Hallo, hier spreekt de MPS-user van de ONZ-modjes en ik (we) heb(ben) weer een gloednieuwe manier van communiceren bedacht! ( Ok ok, gekopieerd van andere moderator-teams
![]()
) Namelijk als je een opmerking hebt jegens de hier dienstdoende moderators maar je schaamt je om het in het feedbacktopic te vermelden dan kan je me (ons) een PM sturen met je ONZ-gerelateerde perikelen. Als je dat doet dan komt er bij mij (ons) een

boven de balk, aangezien het feit dat ik (we) altijd bedacht ben (zijn) op de mogelijkheid van een neukdate of tietenplaatjes in dat geweldige nieuwe systeem zijn we heel snel met reageren.
Dit nieuwe systeem bestaat dus naast het Feedbacktopic en de topicreports, het is de vervanger van de mail kan je wel zeggen. Het voordeel is dat het berichtje met je grieven meteen bij 5 mensen terecht komt en niet bij één. Gebruik de PM naar eigen inzicht maar weet wel dat je geblockt wordt bij misbruik en dan moet je weer gaan mailen, waarna de kans bestaat dat degene die je mailt een tijdje niet in zijn mail kijkt of eroverheen kijkt en je met de spam verwijderd, totaal onwetend dat deze dat doet natuurlijk ( gaan we maar vanuit dan
![]()
).
Anyway, have fun en ik (we) zie(n) je PM's met een aan een psychische stoornis grenzend verlangen tegemoet!
![]()
.
Oeh, bijna vergeten!
Directe link! Deze staat ook bij de modjes in hun sig trouwens.
[ Bericht 1% gewijzigd door jogy op 06-10-2006 09:56:10 ]
Ja, hallo. Hier zijn we dan allemaal.
PM ons met al je hartekreten, vereringen, geschenken en adoreringen.
Oh, en als je Feedback voor ONZ hebt, kan je natuurlijk ook PM'en.