peep peep whehe ik heb oiok een nokia 6230i maar ik heb er een eigen toon voor in gebruik whehequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb een Nokia 6230i, maar als ik een reminder met alarm instel in de agenda, gebruikt hij een stom toontje die ik niet altijd hoor en dus mijn reminders mis.
Ik heb gezocht naar een optie om dat toontje te wijzigen, maar kan het niet vinden. Ook de handleiding rept met geen woord over zo'n optie.
Iemand enig idee hoe ik dat toontje toch kan wijzigen naar iets duidelijkers?
Ja, whehe, leuk, maar hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:30 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
peep peep whehe ik heb oiok een nokia 6230i maar ik heb er een eigen toon voor in gebruik whehelucht alarm whehe dus die hoor je wel
Gewoon bij instellingen doen, dan kan je de geluiden instellen enzoquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja, whehe, leuk, maar hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
Lekker duidelijk allemaal. Voor de duidelijkheid: ik heb het over alarmtoontjes voor agendaitems. En dat staat dus niet in de instellingen, voor zover ik kan zien.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:41 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Gewoon bij instellingen doen, dan kan je de geluiden instellen enzo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |