Engeland heeft wel op elke linie topspelers staan, daardoor alleen al zijn ze favoriet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:38 schreef Doc het volgende:
[..]
O ja? Het is alweer 40 jaar geleden dat ze een titel in de wacht sleepten en presteren op WKs, EKs en in voorbereidingen sindsdien zeker niet beter dan NL. Niet qua prestaties en niet qua spel. NL is dan even " favoriet" als Engeland.
Geen schijn van kans? Mwahh.... wij hebben geen Terry, Gerard of Lampard. Engeland heeft geen Van Persie, Sneijder en Robben.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:50 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Engeland heeft wel op elke linie topspelers staan, daardoor alleen al zijn ze favoriet.
Ik weet niet precies wat het probleem is met Engeland, ze hebben fantastische spelers en die spelen wekelijks in de zwaarste competitie van de wereld.
Wanneer het bij de Engelsen begint te lopen heeft Nederland met dit middenveld geen schijn van kans tegen de Engelsen.
Martin Drentquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:03 schreef tong80 het volgende:
Heeft Engeland spelers als Seedorf, Makaaij, Davids, Zenden, Boateng, Melchiot, van Bommel, van Nistelrooij, Martin Drent ?
Nou dan.
Alleen de aanval bij Nederland is sterk, het middenveld is gewoon zwak.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Geen schijn van kans? Mwahh.... wij hebben geen Terry, Gerard of Lampard. Engeland heeft geen Van Persie, Sneijder en Robben.
Engeland heeft in potentie een fantastisch middenveld, wat maar niet loopt. Wij hebben betere aanvallers, meer talentjes en meer gepresteerd de afgelopen 20 jaar.
Je kan zeggen wat je wilt, maar een Sneijder in vorm vind ik een hele goede middenvelder. Alleen fysiek heeft ie niks in te brengen nee, maar door horen anderen voor te zijn. Sneijder met de punt naar achteren op een wk is natuurlijk een kansloze zaak en ik hoop dat Marco dat inmiddels doorheeft.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:34 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Alleen de aanval bij Nederland is sterk, het middenveld is gewoon zwak.
Je overschat het Engelse voetbal een beetje.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:50 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Engeland heeft wel op elke linie topspelers staan, daardoor alleen al zijn ze favoriet.
Ik weet niet precies wat het probleem is met Engeland, ze hebben fantastische spelers en die spelen wekelijks in de zwaarste competitie van de wereld.
Wanneer het bij de Engelsen begint te lopen heeft Nederland met dit middenveld geen schijn van kans tegen de Engelsen.
Waarom in hemelsnaam? Ze hebben de talentvolle Albaanse ploeg van de mat gespeeld.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:26 schreef gitaarsnaar het volgende:
Van Basten...
AUB... STAP VAN 4-3-3 AF PLZ![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil 2-1 amper goed noemen. Het is op z'n best voldoende.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:27 schreef Bruce117 het volgende:
ach resultaat is goed.
Laat ik het daar maar bij houden
true true..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam? Ze hebben de talentvolle Albaanse ploeg van de mat gespeeld.
Ik had een schurfthekel aan Bert Maalderink maar ik moet zeggen dat ik me ondertussen net zo kapot erger aan dat quasi-humoristische toontje van Van Basten. Het druipt van de minachting, arrogantie.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:30 schreef OnlineGokker het volgende:
Wat een antwoorden weer tijdens de persconferente:
"dat kan"
"dat zou kunnen"
"dat is ook een mogelijkheid"
etc....
Hoezo? We verliezen toch nog steeds niet?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had een schurfthekel aan Bert Maalderink maar ik moet zeggen dat ik me ondertussen net zo kapot erger aan dat quasi-humoristische toontje van Van Basten. Het druipt van de minachting, arrogantie.
Hij jaagt nuttige spelers weg, stapelt tactisch fout op fout waaronder een systeem dat hopeloos uit de tijd is en waarvoor de huidige selectie niet geschikt is...
Marco NEEM ONTSLAG en verlos ons uit ons lijden
It's lonely at the topquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:49 schreef koningdavid het volgende:
Ach ja, moet je je voorstellen hoe Portugezen, Engelsen, Fransen en Spanjaarden zich op dit moment voelen.
Ik denk dat ze jaloers op ons zijn.![]()
het erge is dat mensen dit over een jaar vergeten zijn en dan als het net zo slecht is als nu zeggen: maar vorige jaar ging het wel gewoon goedquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:47 schreef Beschouw het volgende:
Alweer drie punten op het conto van Van Basten bij te schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |