En iedereen houdt van jou.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:44 schreef Sebasser het volgende:
Ik hou van iedereen.
je vergeet er voor mij nog oud neer te zetten van vieze oude manquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nanking had wel gelijk, vieze mannetjes hier
Ach en wee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je vergeet er voor mij nog oud neer te zetten van vieze oude man![]()
Hoi. Welkom in de [Lesbeau]-reeks.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:48 schreef maedel het volgende:
hoi
bullshit.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoi. Welkom in de [Lesbeau]-reeks..
Ja bedankt he...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoi. Welkom in de [Lesbeau]-reeks..
Ik heb een heel "recht voor z'n raap"-bui vandaag, dus hier komt ie.quote:
Mwa een stuk of 10 posten hier weleens, op heel fok een stuk of 20quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:49 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja bedankt he...
Ik zit te denken om eens een poll te openen hoeveel lesbeau's hier nou daadwerkelijk in rondhangen...
-nou nog uitvogelen hoe zo'n poll in het topic te krijgen-
Poll: Hoeveel lesbeau's komen nou in lesbeau?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:49 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja bedankt he...
Ik zit te denken om eens een poll te openen hoeveel lesbeau's hier nou daadwerkelijk in rondhangen...
-nou nog uitvogelen hoe zo'n poll in het topic te krijgen-
Ik ook niet van mij.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb een heel "recht voor z'n raap"-bui vandaag, dus hier komt ie.
Soms snap ik echt geen hol van jou.
Ik ga dan altijd naar een dijk ofzoot, en dan met de zee enzoot, altijd tof.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het niet tof als het heel hard waait. Word er altijd onrustig van.
sjongejonge, jij zou toch op bed gaan liggen?quote:
Je bent niet de enige hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb een heel "recht voor z'n raap"-bui vandaag, dus hier komt ie.
Soms snap ik echt geen hol van jou.
Dan is het inderdaad wél leuk. maar ik heb hier thuis altijd het idee dat bomen om gaan vallen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd naar een dijk ofzoot, en dan met de zee enzoot, altijd tof.
niks onzinn pullquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:53 schreef maedel het volgende:
[..]
sjongejonge, jij zou toch op bed gaan liggen?
Hier waaien altijd takken naar beneden jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad wél leuk. maar ik heb hier thuis altijd het idee dat bomen om gaan vallen.
Ja, ik moet gaan slapen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoor.
Ach sebasser is een schatje alleen op FOK! is hij vaak nogal irritant.
stoer hoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:53 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik klikte op bullshit.
Moeten en doen zijn twee verschillende zaken.quote:
Ja, ik ga zo dus.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:53 schreef maedel het volgende:
[..]
sjongejonge, jij zou toch op bed gaan liggen?
Bullshit.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:53 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik klikte op bullshit.
Nee, ik moet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moeten en doen zijn twee verschillende zaken.
roept alle krachten aan om Erik weer tot rust te brengenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het niet tof als het heel hard waait. Word er altijd onrustig van.
Moe?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, ik moet.
Ik ben te wazig, te irritant, te ja, wat.
Voedsel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
roept alle krachten aan om Erik weer tot rust te brengen
dus fijne lounge muziek
een paar meurkaarsen
dimt de grote lamp
ik zag vandaag zo'n gothic gast weetje, die zijn best tof zijn eh.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
roept alle krachten aan om Erik weer tot rust te brengen
dus fijne lounge muziek
een paar meurkaarsen
dimt de grote lamp
Dan tel maar tot 50, want 10 is blijkbaar niet genoeg.quote:
Maken we er een kaasplankje van. Met veel soorten kaas. En een schaaltje met honing ernaast.quote:
ik denk in het geval Sebas dat 184.450 een beter getal isquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:56 schreef maedel het volgende:
[..]
Dan tel maar tot 50, want 10 is blijkbaar niet genoeg.
Dat is niet slim eigelijk, behalve als je geen schimmelkaas doet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maken we er een kaasplankje van. Met veel soorten kaas. En een schaaltje met honing ernaast.
en olijfjesquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maken we er een kaasplankje van. Met veel soorten kaas. En een schaaltje met honing ernaast.
waarom las ik paddo's ergens op je tweede regel?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en olijfjes
en papadews en gedroogde tomaatjes![]()
Nee hoor er is helemaal niks mis met welriekende schimmelkazenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is niet slim eigelijk, behalve als je geen schimmelkaas doet.
van die meur zooi.
Dat is zo verpestend
nee papadews' of pepedews of sweet pepers of hoe die rode dingen ook hetenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
waarom las ik paddo's ergens op je tweede regel?
Ja, nee klopt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee hoor er is helemaal niks mis met welriekende schimmelkazen
Ik ken wel die zoete paprika ookwel sweer paprika of zo.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee papadews' of pepedews of sweet pepers of hoe die rode dingen ook heten
Ruilen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:03 schreef liefie_ het volgende:
zo ik zit en ik ben kei misselijk dus ik beweeg niet meer
grote bank en groot dekbed en laptopje
Heb je iets goed te maken dan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:04 schreef Sebasser het volgende:
Zullen we allemaal een sinterklaas liedje zingen?
Alles om het topic af te buigen van schimmelkaas als het aan mij ligt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:04 schreef Sebasser het volgende:
Zullen we allemaal een sinterklaas liedje zingen?
Ok. Laten we het hebben over kleurtjesquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:06 schreef maedel het volgende:
[..]
Alles om het topic af te buigen van schimmelkaas als het aan mij ligt.![]()
Wat ligt er aan jou?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:06 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja van die overjarige, die knarst tussen je tandenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd heel erg van die hele oude kaas, waar zoutkristallen inzitten![]()
.
hohoehoehoehlang al bezigquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben Lama's kijken.
oranje rood jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ken wel die zoete paprika ookwel sweer paprika of zo.
Die is oranje of zo.
zal ik een poding doen met dubbele chocolade cakes van de Edah?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:06 schreef maedel het volgende:
[..]
ok, ik zie het morgen wel weer ja?quote:
Eigelijk moeten we eens een lesbeau meet hebben, dan ziet wie was hetquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oranje rood ja![]()
heerlijk gevuld met roomkaas
Klikt goedquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eigelijk moeten we eens een lesbeau meet hebben, dan ziet wie was het?maedeal fzo?
dat ik ook wel tof kan zijn als ik niet wazig ben, en wat dan ook.
En dan mag jij en rik en kim enzoot kaasdingen maken
woon je ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Klikt goed
komen jullie maar hier naar toe![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:12 schreef Sebasser het volgende:
hm, nanking.
Smirnoff ice met bitterlemon is wel lekker
Alleen die fucking fles is wel snel leegquote:
Ja hier ook, ik had het liever wat langerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:22 schreef liefie_ het volgende:
had ik al verteld dat de kapper bijna al mn haar heeft gestolen!
zo kort
ja ik weet dat ik t al verteld had maar ik doe het nog eens niet zeuren
mens,pas 10xquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:22 schreef liefie_ het volgende:
had ik al verteld dat de kapper bijna al mn haar heeft gestolen!
zo kort
ja ik weet dat ik t al verteld had maar ik doe het nog eens niet zeuren
Mooi zo, ik ben ook hel blij met jou.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:23 schreef Zwaffel het volgende:
weet je. Ik ben eigenlijk best heel erg gelukkig in mn huidge relatie. itt mn vorige
Dat bedacht ik me even
Heeft een wat ketchup achtige smaak, dus als je graag ketchup als dipsaus gebruikt dan is het lekker jaquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mooi zo, ik ben ook hel blij met jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |