quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mooi zo, ik ben ook hel blij met jou.
ketchupquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heeft een wat ketchup achtige smaak, dus als je graag ketchup als dipsaus gebruikt dan is het lekker ja
Ik hou er wel van. Ik hoor (en zie) graag de natuur, ook als 't wat ruwer isquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het niet tof als het heel hard waait. Word er altijd onrustig van.
Keiharde regen, met keiharde wind.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik hou er wel van. Ik hoor (en zie) graag de natuur, ook als 't wat ruwer is
Ja op een of andere manier werkt de kracht van de natuur relativerendquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik hou er wel van. Ik hoor (en zie) graag de natuur, ook als 't wat ruwer is
Je vergeet de donder en bliksemquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Keiharde regen, met keiharde wind.
Dat kan heel tof zijn
dat kan toch niet??quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Op zich vind ik het ook wel mooi, maar niet als ik half moe ben.
Jawel, tuurlijk kan je wel half zwanger zijn.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat kan toch niet??
je bent moe of niet, je kan toch ook niet half zwanger zijn![]()
Nou, je kan best half moe zijn. Ik wel althans.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat kan toch niet??
je bent moe of niet, je kan toch ook niet half zwanger zijn![]()
okay, maar jij bent dan ook bijzonderquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, je kan best half moe zijn. Ik wel althans.
Ik moet bij bijzonder toch altijd denken aan gehandicaptenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay, maar jij bent dan ook bijzonder![]()
jeetje, jij ontvangt ook niet graag complimentjesquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet bij bijzonder toch altijd denken aan gehandicapten.
Laten we zeggen dat ik het niet gewend ben.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jeetje, jij ontvangt ook niet graag complimentjes![]()
Maar ik zal het de volgende keer eerst zeggen of waarschuwen als ik het nog een keer doequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik het niet gewend ben.
Dat ene shirt was anders wel tof.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik het niet gewend ben.
Dank u. Jouw naamtopic ook. Denk ik. Maar ik ben een outsider.quote:
SiteThief zit dus op de meet in Zwollywoodquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar is iedereen toch, Stroek?
En NanKing? En Twist? En Wonderer? En Chowi?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
SiteThief zit dus op de meet in Zwollywood
Zwaffel zit nu aan MM z'n meat
Maedel is vertrokken richting bed
Wonderer is musical kijkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En NanKing? En Twist? En Wonderer? En Chowi?
Omdat ik wist dat je kwam, natuurlijk!quote:
Daar hebben we een smiley voor "quote:
okay, want dat was nu de musical waar ik van te voren nu de meeste bedenkingen tegen zou hebben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:12 schreef wonderer het volgende:
Wat zien ik was best leuk.
Wat was dat voor een meet eigenlijk?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:51 schreef Sitethief het volgende:
Zo, thuis, was zeer zeker de moeite waard,.
http://www.pchooftstraat.nl/homepage.htmquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:46 schreef liefie_ het volgende:
whoei ik ga zo naar de pc hoofdstraat
of is het eigenlijk hooft?
ga je mee kleren voor me uit zoeken?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:50 schreef Twisted_fok het volgende:
ik ga denk ik ook nog even naar a'dam vandaag.
eerst nog even flink rondlummelen.
daar geloof ik nu helemaal niks vanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil ook naar Amsterdam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |