Ooow dan meld ik me ff aan op Talpa! Ik wist wel dat het savonds herhaalt word maar dan lig ik al lang knock out haha.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:24 schreef Gollemrulez het volgende:
En online te volgen... geen smoesjes dus
Wat let jequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:45 schreef GlamourGirl het volgende:
Was dat niet de meest lieve en schattige scene die we ooit hebben gezien bij Lotte. De manier waarop ze zo verliefd naar elkaar lachten. Soooo lief.
Btw, er zijn screencaps van BigBrother, van Gouden Kooi maar helemaal niks van Lotte. Hoe zit dat nou?
Idd erg liefquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:45 schreef GlamourGirl het volgende:
Was dat niet de meest lieve en schattige scene die we ooit hebben gezien bij Lotte. De manier waarop ze zo verliefd naar elkaar lachten. Soooo lief.
En toch was het leuk. En tja die spanning die broeit natuurlijk al een hele tijd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:20 schreef Gollemrulez het volgende:
Jammer dat het niet echt een mooie scene (qua acteerprestaties). Er was niet echt veel spannings merkbaar.
daar wastie dan !!quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:07 schreef GlamourGirl het volgende:
Ik ben het helemaal eens met Bubseltje betreft Marcella. Het is wel lullig van Vico om haar te bedriegen.
Me too!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:18 schreef Taurus het volgende:
Ik betrapte mezelf echt op 'n lichtelijk euforisch gevoel![]()
![]()
Daniel is er anders wel HEEL erg snel achter gekomenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik denk niet dat het lang gaat duren want Lotte komt er snel achter dat is misbruikt is, ook al zijn de gevoelens van Vico oprecht. Ze zal willen breken met Niek en Vico. En dan zal Vico eindelijk in zijn leven ergens echt zijn best moeten doen.
iddquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:11 schreef janimie het volgende:
[..]
Daniel is er anders wel HEEL erg snel achter gekomen
Hij had het in ieder geval eerst kunnen uitmaken voordat hij met Lotte ging. Zoiets gun je niemand, zelfs niet Marcella.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:14 schreef Fleur_Powers het volgende:
[..]
[afbeelding] How do you solve a problem like Marcella?[afbeelding]
nee, vicoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Trouwens het wachtwoord van Vico is volgens mij Lotte![]()
Maar waarom deed Daniel dan zo verbaasd?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:37 schreef janimie het volgende:
[..]
nee, vico
hij typte 4 letters in
beetje dom om je eigen naam te gebruiken
Kvind 't wel heel erg schattig maar ik vind 't niet heel erg geloofwaardig eigenlijk, die plotselinge liefde. Tis net of Vico 'n nieuw konijntje heeft, zo vind ik 't er uit zien.. Lotte had eerst wel een wat vlottere tante mogen worden voor ze met Vico zou gaan zoenen..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:18 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik vond deze aflevering wel schattig... Wat een heftigheden ineens
omdat het superdom is om je eigen naam als wachtwoord te gebruiken, zeker als directeur.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:18 schreef NAF_NAF het volgende:
Best wel vaag eigenlijk, want ik keek ook naar hoeveel letters hij typte en zag ook maar 4.
volgnes mij is het in deze serie juist niet de bedoeling dat ze omgetoverd wordt tot 1 of andere vamp voordat vico voor haar koos, maar dat hij haar accepteerd zoals ze is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:24 schreef Taurus het volgende:
[..]
Kvind 't wel heel erg schattig maar ik vind 't niet heel erg geloofwaardig eigenlijk, die plotselinge liefde. Tis net of Vico 'n nieuw konijntje heeft, zo vind ik 't er uit zien.. Lotte had eerst wel een wat vlottere tante mogen worden voor ze met Vico zou gaan zoenen..
Hoezo klef ze hebben 2x gezoen that's it. En de essentie is idd niet dat ze eerst mooi moet worden maar dat een jongen zoals Vico ziet dat uiterlijkheden ook niet alles zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:32 schreef janimie het volgende:
[..]
volgnes mij is het in deze serie juist niet de bedoeling dat ze omgetoverd wordt tot 1 of andere vamp voordat vico voor haar koos, maar dat hij haar accepteerd zoals ze is.
maar dat kleffe gedoe zal wel van korte duur zijn nu Daniel alles weet en die aandeelhoudersvergaderingen er weer aankomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |