Edit: cynische opmerking geschrapt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Geen nood....Ik kan nog steeds cd's online kopen...
Het is gewoon even wennen. Ik vind het persoonlijk niet zo lekker. Pannenkoek met appel suiker en kaneel is wel heel lekker.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Jazeker.
Ik merk nu dat het een wat rare combinatie is, maar niet vies.
Die heeft er nooit gestaan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb de cynische opmerking gemist...
Ja, maar die combinatie ligt wat meer voor de hand.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is gewoon even wennen. Ik vind het persoonlijk niet zo lekker. Pannenkoek met appel suiker en kaneel is wel heel lekker.
Dat kan het daglicht niet verdragen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nou, het wordt dan onderhand eens tijd...
Het is nacht.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat kan het daglicht niet verdragen.
Als je vroeg gaat, heb je in principe daarna voor de rest van de dag wat te doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Naar de bieb, voor de rest heb ik geen plannen.
Ehm... Hooguit een winkelstraat in de periferie van het bommetjevolle centrum.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:58 schreef broer het volgende:
Goedemiddag, Lienekien.
Ga je nog de stad in, vanmiddag?
O ja, waar zie je dat aan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:27 schreef broer het volgende:
Als ik zo naar buiten kijk, kon dit nog wel eens het laatste beetje zon zijn van dit jaar. Ik ga dus wel even kijken of er nog een terras open is.
Die ken ik zelfs. Ja, niet persoonlijk, natuurlijk.quote:
't Was een beetje een negatieve keuze, d.w.z. ingegeven door gebrek aan films van mijn 'wenslijstje'.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:40 schreef broer het volgende:
Dat zou een tragikomedie worden, vrees ik. Ik heb een live-dvd van The Gorillaz gekocht (en een 'BOEK' voor op het terras). Welke dvd's heb je gehuurd?
Het is geen tastbaar lijstje, het is meer een lijstje dat kennelijk bestaat omdat ik bij het zien van bepaalde titels dan denk: "Ja, die wilde ik altijd nog een keer zien!"quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:47 schreef broer het volgende:
Ik ken allebei films niet. (Maar ik heb al eerder overtuigend aangetoond niets van film te weten.) Een wenslijstje heb ik ook niet voor films. Ik moet daar hoognodig eens iets aan doen.
'BOEK' is een magazine over boeken. Net iets te duur, net iets te oppervlakkig, maar voor op het terras wel grappig.
Waaraan? Aan recensies? Ik lees eigenlijk alleen de recensies in HP/De Tijd en Max Pam neem ik al een tijd niet serieus meer. Die schrijft alleen maar over zichzelf. (Al doet hij dat af en toe best vermakelijk.) De non-fictie-recensenten vertellen over het algemeen alleen het boek maar na en proberen daar dan licht-kritisch over te doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:52 schreef Lienekien het volgende:
Heb jij niet dat je je op een bepaald moment toch gaat ergeren?
Ik las vorige week wel de recensie van 'Tirza' van Grunberg in Vrij Nederland. Dat was een van de eerste keren dat ik dacht: als je het dan zo goed weet, dan doe je het toch gewoon zelf?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:52 schreef Lienekien het volgende:
(en dan bedoel ik met name recensies van literatuur)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |