Ja, maar dat ging per ongeluk. Het was niet de bedoeling. Maar het is zo moeilijk bij UPCquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:34 schreef Koenz0r het volgende:
Of tewel, een klaagtopic die netjes in KLB past
haha dat hebben wij ook gehadquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:34 schreef tonja het volgende:
.....
ik vind eerlijk gezegd digital wel mooi beeldquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:13 schreef tonja het volgende:
Naja, ze doen maar. Het is wel veel handiger met video opnames maken, maar voor de rest is het beeld zwaar kut in vergelijking met digitenne.
Ze krijgen geen cent van me
Whehehhe, deze post neem ik mee naar TTK.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:44 schreef arnold-d het volgende:
[..]
haha dat hebben wij ook gehad
wij hebben upc afgesloten wegens satteliet
dus sinds opheffing moesten wij nog zoon 200euries betalen. maar dat hebben we nooit betaald.. maar verder geen problemen mee gehad..
paar keer gebeld.. nooit betaal en emails gestuurt ofzo.. maar wij hoefde niet te betalen
maar bij zijden we dat we geen uc meer wouden. en kregen het nog zoon half jaar
Die 200 euro kan je nu mooi gebruiken voor lessen Nederlands.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:44 schreef arnold-d het volgende:
[..]
haha dat hebben wij ook gehad
wij hebben upc afgesloten wegens satteliet
dus sinds opheffing moesten wij nog zoon 200euries betalen. maar dat hebben we nooit betaald.. maar verder geen problemen mee gehad..
paar keer gebeld.. nooit betaal en emails gestuurt ofzo.. maar wij hoefde niet te betalen
maar bij zijden we dat we geen uc meer wouden. en kregen het nog zoon half jaar
Ik ook l-e-z-e-n.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:08 schreef arnold-d het volgende:
[..]
ik vind eerlijk gezegd digital wel mooi beeld
ooh...quote:
doet het beide niet bij mijquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:33 schreef Erunst het volgende:
Jaah Kut-UPC, hebben ze de zenders bij digitale tv aangepast, géén MTV2 en MTV Base meer![]()
nu wél TMF Party en TMF NL![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |