had je daar bijna een kwartet!
Neeee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Is het topic al bijna vol?
ik ga zoquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik wil naar bed
alsof jullie mijn gerimpelde hangtieten willen zienquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Sorry schat!
Dit is de enige foto die ik van je heb![]()
Je mag tieten foto's mailen![]()
Nee, waarom?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:18 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Heeey, eerst nog even dit topic vol
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:18 schreef fraubitch het volgende:
[..]
alsof jullie mijn gerimpelde hangtieten willen zien
Neej, zeg dat het niet waar is, nee, mijn leven, mijn fantasiequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:18 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Op die ene foto eh, van die meet eh.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:18 schreef fraubitch het volgende:
[..]
mag ik je dus ontmaagdenquote:
Neequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:18 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Kerelquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:18 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |