Het gaat over echt waar maar negeren is gewoon het beste laat haar maar janken en instorten als een stervende zwaan. Klinkt hard maar des te eerder ben je van het gedrag afquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:47 schreef _evenstar_ het volgende:
IEmand tips hoe om te gaan met een dramaqueen om te gaanarwen probeert vaak haar zin door te drijven door te gaan huilen. En daar ga ik niet in mee. maar wat als ze nou echt een enorme keel opzet en ze erin blijft waardoor het mij lijkt of het wel echt is.
![]()
Nouja ik ga maar even troosten.. zal vast een fase zijn![]()
Hmm. Dilemma. Want sommige dingen wil ook echt niet missen - een paar verjaardagen enzo. Maar ik heb al wel besloten om haar dan gewoon in de reiswieg te laten, apart op een kamertje, geen gedoe, geen gekroel met vreemden, en dan zal het wel gaan hoop ik...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 07:16 schreef Belana het volgende:
linda, ik ben geloof ik de eerste 6 weken zeker niet weg gegaan met Ezra, die kleintje hebben idd zoveel te verwerken op een dag. Ik geloof dat ik 1 keer weg moest... nou, dat was een hele toestand, zowel voor ezra als voor mijen hij was ook helemaal van slag toen. Nu gaan dat soort dingen beter (hij is nu 3 maanden) hij kan wat meer hebben, maar nog steeds ben ik van de rust en regelmaat hoo, dat werkt gewoon het beste voor die ukkies
Oh, maar ik vind Eva ook best makkelijk hoor... Sinds we overgegaan zijn op hoe jij het omschrijft - even op schoot maar liefst gewoon kijken - niet te veel prikkels - is ze weer behoorlijk goed gehumeurd. We doen nu ook na het voeden haar gelijk in bed (meestal - mama wilde vanochtend even knuffelen dus we hebben samen nog even in bed gelegenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:45 schreef PM-girl het volgende:
Als ik zo lees hoe het gaat met Eva en Ezra, bedenk ik me dat Simon heel makkelijk is volgens mij. Na elke voeding gaat hij slapen, meestal slaapt hij direct in, soms piept hij nog wat en werkt het speentje.
We houden het bezoek rustig, alleen na het voeden gaat hij evt.op schoot bij mensen, maar alleen als we er achter staan, anders blijft het bij kijken.
Vraag me wel af hoe het slaap waak ritme er uit ziet de komende maanden, nu slaapt hij dus eigenlijk van voeding tot voeding, maar dat zal vlug veranderen denk ik. Vanmiddag de intake van het cb, kan ik meteen dat en andere dingen vragen.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:33 schreef Belana het volgende:
dat zal zeker schelen lindaik bedoelde het trouwens ook niet belerend hoor, maar dat weet je hopenlijk wel.
heb jij al een rekening gehad, of hebben ze tegen je gezegd wanneer dat ongeveer komt?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:25 schreef YPPY het volgende:
Ja, die had ik pinquit.
Ik ga nu tv kijken, dus een eventueel antwoord komt morgen pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |