Tijn tegen Sa: "beetje ordinair"quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:22 schreef Bartoli het volgende:
Tijn/Egbert aan Sa "Wat ben je ook voor een snol. zoiets neem je toch ook niet aan"
Dan moet Monique wel oppassen voor d'r vullingen.quote:
Wat is er tussen Mich en Marlies gebeurd dan? (kom net binnen)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rik zegt dat ze het Mich en Marlies zelf laten uitvechten en Semih bemoeit zich er meteen weer mee. Hij is nu definitief niet meer mijn favoriet.
Gelukkig zinderen de BB-streams avond aan avond van spanning.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik heb nu een paar keer DGK gekeken, en ik vind het echt geen ene ruk aan.
ja dit heb ik ook gemist. Iemand?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:37 schreef Day het volgende:
[..]
Wat is er tussen Mich en Marlies gebeurd dan? (kom net binnen)
Tijn lag met d'r op de bank voordat hij in bad ging...denk dat ze daar nog is. (Bij het schaakclubje daar)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:43 schreef Bigblahbla het volgende:
waar is mo eigenlijk?
Ging over een potje schaakquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:37 schreef Day het volgende:
[..]
Wat is er tussen Mich en Marlies gebeurd dan? (kom net binnen)
Nee, ik had geen lap tekst, dus ik doe een klein streampje in Cosquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:00 schreef Day het volgende:
Prospera, verkeerd gepost?
Ach, Sabrina voelt niet zo diepquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:07 schreef Morwen het volgende:
Marcia heeft gelijk, vond ik ook irritant dat Sab bij het exitdiner ineens zo vrolijk ging zitten doen, was totaal ongepast op dat moment.
Jeroenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:10 schreef Day het volgende:
Hadden Marcia en Tijn het over Semih of Jeroen?
Dat betwijfel ikquote:
was egl aan het afsluiten maar was dat positief of negatief wat marc en tijn zeiden over hem? en waar ging dat precies overquote:
Over Jeroen en ook nog even over Sabrina en Egbertquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:10 schreef Day het volgende:
Hadden Marcia en Tijn het over Semih of Jeroen?
Ze vroegen elkaar naar de redenen van hun nominaties, Tijn heeft Jeroen genomineerd omdat hij hem niet vertrouwd, Marcia vindt jeroen steeds aardiger en kan serieus met hem pratenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:14 schreef Bartoli het volgende:
[..]
was egl aan het afsluiten maar was dat positief of negatief wat marc en tijn zeiden over hem? en waar ging dat precies over![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:30 schreef Bigblahbla het volgende:
sanctie cameramannen versieren
Jammer! Je mist nl. een leuk gesprek.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:28 schreef cripplecrow het volgende:
vind het jammer dat ik het gesprek niet kan volgen op stream 1 en 2, maar ik kan echt die semih niet aanhoren, word er misselijk van.
jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:32 schreef Djep het volgende:
wat gebeurde op prinsessekamer? deed bb het licht aan? ghegghe
ettiene heefft zn ketting die die na eigen zeggen al 5, 6 of 10 jaar om heeft aan sa gegeven maar sa kan hem niet aannemen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:36 schreef Day het volgende:
Hebben Sabrina en E10 nou ruzie over een ketting?
Ah ok, thx!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:37 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
ettiene heefft zn ketting die die na eigen zeggen al 5, 6 of 10 jaar om heeft aan sa gegeven maar sa kan hem niet aannemen.
Yep. Spijker op de kop enzo.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:40 schreef Day het volgende:
[..]
Ah ok, thx!
Wat een rare actie. Sieraden weggeven/ruilen gebeurd toch meestal alleen maar tussen geliefden?
Ja, ik erger me ook heel erg aan het type Semih. Maar op een of andere manier vind ik dat dus leuk dat ergeren. Dus wat mij betreft mag die etter er nog even in blijven. Hoewel ik ook wel nieuwsgierig ben hoe Mich zich gaat ontwikkelen als die macho eikel eruit is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:48 schreef Bluezz het volgende:
Hebben ze zo'n plezier in de prinsessenkamer, met spoken achter de ramen/spiegels en BB die het licht aan en uit doet en gordijntjes dichtdoet... wie komt er binnen?
Semih, die niet echt luistert en meteen vraagt aan Mich, wat doe jij hier, en quasi leuk de dekens weghaalt, ziet dat rik alleen een onderbroek aanheeft hem ff knijpt of zo, maar de afkeuring die eruit blijkt is echt zoooo tiepies Semih
Deruit met hem maandag.
Nu ben ik hem echt zat
Zo.
Ja dat heb ik ook hoor, bij iedereen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:50 schreef tonja het volgende:
Ja, ik erger me ook heel erg aan het type Semih. Maar op een of andere manier vind ik dat dus leuk dat ergeren. Dus wat mij betreft mag die etter er nog even in blijven. Hoewel ik ook wel nieuwsgierig ben hoe Mich zich gaat ontwikkelen als die macho eikel eruit is.
En nu liggen ze er alleen. Jeujquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:48 schreef Bluezz het volgende:
Hebben ze zo'n plezier in de prinsessenkamer, met spoken achter de ramen/spiegels en BB die het licht aan en uit doet en gordijntjes dichtdoet... wie komt er binnen?
Semih, die niet echt luistert en meteen vraagt aan Mich, wat doe jij hier, en quasi leuk de dekens weghaalt, ziet dat rik alleen een onderbroek aanheeft hem ff knijpt of zo, maar de afkeuring die eruit blijkt is echt zoooo tiepies Semih
Deruit met hem maandag.
Nu ben ik hem echt zat
Zo.
En vlak voor het moment supreme komt Saa de prinsessekamer binnen........quote:
Te vroeg ......quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:59 schreef PID61 het volgende:
[..]
En vlak voor het moment supreme komt Saa de prinsessekamer binnen........
Wat zijn jullie aan het doen in mijn Prinsessebedje!!!!!!![]()
![]()
Ik zie jou al helemaal verhit met je tong uit je mond met je vinger boven het capknopje zittenquote:
Nietusquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie jou al helemaal verhit met je tong uit je mond met je vinger boven het capknopje zitten
quote:
Komt hij ook weer met zijn geil, dat ben ik nooitquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je er geil van werd.![]()
Ik voel me ineens een beetje ongemakkelijkquote:
Giddieup, giddieup!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee man, ik zit hem hier aan te sporen
Hey, jij zat op een oestersite, wegwezenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:14 schreef golfer het volgende:
Waarom moet ik dat allemaal zien en horen?
Hummie, grijp eens in!![]()
We gaan voor de eindsprintquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:12 schreef Jammie het volgende:
Ik hoop dat Mich er thuis niet als zo'n dooie doos bij ligt.
Jij zat toch in de keuken!quote:
Kraaaaaaaaaakquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:15 schreef Day het volgende:
OMG, dat bed!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |