Wordt je nu emotioneel?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Alweer een topic bijna vol? Ok, nog bijna 50 posts, maar toch.
Van vreugde ende jolijt.quote:
Dat zeg ik ook wel eens!quote:
Ben jij hetero?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, zoveel verschillen gays niet van hetero's.
Dan zal ik de vraag opnieuw formuleren:quote:
Een iris?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:46 schreef Sebasser het volgende:
Er zit iets in mijn oog.
bestaat er blauwe ice tea?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan zal ik de vraag opnieuw formuleren:
Ben je soms hetero?
suffiequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan me voorstellen dat bosbesijsthee wel eens blauw zou kunnen zijn. Maar aan de andere kant, bosbesthee is ook niet blauw.
Lastig.
Nee niet echt, wel eens gedaan maar dat is echt niet lekker.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Dude, homemade (homomade) icetea van hete thee die koud is geworden is gewoon het best.
Dude, van koudgeworden koffie kan je heerlijke ijskoffie maken of caffiato!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee niet echt, wel eens gedaan maar dat is echt niet lekker.
Net als koud geworden koffie
Dan mag je dat wel eens maken op de veelbesproken Lesbeau meet.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dude, van koudgeworden koffie kan je heerlijke ijskoffie maken of caffiato!
Jemig. Nou, dan kan ik er net zo goed nu een eind aan maken.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:06 schreef Sebasser het volgende:
Anders heb je gefaald in het leven erik..
Klopt, maar dat doe je niet.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jemig. Nou, dan kan ik er net zo goed nu een eind aan maken.
Klopt. Net als meeten.quote:
Dat was niet de bedoeling!quote:
Heel veel juist.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hou je nog wel een beetje van me dan?
Ach, dan doen we toch gewoon het licht uit.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Hihi. Maar nee dus. Ik meet niet. Doodeng.
Ik ben soms bang in het donkerquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, dan doen we toch gewoon het licht uit.
Zender: Veronica.quote:Oorlogsfilm
Tijdens de Tweede Wereldoorlog ontdekt luitenant Kelly een Duitse bank achter de vijandelijke linie, waar zestien miljoen aan goud opgeslagen ligt. Met behulp van een valsspelende dobbelspeler, de hippie Oddball, drie Sherman-tanks en een beetje geluk, leidt Kelly de missie om het goud te bemachtigen.
Klinkt verleidelijk. Maar toch, ik meet niet.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet met ons, wij zijn er om je te beschermen.
Nogmaals: Bullshit.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klinkt verleidelijk. Maar toch, ik meet niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |