Less is more.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:43 schreef Lienekien het volgende:
Jezus, dat is toch geen titel.
Dan was het spannend en nieuw maar had het kennelijk te weinig om het lijf.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:44 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoel dat het misschien wel veel erger is als het opeens over is terwijl het nog spannend en nieuw is.
De ellende van begeren dat niet beantwoord wordt is dat het verlangen vaak alleen maar groeit.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:44 schreef Lienekien het volgende:
Dan was het spannend en nieuw maar had het kennelijk te weinig om het lijf.
Broer? Jij bent nog fris.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De ellende van begeren dat niet beantwoord wordt is dat het verlangen vaak alleen maar groeit.
Misschien, maar ik geloof niet dat ik dat bedoel.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:44 schreef Lienekien het volgende:
Dan was het spannend en nieuw maar had het kennelijk te weinig om het lijf.
Ik ben voor.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:48 schreef broer het volgende:
Kunnen we misschien niet over de liefde praten? Ik word daar altijd zo ongelukkig van.
In stukjes hakken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:48 schreef Lienekien het volgende:
Broer? Jij bent nog fris.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:47 schreef Claudia_x het volgende:
De ellende van .....begeren dat niet beantwoord wordt...... is dat het verlangen vaak alleen maar groeit.
Ja, ik heb vaak moeite met lange zinnen. Dank je wel, wyccie.quote:
Als je vol zit met verwachtingen van wat nog komen gaat, dan kan het heel moeilijk zijn om te accepteren dat er ineens niets meer komt. Het kan zelfs zo zijn dat je vanwege hetgeen je zo graag wilde maar niet kreeg, alleen nog maar meer gaat begeren. En dat kan vreselijk lang voortduren.quote:
Ik snap wel wat je bedoelt, maar de zinnige reactie blijft uit.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je vol zit met verwachtingen van wat nog komen gaat, dan kan het heel moeilijk zijn om te accepteren dat er ineens niets meer komt. Het kan zelfs zo zijn dat je vanwege hetgeen je zo graag wilde maar niet kreeg, alleen nog maar meer gaat begeren. En dat kan vreselijk lang voortduren.
Maar ik zal verder zwijgen over de liefde. Zo zou koekepan het ook gewild hebben.
Is 't een lekker ding?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:53 schreef broer het volgende:
O, wyccie, de caissière bij de Coop vroeg vanmiddag of ik 'Duckse Duiten' spaarde. Moet ik d'r nu nog steeds serieus nemen?
Je maakt er weer een 'jullie begrijpen me toch niet' van, terwijl jij mij juist niet begreep. Ik heb niks tegen stabiliteit, ik wilde alleen duidelijk maken dat 'vriendinnetje' voor mij niet betekent dat het niet stabiel of serieus is.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:49 schreef wyccie het volgende:
Laat dat hele stabiele gedoe maar zitten, want blijkbaar vatten jullie dat op als saai en niet enthousiast.
Sarcasme.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:54 schreef wyccie het volgende:
Ik snap je smiley niet. Is het sarcastisch bedoeld, of meen je dat echt?
Leest die ook al mee? Straks is de hele #filo-club nog present!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:53 schreef Claudia_x het volgende:
Zo zou koekepan het ook gewild hebben.
Dat hangt van jou af. Heb je ja of nee gezegd?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:53 schreef broer het volgende:
O, wyccie, de caissière bij de Coop vroeg vanmiddag of ik 'Duckse Duiten' spaarde. Moet ik d'r nu nog steeds serieus nemen?
Ik weet alleen van 2 #filosofen die meelezen plus 1 incidenteel. Koekepan is er niet een van.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:56 schreef broer het volgende:
Leest die ook al mee? Straks is de hele #filo-club nog present!
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:55 schreef Claudia_x het volgende:
Je maakt er weer een 'jullie begrijpen me toch niet' van, terwijl jij mij juist niet begreep. Ik heb niks tegen stabiliteit, ik wilde alleen duidelijk maken dat 'vriendinnetje' voor mij niet betekent dat het niet stabiel of serieus is.
Ik draai het weliswaar om, maar hieruit maakte ik op dat je met stabiel bedoelt dat het dus niet meer leuk kan zijn.quote:'Vriendin' klinkt in mijn oren als 'ik heb het nu wel gezien en het is lekker stabiel'.
Ik zei: "Ik niet. Maar wil jij misschien wat van mijn Duckse Duiten?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:57 schreef wyccie het volgende:
Dat hangt van jou af. Heb je ja of nee gezegd?
Er lezen er toch meer mee, zo nu en dan? (Ik weet ook niet zeker wie er allemaal in die chat zaten, moet ik zeggen.)quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet alleen van 2 #filosofen die meelezen plus 1 incidenteel. Koekepan is er niet een van.
En nu heb je een winkelverbod?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:59 schreef broer het volgende:
Ik zei: "Ik niet. Maar wil jij misschien wat van mijn Duckse Duiten?" Toen gaf ik haar een vette knipoog, waarna ze me de winkel uit sloeg.
Ja, héél incidenteel wel nog een paar. Maar er zijn er in ieder geval 2 die me structureel in de gaten houden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:01 schreef broer het volgende:
Er lezen er toch meer mee, zo nu en dan? (Ik weet ook niet zeker wie er allemaal in die chat zaten, moet ik zeggen.)
Dat zijn die twee irritante kerels die zich hier indicenteel wel eens melden en dan proberen zoveel mogelijk onzin in zo weinig mogelijk zinnen te proppen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:00 schreef wyccie het volgende:
Potdorie, er lezen dus mensen mee in dit topic? En het zijn filosofen?
Nee, zij.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:01 schreef wyccie het volgende:
En nu heb je een winkelverbod?
Oh, en dit doe ik dus niet serieus he. Ik leg dingen gewoon moeilijk uit, of ik kán het niet goed uitleggen. En dat weet ik ook wel. Ik wil gewoon niet toegeven dat het aan mij ligtquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:55 schreef Claudia_x het volgende:
Je maakt er weer een 'jullie begrijpen me toch niet' van. I
Op stalkers moet je trots en zuinig zijn, Claudia_x. Op je veertigste zul je staan te springen om zoveel aandacht.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, héél incidenteel wel nog een paar. Maar er zijn er in ieder geval 2 die me structureel in de gaten houden.![]()
Oh die twee. Gelukkig ben ik niet de enige bij wie ze irritatie opwekken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:04 schreef Lienekien het volgende:
Dat zijn die twee irritante kerels die zich hier indicenteel wel eens melden en dan proberen zoveel mogelijk onzin in zo weinig mogelijk zinnen te proppen.![]()
Waarom vraag je dat niet aan broer?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:06 schreef Lienekien het volgende:
Wyccie, wat zijn duckse duiten?
Je noemt me Claudia_x!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:06 schreef broer het volgende:
Op stalkers moet je trots en zuinig zijn, Claudia_x. Op je veertigste zul je staan te springen om zoveel aandacht.
Dat durf ik niet. Dan denkt 'ie dat ik dom ben.quote:
Ctrl C, Ctrl V.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:08 schreef Claudia_x het volgende:
Je noemt me Claudia_x!
Dat verklaart het. Coops zijn er niet in de stad.quote:
Wat is daar fout aan? Dat wilde je toch graag?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:08 schreef Claudia_x het volgende:
Je noemt me Claudia_x!
Heb ik dat gezegd?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:12 schreef broer het volgende:
Wat is daar fout aan? Dat wilde je toch graag?
Ik ben nooit te beroerd om iemands wensen in vervulling te laten gaan.
Wil je niet voor mij denken?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:09 schreef Lienekien het volgende:
Dat durf ik niet. Dan denkt 'ie dat ik dom ben.
Als ik goed met de search kon omgaan, zou ik het opzoeken. Maar volgens mij heb je dat in een eerder LPT-deel gezegd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:12 schreef Claudia_x het volgende:
Heb ik dat gezegd?
(Op advies van Claudia_x:)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:13 schreef Lienekien het volgende:
Zie je, ik doe het nooit goed.
Dat deel, inderdaad. Kun jij wel met de search omgaan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:13 schreef wyccie het volgende:
En Erik wilde niet Tha_Erik genoemd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |