abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:46:22 #226
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_42558225
Engeland is meer favoriet dan nederland.
Qua spelers enzo, allebei wel een tering slechte coach
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:50:41 #227
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_42558423
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 21:38 schreef Doc het volgende:

[..]

O ja? Het is alweer 40 jaar geleden dat ze een titel in de wacht sleepten en presteren op WKs, EKs en in voorbereidingen sindsdien zeker niet beter dan NL. Niet qua prestaties en niet qua spel. NL is dan even " favoriet" als Engeland.
Engeland heeft wel op elke linie topspelers staan, daardoor alleen al zijn ze favoriet.
Ik weet niet precies wat het probleem is met Engeland, ze hebben fantastische spelers en die spelen wekelijks in de zwaarste competitie van de wereld.
Wanneer het bij de Engelsen begint te lopen heeft Nederland met dit middenveld geen schijn van kans tegen de Engelsen.
pi_42558688
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 21:50 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Engeland heeft wel op elke linie topspelers staan, daardoor alleen al zijn ze favoriet.
Ik weet niet precies wat het probleem is met Engeland, ze hebben fantastische spelers en die spelen wekelijks in de zwaarste competitie van de wereld.
Wanneer het bij de Engelsen begint te lopen heeft Nederland met dit middenveld geen schijn van kans tegen de Engelsen.
Geen schijn van kans? Mwahh.... wij hebben geen Terry, Gerard of Lampard. Engeland heeft geen Van Persie, Sneijder en Robben.
Engeland heeft in potentie een fantastisch middenveld, wat maar niet loopt. Wij hebben betere aanvallers, meer talentjes en meer gepresteerd de afgelopen 20 jaar.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:03:26 #229
7889 tong80
Spleenheup
pi_42558938
Heeft Engeland spelers als Seedorf, Makaaij, Davids, Zenden, Boateng, Melchiot, van Bommel, van Nistelrooij, Martin Drent ?

Nou dan.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_42560032
Wat een antwoorden weer tijdens de persconferente:

"dat kan"

"dat zou kunnen"

"dat is ook een mogelijkheid"

etc....

dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:32:12 #231
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_42560102
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 22:03 schreef tong80 het volgende:
Heeft Engeland spelers als Seedorf, Makaaij, Davids, Zenden, Boateng, Melchiot, van Bommel, van Nistelrooij, Martin Drent ?

Nou dan.

Martin Drent
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:34:06 #232
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_42560173
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 21:57 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Geen schijn van kans? Mwahh.... wij hebben geen Terry, Gerard of Lampard. Engeland heeft geen Van Persie, Sneijder en Robben.
Engeland heeft in potentie een fantastisch middenveld, wat maar niet loopt. Wij hebben betere aanvallers, meer talentjes en meer gepresteerd de afgelopen 20 jaar.
Alleen de aanval bij Nederland is sterk, het middenveld is gewoon zwak.
En laat het middenveld nou net een belangrijke linie zijn om aan te vallen, met een zwak middenveld tegen toplanden spelen schiet gewoon niet op.
Dat hadden we wel kunnen zien op het WK.
pi_42573675
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 22:34 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Alleen de aanval bij Nederland is sterk, het middenveld is gewoon zwak.
Je kan zeggen wat je wilt, maar een Sneijder in vorm vind ik een hele goede middenvelder. Alleen fysiek heeft ie niks in te brengen nee, maar door horen anderen voor te zijn. Sneijder met de punt naar achteren op een wk is natuurlijk een kansloze zaak en ik hoop dat Marco dat inmiddels doorheeft.
pi_42575846
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 21:50 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Je overschat het Engelse voetbal een beetje.
pi_42576286
Engeland is geen favoriet tegen Nederland. Ik denk dat Nederland sterker is zelfs. Engeland heeft altijd goede spelers, maar het komt er niet echt uit in het nationale team. Nu ze ook geen Beckham meer erbij hebben zijn ze nog zwakker.
pi_42578323
Over een maandje zullen we het zien
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 11 oktober 2006 @ 15:25:30 #237
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42578530
Engeland heeft al jaren een slechte bondscoach, wij iets minder lang, dat is het grote verschil. Als je puur kijkt naar het aantal topvoetballers, waar een goede bondscoach een goed voetballend en presterend geheel van kan maken, denk ik dat Engeland net even iets beter is. Het grote voordeel van Engeland is natuurlijk dat alle Engelse voetballers wekelijks op een zéér hoog niveau spelen. Maar goed, niet iedere bondscoach roept zijn beste spelers op en niet iedere bondscoach maakt er een goed voetballend en presterend geheel van.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_42593356
Weer een topwedstrijd van onze geweldenaars.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 22:26:32 #239
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_42593428
Van Basten...

AUB... STAP VAN 4-3-3 AF PLZ
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_42593465
ach resultaat is goed.
Laat ik het daar maar bij houden
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_42593499
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 22:26 schreef gitaarsnaar het volgende:
Van Basten...

AUB... STAP VAN 4-3-3 AF PLZ
Waarom in hemelsnaam? Ze hebben de talentvolle Albaanse ploeg van de mat gespeeld.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_42593508
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 22:27 schreef Bruce117 het volgende:
ach resultaat is goed.
Laat ik het daar maar bij houden
Ik wil 2-1 amper goed noemen. Het is op z'n best voldoende.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 11 oktober 2006 @ 22:29:34 #243
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_42593542
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 22:28 schreef du_ke het volgende:

[..]

Waarom in hemelsnaam? Ze hebben de talentvolle Albaanse ploeg van de mat gespeeld.
true true..
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_42593756
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 22:30 schreef OnlineGokker het volgende:
Wat een antwoorden weer tijdens de persconferente:

"dat kan"

"dat zou kunnen"

"dat is ook een mogelijkheid"

etc....

Ik had een schurfthekel aan Bert Maalderink maar ik moet zeggen dat ik me ondertussen net zo kapot erger aan dat quasi-humoristische toontje van Van Basten. Het druipt van de minachting, arrogantie.

Hij jaagt nuttige spelers weg, stapelt tactisch fout op fout waaronder een systeem dat hopeloos uit de tijd is en waarvoor de huidige selectie niet geschikt is...

Marco NEEM ONTSLAG en verlos ons uit ons lijden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_42594260
Alweer drie punten op het conto van Van Basten bij te schrijven.
pi_42594353
Ach ja, moet je je voorstellen hoe Portugezen, Engelsen, Fransen, Tsjechen en Spanjaarden zich op dit moment voelen.

Ik denk dat ze jaloers op ons zijn.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 11 oktober 2006 @ 22:49:55 #247
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_42594396
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 22:35 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik had een schurfthekel aan Bert Maalderink maar ik moet zeggen dat ik me ondertussen net zo kapot erger aan dat quasi-humoristische toontje van Van Basten. Het druipt van de minachting, arrogantie.

Hij jaagt nuttige spelers weg, stapelt tactisch fout op fout waaronder een systeem dat hopeloos uit de tijd is en waarvoor de huidige selectie niet geschikt is...

Marco NEEM ONTSLAG en verlos ons uit ons lijden
Hoezo? We verliezen toch nog steeds niet?
pi_42594412
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 22:49 schreef koningdavid het volgende:
Ach ja, moet je je voorstellen hoe Portugezen, Engelsen, Fransen en Spanjaarden zich op dit moment voelen.

Ik denk dat ze jaloers op ons zijn.
It's lonely at the top
  woensdag 11 oktober 2006 @ 22:51:00 #249
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_42594452
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 22:47 schreef Beschouw het volgende:
Alweer drie punten op het conto van Van Basten bij te schrijven.
het erge is dat mensen dit over een jaar vergeten zijn en dan als het net zo slecht is als nu zeggen: maar vorige jaar ging het wel gewoon goed

Ow dit gebeurt eigenlijk constant al onder v basten
  woensdag 11 oktober 2006 @ 22:55:38 #250
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_42594663
Met tien punten uit vier duels gaat het Nederlands elftal als koploper in groep G de 'winsterstop' in.

Marco
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')