Zo te zien was dat omgekeerd niet het geval. Hij lijkt niet echt onder de indruk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:27 schreef KNAK het volgende:
Ik schrok me dus de ###
Hij wilde je vermoordenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:45 schreef KNAK het volgende:
De schuiframen die je ziet open gezet die je daar op de achtergond ziet en nog een deur wat naar dakterras gaat
Meer kon ik niet doen
[afbeelding]
Zo keek ie toen ik de deur uitging
Vond het maar eng
dat hebben we hier wel geloof ik maar toch....als ik ze opbel dan komen ze hem een halve dag later vangen, en dan komen ze mij om geld vragen (al eens meegemaakt met een ander beest)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:44 schreef Jump het volgende:
Dierenbescherming verwittigd of een andere instantie?
Beslist véél leukerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:52 schreef KNAK het volgende:
[afbeelding]
Is weer eens wat anders dan een slang of ander raar hagedissenbeest die hier regelmatig rondscharrelen
Het zuiden van India, bijna zuiden...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:03 schreef Piovan het volgende:
Maar je woont in Bangelore, waar ligt dat?
Misschien wel heel normaal daar.
WOW, hoe kom je in godsnaam daar terecht.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:07 schreef KNAK het volgende:
[..]
Het zuiden van India, bijna zuiden...
En normaal? geen idee!
slangen, hagedissen , kakkerlakken van 5cm groot, das nu wel normaal voor me maar,geen kerk(?)uil in de ochtend als ik naar werk wil gaan die voor mijn deur zit![]()
Heb eigenlijk in al die jaren geen enkele keer een uil hier gezien.
Je moest je dus ook voorstellen dat je half slaap dronken naar werk gaat, de laatste dag voordat het weekend gaat beginnen en dan opeens dat beest ziet zitten (extra effect)
Echt zo van " WTF is DAT DAAR!?!?!"
![]()
Ik wilde nog een papiertje met de woorden 'FOK' erop geschreven aan dat beest overhandigen , zo op de foto...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:12 schreef TheYoung1 het volgende:
Wel stoer hoor zo'n beestje!! Zeker van zo dichtbij..
Tja en of dat in India normaal is? Hier zeker niet!
Leuke foto's ook.![]()
Inderdaad.. hij zal maar als een gek gaan rond vliegenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:37 schreef ijsmeis het volgende:
Mooi beestjeMaar ik zou er zelf ook niet te dichtbij komen, die klauwen
![]()
.
Die beesten zijn behoorlijk schuw. Zolang je hem niet met je blote klauwen op gaat pakken is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:40 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Inderdaad.. hij zal maar als een gek gaan rond vliegen![]()
Wat een vreselijk mooi beest,ik wou dat hij bij geland was.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:15 schreef KNAK het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje in mijn hal slapen
Wel een leuke kleine nieuwe ervaring opgedaan achteraf gezien
De meeste mensen hebben handen jij schijbaar klauwen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die beesten zijn behoorlijk schuw. Zolang je hem niet met je blote klauwen op gaat pakken is er niks aan de hand.
ja dan kon je naar m kijken enzo:')quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:05 schreef vronie het volgende:
[..]
Wat een vreselijk mooi beest,ik wou dat hij bij geland was.
Heb um dus flink plezier gedaan door wat snaps te schieten, nietwaarquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ja dan kon je naar m kijken enzo:')
grroot gelijk had ik ook gedaan,ik vind de uil zo fascineerendquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:03 schreef KNAK het volgende:
[..]
Heb um dus flink plezier gedaan door wat snaps te schieten, nietwaar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |