Boeit geen flikker...in dit soort situaties is het fijn dat er een cos klaarstaat voor de streamers, tis geen wedstrijdje, kleuter!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:28 schreef paultjuhhh het volgende:
TE VROEG
Maar leg eens uit?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:28 schreef Addi het volgende:
Niet goed?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:28 schreef paultjuhhh het volgende:
TE VROEG
Sjees je lijkt net Semih. Easy oldtimer.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Boeit geen flikker...in dit soort situaties is het fijn dat er een cos klaarstaat voor de streamers, tis geen wedstrijdje, kleuter!![]()
Ontopic verder!
Idd de essentie!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn herhaalt nogmaals dat hij Semih niet bewust kwetste, terwijl Semih dat zijns inziens wel deed.
Voor iemand met 23887 zou hij beter moeten wetenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Sjees je lijkt net Semih. Easy oldtimer.
...of tot de één de ander gewurgd heeft...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:31 schreef cripplecrow het volgende:
ik zou die 2 samen net zolang in de lounge opsluiten, tot ze het goedmaken.
Precies. Schijnheilig dus.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:32 schreef schatje het volgende:
Ik begrijp Semih niet. Micheline mag geen 'pleur op' zeggen omdat hij zich daardoor gekwetst voelt. Maar hij mag wel 'hou je bek'' zeggen terwijl hij weet dat die persoon zich daardoor ook gekwetst voelt.
Schijnheilig is misschien de juist term.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:32 schreef schatje het volgende:
Ik begrijp Semih niet. Micheline mag geen 'pleur op' zeggen omdat hij zich daardoor gekwetst voelt. Maar hij mag wel 'hou je bek'' zeggen terwijl hij weet dat die persoon zich daardoor ook gekwetst voelt.
Sem en Mich hebben een andere relatie met elkaar dan Semih bijvoorbeeld met Tijn. Ik vind dat de relatie met Michelline en Semih niet als vergelijkingsmateriaal mogen fungeren.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:32 schreef schatje het volgende:
Helaas zal Egbert hem voorgaan, gelukkig hebben we nog 2 weken respijt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:33 schreef T-lex het volgende:
Denk dat Tijn zich straks even terugtrekt en in gedachten Semih gaat uitzwaaien....![]()
Die is er nu echt helemaal klaar mee...hoop voor hem dat Semih het huis uit gaat maandag.![]()
en vooral je fouten niet toe willen gevenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:35 schreef Kinga het volgende:
Semih wat ben jij toch een arrogante kloothommel.
it's life Jim, but not as we know it....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:33 schreef arneaux het volgende:
t Lijkt net alsof Marlies bij God stond en God toen van alle onderdelen die hij nog had liggen een mens heeft gemaakt. Heel raar hoofd heeft ze.
Daar is hij een meester in.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:35 schreef arneaux het volgende:
Semih draait nu om het punt heen.
Maar Tijn doet ook zijn mond niet open, toch?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:32 schreef Yugor het volgende:
Semih lult alleen maar om alle kernpunten heen en blijft steken onder water geven
Ok.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
it's life Jim, but not as we know it....![]()
ja, voor het eerst zegt ie werkelijk wat zinnigs en dan dit....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:36 schreef arneaux het volgende:
Waarom nemen de bewoners Jeroen nou godverdomme niet serieus?! Daar kan ik me écht kwaad over maken.
Jeroen vindt steeds meer zijn draai! ;-)quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
Jeroen scoort de meeste pluspunten nu.
Hij zegt wel vaker zinnige dingen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, voor het eerst zegt ie werkelijk wat zinnigs en dan dit....![]()
Nu ben ik redelijk welbespraakt, maar op dit soort momenten zou ik ook m'n mond dichthouden. Je weet gewoon dat het gaat escaleren als je er tegenin gaat en daar zit niemand op te wachten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:37 schreef chas het volgende:
[..]
Maar Tijn doet ook zijn mond niet open, toch?
Naderhand zeker?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:38 schreef arneaux het volgende:
Maargoed nu gaat Tijn achter de rug van Semih om lopen lullen.
Je kwetst iemand bewust. Of ze een andere relatie hebben doet daar niets aan af. Dat zou helemaal mooi worden.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Sem en Mich hebben een andere relatie met elkaar dan Semih bijvoorbeeld met Tijn.
En Tijn ook!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:35 schreef Kinga het volgende:
Semih wat ben jij toch een arrogante kloothommel.
precies maar hij wordt idd niet serieus genomenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij zegt wel vaker zinnige dingen.
liedje van vroeger. genaamd star trekkin.... zin komt dus uit star trek.... is dit nou een generatiekloofquote:
Dat denk ik dus niet, eerder andersom.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:38 schreef arneaux het volgende:
Ik zou er denk ik heel misschien wel vol ingaan nu ....Zo onrechtvaardig hoe die semih zijn straatje vol zit te schijnheilenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nu ben ik redelijk welbespraakt, maar op dit soort momenten zou ik ook m'n mond dichthouden. Je weet gewoon dat het gaat escaleren als je er tegenin gaat en daar zit niemand op te wachten.
Ja dat vrees ik ook. Maar goed als je toch niet over de kernpunten kunt praten op dat moment.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:37 schreef chas het volgende:
[..]
Maar Tijn doet ook zijn mond niet open, toch?
Naderhand zeker?
dat zou mooi zijn, dan gaat hij zeker maandag naar huis!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet, eerder andersom.
Beter gezegd: allebei, met het verschil dat Semih z'n haatcampagne rustig doorzet.
Dus op t moment dat jij je zegje kan doen waardoor je iedereen kan overtuigen betreffende t feit dat je gekwetst bent, zou jij je mond houden?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nu ben ik redelijk welbespraakt, maar op dit soort momenten zou ik ook m'n mond dichthouden. Je weet gewoon dat het gaat escaleren als je er tegenin gaat en daar zit niemand op te wachten.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:38 schreef arneaux het volgende:
ja die!!quote:
dan heb ik toch meer respect voor Semih die het tenminste recht in zijn gezicht zegt!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:38 schreef arneaux het volgende:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
liedje van vroeger. genaamd star trekkin.... zin komt dus uit star trek.... is dit nou een generatiekloof![]()
Daar ben ik het niet helemaal mee eens!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
'probleem' is dat de 'zegjes' allang eerder gedaan zijn en dit geforceerd isquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dus op t moment dat jij je zegje kan doen waardoor je iedereen kan overtuigen betreffende t feit dat je gekwetst bent, zou jij je mond houden?
Dat was omdat er even bleef staan ...TE VROEGquote:
niet dus.. Egbert bespreekt gewoon de situatie met hemquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:38 schreef arneaux het volgende:
Daar waren ze nog niet van overtuigd zeker.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dus op t moment dat jij je zegje kan doen waardoor je iedereen kan overtuigen betreffende t feit dat je gekwetst bent, zou jij je mond houden?
BB wil dat het opgelost wordt. Je hebt dan niets te willen. Er tegenin gaan betekent escalatie, dat wil BB niet dus hou je je mond. Heb je ook wel eens zo met collega's die je de zwarte piet toespelen terwijl de baas juist wil dat je het samen oplost.... Dan hou je inderdaad je mond om te voorkomen dat het erger wordt. Bovendien werkt die tactiek vaak het best, de ander zal zichzelf compleet vastlullen en z'n eigen graf graven. Precies wat Semih nu deed.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
star trekking across the universequote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
liedje van vroeger. genaamd star trekkin.... zin komt dus uit star trek.... is dit nou een generatiekloof![]()
morgenavond zoals ik het begrepen heb...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
Goed. Is er dan nu eindelijk iemand die het antwoord weet op de vraag die ik al twee keer eerder stelde?
Wanneer wordt dat bal gehouden?
Hoezo wat zei hij dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou er denk ik heel misschien wel vol ingaan nu ....Zo onrechtvaardig hoe die semih zijn straatje vol zit te schijnheilende hele kliko zou opengaan!
![]()
Dank je!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
morgenavond zoals ik het begrepen heb...
Drank lost meer op dan je lief is!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:41 schreef Wickedangel het volgende:
Maar goed, de drank gaat open.
het heeft gewoon geen nut om dit verhaal uit te melkenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:43 schreef tonja het volgende:
Tijn lult helemaal niet achter iemands rug om nu.
Het had wel handiger van Tijn geweest om wat meer te zeggen. Waarschijnlijk had Semih dat niet getrokken en was uit zijn slof geschoten. Hij zat er al een paar keer dicht tegenaan vanavond.
Maar goed, ieders punt is duidelijk. Het is een patstelling.
Drank lost meer op dan jury-rechtspraak goed kan maken....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:44 schreef demins het volgende:
[..]
Drank lost meer op dan je lief is!
Och, ik kan een relletje altijd wel waarderenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:44 schreef natronic het volgende:
[..]
het heeft gewoon geen nut om dit verhaal uit te melken
Ik denk helaas dat ze binnen het huis er een andere visie op nahouden.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:43 schreef CartWOman het volgende:
Conclusie voor mij is dat Semih zich een paar keer heeft lopen vastlullen, de rest heeft dat ook wel opgepikt, zal Tijn weer punten opleveren qua nomineren.![]()
Inderdaad, het mag een dominant ventje zijn, maar dit waardeer ik toch ook weer!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan heb ik toch meer respect voor Semih die het tenminste recht in zijn gezicht zegt!
Tijn lult helemaal niet achter de rug van Semih hoor. Dat doet Semih straks wel met het bedkliekje (Semih, Micheline, Marcia) in de slaapkamer.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan heb ik toch meer respect voor Semih die het tenminste recht in zijn gezicht zegt!
Ik snap je punt wel, maar, er veranderd nooit iets aan de waarheid. Als jij goed weet te bewoorden wát de waarheid is kan die ander daar nóg zoveel omheen droelen maar dan veranderd er niets aan de waarheid.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
BB wil dat het opgelost wordt. Je hebt dan niets te willen. Er tegenin gaan betekent escalatie, dat wil BB niet dus hou je je mond. Heb je ook wel eens zo met collega's die je de zwarte piet toespelen terwijl de baas juist wil dat je het samen oplost.... Dan hou je inderdaad je mond om te voorkomen dat het erger wordt. Bovendien werkt die tactiek vaak het best, de ander zal zichzelf compleet vastlullen en z'n eigen graf graven. Precies wat Semih nu deed.
terecht. Denk dat BB semih liever ziet gaan nu want waarom zouden ze de andere 2 genomineerde Jeroen en Eg als advocaten laten optreden. Juist voor de kijkersquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:44 schreef Netel het volgende:
Mo feliciteert Jeroen met een hele dikke knuffel
Jij hebt een (bonus)punt!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:44 schreef natronic het volgende:
[..]
het heeft gewoon geen nut om dit verhaal uit te melken
soms kun je beter zwijgen. Vind toch dat Semih door bepaalde uitlatingen er weer wat spanning op heeft gezetquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:46 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik denk helaas dat ze binnen het huis er een andere visie op nahouden.
Dat kun je vooral zien aan de houding van Monique net, ze vinden dat Tijn zich te terughoudend op stelt denk ik.
Ja Semih wordt waarschijnlijk de rest van zijn leven al zwaar genoeg gestraft.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:47 schreef CartWOman het volgende:
'We hebben peperrrrmuntjes! Jongens, we hebben die lekkerrrre crrruesli weerrr! En shoarrrrma. Komkommerrrrs. Eindelijk echte groene thee, jongens!'
![]()
Dat bedoelde ik ook.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:47 schreef natronic het volgende:
[..]
soms kun je beter zwijgen. Vind toch dat Semih door bepaalde uitlatingen er weer wat spanning op heeft gezet
lameraade (streams op mute)quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:47 schreef CartWOman het volgende:
'We hebben peperrrrmuntjes! Jongens, we hebben die lekkerrrre crrruesli weerrr! En shoarrrrma. Komkommerrrrs. Eindelijk echte groene thee, jongens!'
![]()
Ik bedoel: Monique heeft al contact gehad met Semih, met Jeroen maar Tijn tot nu toe ZEER opvallend genegeerd. Geen woordje, geen blikjequote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:46 schreef Bartoli het volgende:
[..]
terecht. Denk dat BB semih liever ziet gaan nu want waarom zouden ze de andere 2 genomineerde Jeroen en Eg als advocaten laten optreden. Juist voor de kijkers![]()
Gelukkig welquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:47 schreef Suikeroom het volgende:
Sabrina zit echt in dr eigen wereld heh![]()
quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ja Semih wordt waarschijnlijk de rest van zijn leven al zwaar genoeg gestraft.![]()
Pfffffffff.. volg jij overdag ook wel een steams?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Tijn lult helemaal niet achter de rug van Semih hoor. Dat doet Semih straks wel met het bedkliekje (Semih, Micheline, Marcia) in de slaapkamer.
Ja dat denk ik ook. Maar ik heb het idee dat ze het in het huis meer als toenaderingspoging zagen. Wat imo straatje schoonvegen was.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:47 schreef natronic het volgende:
[..]
soms kun je beter zwijgen. Vind toch dat Semih door bepaalde uitlatingen er weer wat spanning op heeft gezet
Nee, die smurf.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lameraade (streams op mute)
Marlies?![]()
Misschien geeft de drank het nog een (muizen)staartje? hehehehequote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:44 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Drank lost meer op dan jury-rechtspraak goed kan maken....
Semih zeikt sindsdien alles van Tijn af, dat doet Tijn niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:49 schreef chas het volgende:
[..]
Pfffffffff.. volg jij overdag ook wel een steams?![]()
ow, micheline....quote:
Ik ben neutraalquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
grappig dat er hier ook duidelijk Tijn en Semih kampen zijn....
Ik zit niet direct in het kamp van Tijn ofzo. Semih heeft alleen heel vervelende karaktereigenschappen tentoon gespreid. Eigenschappen waar ik niet blij van wordt. Niet in het dagelijkse leven en niet bij BB.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, micheline....
ik vind haar wel leuk eigenlijk....![]()
HEAR HEAR!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Semih zeikt sindsdien alles van Tijn af, dat doet Tijn niet.
Ik ben voor het Jeroen kamp.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, micheline....
ik vind haar wel leuk eigenlijk....![]()
Tja wat zal ik zeggen? O nee, heb jij al gedaan.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zit niet direct in het kamp van Tijn ofzo. Semih heeft alleen heel vervelende karaktereigenschappen tentoon gespreid. Eigenschappen waar ik niet blij van wordt. Niet in het dagelijkse leven en niet bij BB.
Ik vond Semih in het begin hartstikke leuk, maar hij is me zo ontzettend tegengevallen...
Is dat misschien herkenbaar omdat jullie allebei door kunnen gaan en gelijk willen hebben?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou er denk ik heel misschien wel vol ingaan nu ....Zo onrechtvaardig hoe die semih zijn straatje vol zit te schijnheilende hele kliko zou opengaan!
![]()
dat mag hij maandagavond nog een keer zingen wanneer hij vertrektquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:53 schreef wolferl het volgende:
Nou Egbert, ik wacht nog op jou DANK JU WEL BIK BRODDUR.
En even met z'n allen, BIK BRODDUR BEDANKT BIK BRODDUR BEDANKT BIK BRODDUR BIK BRODDUR BIK BRODDUR BEDANKt.
Egbert gaat eruit, let op! ;-)quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:54 schreef schatje het volgende:
Weet je wat geweldig zou zijn? Een maandag een dubbele exit. Egbert en Semih.
En Semih verteld altijd gekleurde verhaaltjes als je begrijpt wat ik bedoel...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
t Hele punt is dat men (en ook BB) verwacht dat de bewoners elkaar gaan doodknuffelen of kietelen. Sorry maar als je zulke verschillende mensen in het huis stopt krijg je conflicten en dan moet je maar afwachten wat er gebeurt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Semih heeft inderdaad een wat pittig karakter waarvan ik vaak ook denk: een beetje minder zou ook wel mogen.
Maar goed, als je mij onder het vergrootglas big brother zou leggen zou ik er ook niet foutloos uitkomen.
Wat me bij Tijn tegenstaat is het onderhuidse, het hanige. Dus een vrouwtje veroveren, de baas willen zijn, niemand boven je dulden.
Semih is ook wel zo, maar die spreekt het tenminse uit. Tijn handelt er alleen naar en dat is vaak zo geniepig en in kleine dingen....
Tja, dan hou je je bek!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:40 schreef Yugor het volgende:
[..]
Ja dat vrees ik ook. Maar goed als je toch niet over de kernpunten kunt praten op dat moment.
Brrrrrrrrrrr..... moet dat nou?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:58 schreef Myriam1978 het volgende:
Rik heeft Hilde's trekjes!
mja het is iig tegenstrijdend wat BB doet tov hun eigen visie "BB harder dan ooit" , daar hoort een verzoeningsgesprek niet echt onderquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Hele punt is dat men (en ook BB) verwacht dat de bewoners elkaar gaan doodknuffelen of kietelen. Sorry maar als je zulke verschillende mensen in het huis stopt krijg je conflicten en dan moet je maar afwachten wat er gebeurt.
ja is heel erg bij sommigequote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:58 schreef CartWOman het volgende:
Die meiden hebben toch gewoon een spraakgebrek met die hete aardappel-r ?
Echt verschrikkelijk.
Verwachten ze dat echt?? want dat is natuurlijk dodelijk saai!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Hele punt is dat men (en ook BB) verwacht dat de bewoners elkaar gaan doodknuffelen of kietelen. Sorry maar als je zulke verschillende mensen in het huis stopt krijg je conflicten en dan moet je maar afwachten wat er gebeurt.
Nou daar lijkt t wel op he. Er is iets aan de hand en BB gaat ingrijpen om dat weer goed te maken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Verwachten ze dat echt?? want dat is natuurlijk dodelijk saai!
als mensen elkaar gaan 'doodzwijgen' ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Verwachten ze dat echt?? want dat is natuurlijk dodelijk saai!
Sorry, ik kan me moeilijk herkennen in bovenstaande!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:55 schreef chas het volgende:
[..]
Is dat misschien herkenbaar omdat jullie allebei door kunnen gaan en gelijk willen hebben?
![]()
Nee! klopt!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik zie liever oprecht ongenoegen dan schijnheilige gezelligheid.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:01 schreef Sug4r het volgende:
[..]
als mensen elkaar gaan 'doodzwijgen' ook
Hij wil ook zijn kant van het verhaal kwijt, da's only human.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:02 schreef chas het volgende:
[..]
Nee! klopt!
Maar Tijn probeert de andere bewoners te beinvloeden met _zijn_ verhalen!
Zwaar overrated, die Ghandi.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:04 schreef arneaux het volgende:
Nachtgedachte : Wantrouwen is een teken van zwakte. Aldus Ghandi.
quote:
WHAHHAHAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry, ik kan me moeilijk herkennen in bovenstaande!![]()
Met een typo. Jij snelle quotert.quote:
Gewoon vet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:06 schreef Bartoli het volgende:
meen ik dat maar of begint die buik van micheline steeds meer te groeien![]()
Natuurlijk.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:06 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een geintje maakt.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Met een typo. Jij snelle quotert.![]()
Maar dat hele citaat slaat nergens op, welk wantrouwen? Ze zijn ook steeds minder onder de indruk van dit soort dingen.![]()
Ja die groeit lekker door.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:06 schreef Bartoli het volgende:
Vreslijk he?!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:58 schreef CartWOman het volgende:
Die meiden hebben toch gewoon een spraakgebrek met die hete aardappel-r ?
Echt verschrikkelijk.
Mes vergeten....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:07 schreef schatje het volgende:
Tijn gaf Semih een paar klopjes op de rug.
Ow, ik dacht dat je zwangerschap bedoelde.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:09 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat bedoel ik maar ik sprsak het wat netter uit![]()
Ik ben klaar met jou!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:06 schreef chas het volgende:
[..]
WHAHHAHAAAAAAAAAAAA
Jij en ik gaan nog eens om te tafel zitten, eigenwijs portret!!![]()
nee. Maar dat wordt hier in limboland wel vaker gezegd, als je het netjes wil uitdrukken als iemand vet/dik isquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:10 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je zwangerschap bedoelde.
ik hoorde haar laatst ook iets over een spastische darm die voor dikke buiken zorgde...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:06 schreef Bartoli het volgende:
Ehumm...... deze sla ik over!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:02 schreef arneaux het volgende:
Sabrina houdt er wel van om in haar reet geneukt te worden zo op zn tijd. En dat vertelt ze dus echt serieus en ik geloof ook wel dat ze 't meent.
Angstige klopjes.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:07 schreef schatje het volgende:
Tijn gaf Semih een paar klopjes op de rug.
Ut veertje was ie kwijt...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:12 schreef Djep het volgende:
wat was er over de stijve van e10?
Gek dat ik dat niet weet dan, als Limburger zijnde.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee. Maar dat wordt hier in limboland wel vaker gezegd, als je het netjes wil uitdrukken als iemand vet/dik is![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:16 schreef CartWOman het volgende:
Echt, hij praat veel met dubbele tong, is toch niet dronken?
Raar.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:14 schreef Djep het volgende:
saar neem het niet aan!
Ober bij z'n pa in het restaurant.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:17 schreef Djep het volgende:
wat voor baan was dat:D
ja idd loverboy, dat woord zocht ik!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:17 schreef Bigblahbla het volgende:
loverboy e10
Zie boven je. Nu snap ik het ook.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:17 schreef arneaux het volgende:
[..]. Idd.
Ik weet waarom hij dit nu zo opeens doet?
Idd.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:17 schreef Bigblahbla het volgende:
loverboy e10
Dikke baan voor veel geld, en hij mocht de ketting niet om. Kan niks verzinnen...quote:
ligt eraan waar je vandaan komt denk ik. maar althans bij ons wordt dat wel vaker gezegd. ja uiteraard bij een zwangerschap zeg je ook "het groeit ook goed" maar enfin laat maar hangen verderquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:13 schreef Kinga het volgende:
[..]
Gek dat ik dat niet weet dan, als Limburger zijnde.
krantenwijk?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:20 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dikke baan voor veel geld, en hij mocht de ketting niet om. Kan niks verzinnen...
En voor iemand van zijn leeftijd, denk ik dat die baan voor dik geld ook wel meeviel. Maarja als je je zakgeld gewend bent van papsie dan is op zo'n leeftijd alles al veel geld natuurlijk! hahaha
Te dol gewoon dit.
Die zou gaan zonnebanken geloof ik...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:18 schreef Lady-night het volgende:
waar is tijn??
Ik denk dat hij hem als wurgwapen gebruikt bij E10.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:20 schreef Fikkert het volgende:
hoe ver zal barry kunnen gooien met dat ding ???
dat lijkt me wel op e10 van toepassingquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
Hij zou toch niet vaker kettingen hebben weggegeven ofzo
Dat ie er thuis een voorraad van heeft
Bio stabiel van Etienne?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:21 schreef Djep het volgende:
[..]
dat lijkt me wel op e10 van toepassing
quote:
Whaahaha Peter, je bent grappig.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
Hij zou toch niet vaker kettingen hebben weggegeven ofzo
Dat ie er thuis een voorraad van heeft
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:25 schreef Fikkert het volgende:
ik kan niet wachten op het volgende ruzietje,..... IK WIL MN KETTING TERUG !!!!
Onzeker.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:25 schreef Bartoli het volgende:
die jongen is denk ik gewoon doodsbang daarom dat hij er zo belabberd uitziet
Waarvoor?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:25 schreef Bartoli het volgende:
die jongen is denk ik gewoon doodsbang daarom dat hij er zo belabberd uitziet
Zou hij willen bewijzen dat hij toch, echt, duidelijk, daadwerkelijk 100 procent hetero isquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Waarvoor?
Lijkt alsof 'ie een breekpunt heeft.
doodsbang van hoe die overkomt in het huis tov zijn moeder en (foute) vrienden zoals die eerder deze week zeiquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Waarvoor?
Wat denk je, is hij homo/bi/hetero?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Waarvoor?
Koelkast.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:27 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, het komt er toch een beetje op neer dat hij het naar vond dat hij Sabrina bij Tijn zag liggen.
Dit in combinatie met zijn vermoeidheid en misselijkheid.
Hartstikke hetero.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat denk je, is hij homo/bi/hetero?
Hij wordt ietsje sympathieker, ja. Hopelijk brokkelen die vol-is-vol ideeën ook af.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hartstikke hetero.
Maar hij doet zich wel anders voor, langzaam brokkelt dat af. Leuke ontwikkeling wel, vooral voor hemzelf.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:27 schreef CartWOman het volgende:
O jee, nog even en hij gaat tegen banken en deurposten aanpissen.![]()
Integendeel. Ongecompliceerd, dat weer wel.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:29 schreef wolferl het volgende:
Ik heb het idee dat Sabrina zwakzinnig is.
Ze is vrij.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Integendeel. Ongecompliceerd, dat weer wel.
Zwakzinnig.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Integendeel. Ongecompliceerd, dat weer wel.
Nee joh. Ze wil geen "verkering".quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:32 schreef Peter6000 het volgende:
Ze neemt de ketting niet aan.
Waarom denk je dat het er zo plakkerig is?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:34 schreef Sonique het volgende:
Wordt nu wel heel erg plakkerig allemaal in de prinsessenkamer....
Kunnen ze niet gewoon neuken?
Whehehequote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:37 schreef T-lex het volgende:
Hij kan die ketting beter aan Rik gegeven...![]()
Doet 'ie het eindelijk een keer NIET, komt LS miepen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan die kamper geen kusverbod krijgen?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:37 schreef T-lex het volgende:
Hij kan die ketting beter aan Rik gegeven...![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:38 schreef NorthernStar het volgende:
Tis een mix tussen pijnlijk en aandoenlijk, hier naar te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |