Die Mathijs van Nieuwkerken vind ik wel een goede voor naast Pauw, jij ook?quote:
ja, soms hebben mensen bijna ruzie omdat ze ergens willen zitten waar ze in beeld komenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:24 schreef jmac het volgende:
[..]
Nee wat dan? Ik ben ook regelmatig in de studio en altijd lachen als je om je heen kijkt. Sommige mensen vallen bijna van hun stoel omdat ze even in beeld willen zitten.
i am impressedquote:Ze was al met haar thesis bezig voor ze goed en wel bekend was.
die zal nog wel bij de ZapService voorbij komenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:33 schreef SunChaser het volgende:
Jammer dat ze Borat niet aan tafel hebben.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:34 schreef Joesse het volgende:
[..]
die zal nog wel bij de ZapService voorbij komen is bij de ZapService voorbij gekomen
je bent een geniequote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:34 schreef Joesse het volgende:
[..]
die zal nog wel bij de ZapService voorbij komen
Alsof Weisglas niet zat te pitten toen zij aan het woord was.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Goedele is ook terug ontwaakt ...![]()
Precies hij was niet leuk vanavond.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Alsof Weisglas niet zat te pitten toen zij aan het woord was.
quote:
Da's snel omgeslagen.quote:
Ik ben eerlijk in mijn opinie.quote:
Volgens mij ook alleen als de camera er bij is. Je kon net een stukje referentiekader van 'm zien toen z'n pa 'm godverredomme toesprakquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:49 schreef gronk het volgende:
Dennis heeft last van het 'ik kan alles doen waarom kan jij dat niet syndroom'. Eikel.
Inderdaad.quote:
Hoezo? Toen verloor 'ie net bij de OS..logisch dat je dan even niks anders kunt dan weglopen en gescheld van je pa aanhoren.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Volgens mij ook alleen als de camera er bij is. Je kon net een stukje referentiekader van 'm zien toen z'n pa 'm godverredomme toesprak
Was dat niet z'n broer?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:51 schreef Aoristus het volgende:
Volgens mij ook alleen als de camera er bij is. Je kon net een stukje referentiekader van 'm zien toen z'n pa 'm godverredomme toesprak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |