Jemig. Nou, dan kan ik er net zo goed nu een eind aan maken.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:06 schreef Sebasser het volgende:
Anders heb je gefaald in het leven erik..
Klopt, maar dat doe je niet.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jemig. Nou, dan kan ik er net zo goed nu een eind aan maken.
Klopt. Net als meeten.quote:
Dat was niet de bedoeling!quote:
Heel veel juist.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hou je nog wel een beetje van me dan?
Ach, dan doen we toch gewoon het licht uit.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Hihi. Maar nee dus. Ik meet niet. Doodeng.
Ik ben soms bang in het donkerquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, dan doen we toch gewoon het licht uit.
Zender: Veronica.quote:Oorlogsfilm
Tijdens de Tweede Wereldoorlog ontdekt luitenant Kelly een Duitse bank achter de vijandelijke linie, waar zestien miljoen aan goud opgeslagen ligt. Met behulp van een valsspelende dobbelspeler, de hippie Oddball, drie Sherman-tanks en een beetje geluk, leidt Kelly de missie om het goud te bemachtigen.
Klinkt verleidelijk. Maar toch, ik meet niet.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet met ons, wij zijn er om je te beschermen.
Nogmaals: Bullshit.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klinkt verleidelijk. Maar toch, ik meet niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |