Zolang Joop z'n bek houdt over z'n vreselijke musicals kan 't wel wat worden, ja.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:52 schreef golfer het volgende:
Gastenlijstje van vanavond klinkt veelbelovend.
Waaromquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zolang Joop z'n bek houdt over z'n vreselijke musicals kan 't wel wat worden, ja.
Ja, want ik haat musicals.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:16 schreef Haaibaaike het volgende:
WaaromIs daar zo erg als Joop over musical's praat
![]()
Dat zeg ik, alles wat niet over z'n musicals gaat vind ik okee en interessant.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat geef niks Arcee ieder zijn meug hé
Het is wel een hardwerkende man.
Nee, dat kende ik ook nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:31 schreef Suko het volgende:
Ha die Huisman, als 'onze' Joop, stukje kende ik niet, moet hij vaker doen ipv die baggerprogramma's.
Paul Witteman weet echt niks wat er op tv is te zien laat staan BB6quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:32 schreef Arcee het volgende:
Joop van den Ende: "Big Brother... het is wel een gigantische wereldhit"
Witteman: "...geweest..."
Witteman.
Niiks mis mee om iemand gewoon te laten uitpraten als iemand een samenhangend verhaal verteltquote:ijn echt niet kritisch meer die Pauw en Paul.
op zijn smalst ... en het is nu al een handicap ..... excuusquote:de buitenlucht trekt ...... relatief, wat een zwaarmoedig gedoe gelijk ... ik wil dat ze ggelukkig zijn, nederland om zijn smalts en zijn mongoolst ........ het is nu aeen handcap
NEE MAN HET IS GAAF!! :-|
Ja, en laat ze spelen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:49 schreef Luccide het volgende:
Laat ze toch vertellen hoe gaaf ze piano spelen vinden!
Wel een goeie docu.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:51 schreef Rolex18038 het volgende:
Wat een lul zeg.... die trainer tegen die pikkies.....
Waarschijnlijk zwaar mislukt in z'n jeugd
Nu dus.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:50 schreef Arcee het volgende:
Ja, en laat ze spelen!
Ja, het was wel goed.quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:46 schreef Arcee het volgende:
Gaan ze nog spelen? Of hebben ze dat al gedaan?
Of is er weer een of andere kutwet die dat verbiedt?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:59 schreef golfer het volgende:
gelukkig mochten ze een keertje van de Arbeidsinspectie zo laat optreden.![]()
Milagro ... waar komt die mooie tekst uit, uit een film toch, of niet?....quote:Sometimes to keep it together, we got to leave it alone.'
So you can get on with your search, baby, and I can get on with mine
And maybe someday we will find , that it wasn't really wasted time
Dat was inderdaad weer jammer.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:58 schreef milagro het volgende:
verdomme, zoiets moois en dan is de tijd op
Eagles - Wasted Timequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:01 schreef Luccide het volgende:
[..]
Milagro ... waar komt die mooie tekst uit, uit een film toch, of niet?....
dankjequote:Eagles - Wasted Time
Ze zijn absoluut ontzettend goed. Maar ik had wel 't idee dat ze vooral technisch goed waren. Nou kun je ook niet alles verwachten van twee van die knulletjes, maar ik ben wel ontzettend benieuwd hoe ze spelen als ze 'n jaar of vijfentwintig zijn. Als ze 'n paar keer stevig ldvd hebben meegemaakt, enzo. Als ze dan niet de piano uit 't raam hebben gegooid, omdat ze 'm gewoon beu zijn. Of omdat ze wilden kijken of-ie lekker brandtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:02 schreef golfer het volgende:
Maar genoeg gehoord om door te hebben dat ze echt heel goed zijn.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:20 schreef gronk het volgende:
Ze zijn absoluut ontzettend goed. Maar ik had wel 't idee dat ze vooral technisch goed waren. Nou kun je ook niet alles verwachten van twee van die knulletjes, maar ik ben wel ontzettend benieuwd hoe ze spelen als ze 'n jaar of vijfentwintig zijn. Als ze 'n paar keer stevig ldvd hebben meegemaakt, enzo. Als ze dan niet de piano uit 't raam hebben gegooid, omdat ze 'm gewoon beu zijn. Of omdat ze wilden kijken of-ie lekker brandt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |