abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 oktober 2006 @ 20:51:39 #151
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_42589224
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 10:47 schreef _evenstar_ het volgende:
IEmand tips hoe om te gaan met een dramaqueen om te gaan arwen probeert vaak haar zin door te drijven door te gaan huilen. En daar ga ik niet in mee. maar wat als ze nou echt een enorme keel opzet en ze erin blijft waardoor het mij lijkt of het wel echt is.

Nouja ik ga maar even troosten.. zal vast een fase zijn
Het gaat over echt waar maar negeren is gewoon het beste laat haar maar janken en instorten als een stervende zwaan. Klinkt hard maar des te eerder ben je van het gedrag af
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2006 @ 20:58:48 #152
81992 Githa
pi_42589516
Negeren Evenstar en als ze nog harder gaat gillen, dan ook uit het zicht gaan, want tjah, dan heeft het gillen om aandacht niet zoveel zin meer.

Jordy doet dat ook wel eens, echt krijsen is het dan, maar zodra ik ook uit het zicht ben, houdt hij heel snel op.
pi_42590778
Ja, die had ik pinquit.

Ik ga nu tv kijken, dus een eventueel antwoord komt morgen pas.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_42590870
Ik ben om 5 uur de deur uit gegaan en om half 9 weer thuis gekomen met alle boodschappen en ze heeft dus tot 8 weer liggen huilen. Ik heb naast de otrivin ook maar de babysleep gekocht en daarmee ligt ze nu in dr bedje en ze slaapt nu sinds een kwartiertje. Ben benieuwd wat voor nacht ik nu ga krijgen.
pi_42595125
Sterkte Xanthe!

Hier vanmiddag een wat oversture Eva. Komt denk ik door het kraambezoek wat we vanochtend hebben afgelegd, te veel prikkels weer. Ze kan het echt nog niet goed verwerken... Maar nu is de rust weer goed weergekeerd, en lijken we ook weer een beetje goed uit te komen met de voedingen. Doordat ze niet aldoor op dezelfde tijd komt, verschuiven de tijden elke dag een beetje, en zaten we vannacht om 22 uur, 2 uur en om 6 uur. Dat is wennen als ze normaal om 23.30, 3.30 en 7.30 komt... Die om 2 uur, dan ben je net in je REM-slaap...
We proberen af en toe wat te vogelen met de tijden, en haar soms net wat eerder te pakken dan dat ze wakker wordt, en dat lijkt - meestal - goed te werken.
Eva
  woensdag 11 oktober 2006 @ 23:25:38 #156
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_42595767
Ik negeer het ook zoveel mogelijk , maar waar is die grens als ze echt tranen over haar wangetjes heeft rollen lijkt het me toch echt wel verdriet of niet? of is ze nu al een topactrice in spe ?

Vermoed dat het door tandjes komt, de voortandjes zie je grijzig op der kaakje zitten maar voel nog niets, ook ineens dunne luiers en helemala rode billetjes arm musje.. maar vanavond was ze lekker vrolijk
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 12 oktober 2006 @ 07:16:18 #157
24188 Belana
kloon van belana
pi_42600931
linda, ik ben geloof ik de eerste 6 weken zeker niet weg gegaan met Ezra, die kleintje hebben idd zoveel te verwerken op een dag. Ik geloof dat ik 1 keer weg moest... nou, dat was een hele toestand, zowel voor ezra als voor mij en hij was ook helemaal van slag toen. Nu gaan dat soort dingen beter (hij is nu 3 maanden) hij kan wat meer hebben, maar nog steeds ben ik van de rust en regelmaat hoo, dat werkt gewoon het beste voor die ukkies

evenstar... sterkte...
stormy waters...
sailin'
pi_42601364
Amber is nog steeds logeren bij opa en oma en ze is hartstikke lief, eet goed, slaapt goed en is super gezellig! Ben blij toe!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 09:11:19 #159
24188 Belana
kloon van belana
pi_42602022
das lekker vicky!
stormy waters...
sailin'
pi_42602096
ja echwel

maar ze slaapt eigenlijk altijd heel goed bij mijn ouders

Evenstar, hoop dat Arwens tandjes snel doorkomen!! voor het kleine musje

Ingrid, maak je niet te druk over Kims ontwikkeling! Het komt allemaal vanzelf wel!!

Evenstar, dat doordrammen doet Amber ook. Als iets niet lukt of als ze haar zin niet krijgt gaat ze brullen en piepen... maar ik negeer ht ook meestal..

Xanthe, hoop dat het het snel beter gaat met Merel!

[ Bericht 2% gewijzigd door Vicky op 12-10-2006 09:42:13 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † donderdag 12 oktober 2006 @ 09:34:10 #161
81992 Githa
pi_42602367
Xanthe, hoe is het vannacht gegaan met Merel?
pi_42603350
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 07:16 schreef Belana het volgende:
linda, ik ben geloof ik de eerste 6 weken zeker niet weg gegaan met Ezra, die kleintje hebben idd zoveel te verwerken op een dag. Ik geloof dat ik 1 keer weg moest... nou, dat was een hele toestand, zowel voor ezra als voor mij en hij was ook helemaal van slag toen. Nu gaan dat soort dingen beter (hij is nu 3 maanden) hij kan wat meer hebben, maar nog steeds ben ik van de rust en regelmaat hoo, dat werkt gewoon het beste voor die ukkies
Hmm. Dilemma. Want sommige dingen wil ook echt niet missen - een paar verjaardagen enzo. Maar ik heb al wel besloten om haar dan gewoon in de reiswieg te laten, apart op een kamertje, geen gedoe, geen gekroel met vreemden, en dan zal het wel gaan hoop ik...
Eva
  donderdag 12 oktober 2006 @ 10:33:17 #163
24188 Belana
kloon van belana
pi_42603575
dat zal zeker schelen linda ik bedoelde het trouwens ook niet belerend hoor, maar dat weet je hopenlijk wel.
stormy waters...
sailin'
  donderdag 12 oktober 2006 @ 10:45:37 #164
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_42603872
Als ik zo lees hoe het gaat met Eva en Ezra, bedenk ik me dat Simon heel makkelijk is volgens mij. Na elke voeding gaat hij slapen, meestal slaapt hij direct in, soms piept hij nog wat en werkt het speentje.
We houden het bezoek rustig, alleen na het voeden gaat hij evt.op schoot bij mensen, maar alleen als we er achter staan, anders blijft het bij kijken.
Vraag me wel af hoe het slaap waak ritme er uit ziet de komende maanden, nu slaapt hij dus eigenlijk van voeding tot voeding, maar dat zal vlug veranderen denk ik. Vanmiddag de intake van het cb, kan ik meteen dat en andere dingen vragen.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_42603921
Kan het zijn dat Mika al eenkennig word?
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_42603945
MeNicole, kan een fase zijn hoor..

Amber heeft ook een periode gehad dat ze heel erg eenkennig was... maar dat ging toen weer over en momenteel heeft ze het af en toe..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_42603952
Vannacht is eigenlijk best goed gegaan. Ik heb haar om 4 uur zelf maar eens wakker gemaakt voor een voeding want er zaten toch al aardig wat uurtjes tussen. Vervolgens terug in bed begon ze wel weer te huilen , ben zelf de slaapkamer toen uit gegaan en heb gewacht tot ze rustig was voordat ik zelf weer op bed ben gegaan en gelukkig hield ze dit maal op met huilen.
Ik heb het idee dat dit toch komt door het niet meer op de rug liggen. Maar goed dat verklaart niet waarom ze overdag in onze armen ook zoveel kan huilen. Ik had de babymassage voor vandaag afgezegd , maar ze wil ons vanmiddag toch nog graag zien om me te leren inbakeren.
Overigens ligt ze nu wel weer af en aan te huilen.
pi_42604104
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 10:45 schreef PM-girl het volgende:
Als ik zo lees hoe het gaat met Eva en Ezra, bedenk ik me dat Simon heel makkelijk is volgens mij. Na elke voeding gaat hij slapen, meestal slaapt hij direct in, soms piept hij nog wat en werkt het speentje.
We houden het bezoek rustig, alleen na het voeden gaat hij evt.op schoot bij mensen, maar alleen als we er achter staan, anders blijft het bij kijken.
Vraag me wel af hoe het slaap waak ritme er uit ziet de komende maanden, nu slaapt hij dus eigenlijk van voeding tot voeding, maar dat zal vlug veranderen denk ik. Vanmiddag de intake van het cb, kan ik meteen dat en andere dingen vragen.
Oh, maar ik vind Eva ook best makkelijk hoor... Sinds we overgegaan zijn op hoe jij het omschrijft - even op schoot maar liefst gewoon kijken - niet te veel prikkels - is ze weer behoorlijk goed gehumeurd. We doen nu ook na het voeden haar gelijk in bed (meestal - mama wilde vanochtend even knuffelen dus we hebben samen nog even in bed gelegen ) en dan is het ook nog even piepen, soms, en dan slapen.
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 10:33 schreef Belana het volgende:
dat zal zeker schelen linda ik bedoelde het trouwens ook niet belerend hoor, maar dat weet je hopenlijk wel.
Eva
  † In Memoriam † donderdag 12 oktober 2006 @ 11:52:07 #169
81992 Githa
pi_42605657
Xanthe wat fijn een goede nachtrust doet wonderen
Hopelijk vind je dan ook nog een goede oplossing voor overdag
  donderdag 12 oktober 2006 @ 12:08:59 #170
24188 Belana
kloon van belana
pi_42606135
Ik vind Ezra ook niet moeilijk hoor het is alleen een lastige eter, inde zin dat er tot voor kort geen pijl op te trekken was. Maar ook hij sliep in het begin van voeding naar voeding Nu is hij meer wakker natuurlijk. Ik probeer er nu wat meer ritme in te krijgen door hem een keer of 3 per dag op bed te leggen en dat gaat goed.
Xanthe, fijn dat het beter ging!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 12 oktober 2006 @ 12:13:06 #171
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42606266
Ezra is niet moeilijk idd. Ik vind Cas al makkelijk en die is drukker dan Ezra, moet je nagaan.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 12:23:02 #172
24188 Belana
kloon van belana
pi_42606553
ja jij was geloof ik zelfs verbaasd dat Ezra ging slapen met de meet he?
stormy waters...
sailin'
  donderdag 12 oktober 2006 @ 12:32:56 #173
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42606802
Ja! Zo makkelijk! En die van mij maar krijzen.
Ik wilde nog zeggen: "Dat doet ie normaal nooit hoor." Maar dat kwam niet echt geloofwaardig over volgens mij.
  † In Memoriam † donderdag 12 oktober 2006 @ 12:34:12 #174
81992 Githa
pi_42606835
Jawel hoor Dutchie iedereen zal dat wel herkennen ....
  donderdag 12 oktober 2006 @ 12:35:37 #175
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42606873
Gelukkig maar
pi_42607473
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 21:25 schreef YPPY het volgende:
Ja, die had ik pinquit.

Ik ga nu tv kijken, dus een eventueel antwoord komt morgen pas.
heb jij al een rekening gehad, of hebben ze tegen je gezegd wanneer dat ongeveer komt?
* pinquit ging ook tv kijken
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_42607583
Ja, weken geleden al. Jij niet?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_42607626
nee
pi_42607791
* Tamea heeft ook nooit een rekening gehad.
pi_42607904
Dat is het betere werk. Misschien komt ie dan ook niet meer, is een leuke meevaller.

Volgende week hebben we de intake bij het kdv. Anna blijft daar dan twee uurtjes. Nu al. Het gaat echt snel, het begint nu leuk te worden, nu ze niet meer de hele dag last heeft van krampjes.
*OUD heilige*
pi_42607935
Gaat het bij jullie niet rechtstreeks naar de verzekering? Wij moesten een deel zelf betalen.
*OUD heilige*
pi_42608235
oh dat weet ik eigenlijk niet..
volgens mij moest ik wel zelf een deel betalen? ik zal het nog eens nakijken
anders is het zeker een leuke meevaller

oeh oeh oeh spannend.. gaat ze naar de huppel?

wel heerlijk dat ze niet meer zoveel last heeft van krampjes zeg! pfff zwaar is dat toch. lijkt nooit een eind aan te komen, gelukkig nu wel
pi_42608363
Ik dacht ook dat wij een deel zelf zouden moeten betalen, maar dat zal dan wel niet, als jij de rekening al gehad hebt, YPPY. Of het moet per kantoor verschillen hoe snel ze zijn met de rekeningen (ik had 2 kraamhulpen van kantoor Alphen a/d Rijn en 1 van Noordwijk)
pi_42608451
maar denk dat yppy en ik wel tzelfde kantoor hebben.
ben verzekerd bij trias.

en ik heb ook nog een kolf gehuurd bij de waarden en ze zeiden me toen dat ze de kosten daarvan wel bij de eindrekening zouden voegen.
misschien is het daar misgegaan
pi_42609146
Dan had ik er dus gewoon een kolf bij moeten huren, vandaar dat de kraamhulp zo negatief was over mijn handkolf.
*OUD heilige*
pi_42609442
Voor de spulletjes (kolfsetje en voedingsspuitje) hebben we een machtiging getekend en dat is ook wel afgeschreven, maar de eigen bijdrage blijft dus een raadsel.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 14:58:24 #187
94046 PM-girl
pi_42610839
Belana en Linda, ik bedoelde niet dat ik jullie kindjes moeilijk vond hoor!
Net met de intake van CB gevraagd wat het ritme kan zijn, vanaf nu kan het zijn dat Simon wakker blijft na de voeding, een kwartiertje ongeveer. Dit zal langzaam meer worden. Het ideale ritme is slapen-verschonen-drinken-spelen-slapen (bij voorkeur wakker het bedje in), volgens het CB. Dit doet Simon al, soms slaapt hij al tijdens het drinken, andere keren is hij nog even wakker.
Maandag even naar het weeguurtje, ben erg benieuwd naar zijn groei nu op de bv.
*
pi_42611032
Wij doen verschonen bijna altijd na het drinken, anders heeft ze zo lang een vieze luier. En soms daarna nog een keer.
*OUD heilige*
  donderdag 12 oktober 2006 @ 15:07:14 #189
94046 PM-girl
pi_42611129
Wij doen het nu van te voren, zodat hij goed wakker is. Daarna als we denken ruiken dat het nodig is. Van de week hadden we in 10 minuten 3 luiers verschoond! (en een aankleedkussen, kleding en doeken!)
*
pi_42611204
Anna huilt als ze wil eten, dus wakker is ze dan al. De eerste week verschoonde de kraamhulp haar ook eerst geloof ik. Leuk he, die troep. Wij hadden twee weken terug drie aankleedkussenhoezen tegelijk in de was. Ik ben erg blij me de grote stapel hydrofiele luiers die ik had gekocht.
*OUD heilige*
pi_42611306
Hydrofiele luiers kan je niet genoeg van hebben!

weer trug van vakantie

PM Girl gefeliciteerd met je Simon! (heb ik een foto gemist? )
En Snoopy met Lis Mae! (wat doe je met me? )
Variety is the spice of life
pi_42611346
Wij verschonen ook voor de voeding en alleen als het echt nodig is (poep broek) ook na de voeding. Maar bij voorkeur dus voor de voeding omdat je anders meer kans hebt op spugen en Merel hier toch wel erg gevoelig voor is.
pi_42612656
Ik verschoon tussen twee borsten in, zodat Kendahl weer wat actiever wordt en sterk zuigt en zo snel mogelijk alles binnen heeft. Hij heeft namelijk nogal eens de neiging om in slaap te vallen tijdens de voedingen.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 16:25:43 #194
94046 PM-girl
pi_42613512
Nebelung, vooruit dan:

Maar ik zie je nog wel in het bv-topic denk ik!

PV, die tip gaf de kraamhulp mij ook, maar Simon valt soms wel en soms niet in slaap, zolang hij genoeg drinkt kies is voor het vooraf verschonen.

Hij is net heerlijk in slaap gevallen na een korte wandeling naar de brievenbus!
*
  donderdag 12 oktober 2006 @ 16:27:43 #195
24188 Belana
kloon van belana
pi_42613585
Simon
stormy waters...
sailin'
pi_42613846
Ik verschoon wanneer het nodig is, eigenlijk niet op een vast moment. De enige vaste momenten zijn voor en na de nacht.
pi_42614502
ooooooow wat een schatje is Simon

hier gaat het niet zo, Sarah drinkt nog steeds niet goed. Wat ik van anderen hoorde kan het een sprongetje zijn, ik hoop dat het over een tijdje beter gaat.
Ze heeft vandaag nog maar 395ml gedronken vandaag..
Denk dat ik toch maar het boek Oei ik groei ga aanschaffen
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  donderdag 12 oktober 2006 @ 17:02:05 #198
24188 Belana
kloon van belana
pi_42614621
heb je het cb al eens gesproken cm?
stormy waters...
sailin'
pi_42614796
ja, ben daar niks wijzer van geworden. Ze dachten dat het krampjes konden zijn, maar dat is het volgens mij niet. Want als ik de speen uit haar mond haal dan is alles weer goed.
Ik kijk het nog een weekje aan en dan bel ik maar weer. Als ze dan nog zo onrustig drinkt, dan vraag ik of een wijkverpleegkundige langs kan komen, kan die het zien.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  donderdag 12 oktober 2006 @ 17:22:18 #200
24188 Belana
kloon van belana
pi_42615144
het kan ook spruw zijn he, ook fleskindjes kunnen dat krijgen, misschien even naar de huisarts?
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')