En dat weet jij...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:39 schreef FuifDuif het volgende:
Kom op Gripper, een beetje creatief zijn. Met twee kussens op elkaar benader je vele malen de real thing dan met je handje.
Het lijkt mij nog altijd meer overeenkomen dan je eigen hand.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
En dat weet jij...Ik wil je wel verklappen dat een kut van binnen niet aanvoelt als een hoop ganzendonsjes hoor
Handen zijn meestal vrij droog en ruw, een kutje is lekker zacht. De beste gelijkenis haal je met twee kipfiletjes (wel op kamertemperatuur natuurlijk)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:42 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het lijkt mij nog altijd meer overeenkomen dan je eigen hand.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:51 schreef Gripper het volgende:
[..]
Handen zijn meestal vrij droog en ruw, een kutje is lekker zacht. De beste gelijkenis haal je met twee kipfiletjes (wel op kamertemperatuur natuurlijk)
Als dat je tegenstaat, kun je je handen ook lekker glibberig maken met massageolie of glijmiddel, en dan maak je een kommetje van 2 handen, en schuift m daarin.
Mijn god, ik geef serieuze tips...
Die van jou wel, klimmertje.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:51 schreef Gripper het volgende:
[..]
Handen zijn meestal vrij droog en ruw
Je weet dat Fuifduif dit uit gaat proberen. Dat besef je toch wel he?quote:De beste gelijkenis haal je met twee kipfiletjes (wel op kamertemperatuur natuurlijk)
Mijn god, ik geef serieuze tips...
t word alsmaar ergerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:23 schreef Biancavia het volgende:
De kipfiletjes kun je op temperatuur krijgen door ze even op de verwarming te leggen.
Ja, die techniek pas ik dus ook nooit toe.quote:
quote:Je weet dat Fuifduif dit uit gaat proberen. Dat besef je toch wel he?
Wel na afloop goed je sprietsgaatje schoonmaken met een wattenstaafje, minstens 4 cm diep naar binnen: salmonella kan zelfs via die weg je lichaam binnendringen en dan rot je pik eraf!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:23 schreef Biancavia het volgende:
De kipfiletjes kun je op temperatuur krijgen door ze even op de verwarming te leggen.
Ik dacht dat er toch aardig wat goeie tips gegeven zijn fijne vrind. Mij kun je in ieder geval niet betichten van idioterie, ik verwacht een persoonlijk bedankje als jij vanavond door mijn tips het meest gelukzalige orgasme ooit beleeft!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:33 schreef FuifDuif het volgende:
Tjonge jonge, wat een idioterie. Men is hier niet te preuts om te praten over anale seks, maar wat ideeën uitwisselen over masturbatie ho maar... dat doet het schaamrood op een ieder van jullie gezichtjes verschijnen. Hypocrieten.
Vooruit, ik zal straks in de supermarkt meteen even twee kipfiletjes meenemen. Wie niet waagt, die niet wint, is het nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik dacht dat er toch aardig wat goeie tips gegeven zijn fijne vrind. Mij kun je in ieder geval niet betichten van idioterie, ik verwacht een persoonlijk bedankje als jij vanavond door mijn tips het meest gelukzalige orgasme ooit beleeft!
Veel plezier hè!
Precies!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:34 schreef PsyCha het volgende:
ga gewoon toch neuken!
Heb ik zeker voor niets vijf euro overgemaakt. Je wilt gewoon niet!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:39 schreef FuifDuif het volgende:
Maar om te neuken, moet ik eerst contact maken met een meisje. Daar komt al een groot probleem om de hoek kijken.
Kan je dan niet beter een nog niet gevulde kalkoen nemen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:32 schreef theepot het volgende:
Je kan toch ook gewoon een hele kip nemen ?
Ik krijg een grappig mental image met FD en een kip![]()
en NiN ook.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:44 schreef mast3r het volgende:
[..]
jouw lelijke zonnebril nog veel langer
Sick dude!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 08:35 schreef FuifDuif het volgende:
Oke, hier mijn ervaringen met de twee kipfiletjes.
Gisteren aan het einde van de middag heb ik kipfilet gekocht in de supermarkt. 's Avonds heb ik deze vervolgens een poosje in een teil met heet water gelegd om ze wat op te warmen en daarna ben ik aan de slag gegaan. Ik moet zeggen, het geeft wel een heerlijk gevoel, hoewel ik niet weet natuurlijk in hoeverre het de real thing benadert. Wel is het een wat onhandige bezigheid om die lapjes in dezelfde positie bij elkaar te houden. Misschien volgende keer wat naald en draad gebruiken om het één en ander wat te ondersteunen.
Hey, ja kan te ver gaan, rukkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |