Wie heeft hier nou de meeste kwartets in dit topic man, wat trouwens pure vervuiling is..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:16 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Met de meester spammer S. in de buurt gaat het niet lukken, moet je doen wanneer hij net even ergens anders kijkt
Ah, en dan ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Had je daar bijna een kwartet!
Neeee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Is het topic al bijna vol?
ik ga zoquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik wil naar bed
alsof jullie mijn gerimpelde hangtieten willen zienquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Sorry schat!
Dit is de enige foto die ik van je heb![]()
Je mag tieten foto's mailen![]()
Nee, waarom?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:18 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Heeey, eerst nog even dit topic vol
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:18 schreef fraubitch het volgende:
[..]
alsof jullie mijn gerimpelde hangtieten willen zien
Neej, zeg dat het niet waar is, nee, mijn leven, mijn fantasiequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:18 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Op die ene foto eh, van die meet eh.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:18 schreef fraubitch het volgende:
[..]
mag ik je dus ontmaagdenquote:
Neequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:18 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Kerelquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:18 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |