En kunnen tevens geen Latijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:54 schreef outcast_within het volgende:
Degene die Carpe noctum gebruiken: :R ga eens dood ranzige, denkend dat hij/zij uniek apart en anders is maar net zo cliche bezig is als waar hij/zij zich van probeert te distantieëren, slet
Die krijgen al genoeg aandacht. Wereldproblematiekquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:01 schreef Aurelianus het volgende:
Er zijn veel gruwelijke mensen op deze aarde. Ik noem het bestuur van de PNVD, George Bush en zijn neoconservatieve kliek, Bin Laden en zijn fundi-matties, ambtenaren, uitkeringstrekkers, moslims, joden, christenen, importeurs van Zanusi-masmachines en autodealers. Maar het geteisem van het geteisem zijn toch wel de mensen die uitspraken bezigen als 'carpe diem' en 'carpe noctem'.
Mensen die in geenstijlclichéblogtaal praten: ga eens in de goot liggen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:54 schreef outcast_within het volgende:
Degene die Carpe diem gebruiken: :R ga eens dood ranzige cliche gebruiker slet
Doodwens....slotjuh duzzz....of geldt dit alleen maar als je profielnaam TONKS is??quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:54 schreef outcast_within het volgende:
Degene die Carpe diem gebruiken: :R ga eens dood ranzige cliche gebruiker slet
Degene die Carpe noctum gebruiken: :R ga eens dood ranzige, denkend dat hij/zij uniek apart en anders is maar net zo cliche bezig is als waar hij/zij zich van probeert te distantieëren, slet
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
Sterf zelf aan iets terminaals herzenloze idioot. Carpe diem bestaat al langer dan je moeder!
Joah 's goed.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wil jij me noten of moet ik het zelf doen?
jo men, spange taal is datquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:20 schreef hardstylesage het volgende:
Mensen die latijn gebruiken zijn te dom om straat taal te gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |