Boeit geen flikker...in dit soort situaties is het fijn dat er een cos klaarstaat voor de streamers, tis geen wedstrijdje, kleuter!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:28 schreef paultjuhhh het volgende:
TE VROEG
Maar leg eens uit?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:28 schreef Addi het volgende:
Niet goed?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:28 schreef paultjuhhh het volgende:
TE VROEG
Sjees je lijkt net Semih. Easy oldtimer.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Boeit geen flikker...in dit soort situaties is het fijn dat er een cos klaarstaat voor de streamers, tis geen wedstrijdje, kleuter!![]()
Ontopic verder!
Idd de essentie!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn herhaalt nogmaals dat hij Semih niet bewust kwetste, terwijl Semih dat zijns inziens wel deed.
Voor iemand met 23887 zou hij beter moeten wetenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Sjees je lijkt net Semih. Easy oldtimer.
...of tot de één de ander gewurgd heeft...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:31 schreef cripplecrow het volgende:
ik zou die 2 samen net zolang in de lounge opsluiten, tot ze het goedmaken.
Precies. Schijnheilig dus.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:32 schreef schatje het volgende:
Ik begrijp Semih niet. Micheline mag geen 'pleur op' zeggen omdat hij zich daardoor gekwetst voelt. Maar hij mag wel 'hou je bek'' zeggen terwijl hij weet dat die persoon zich daardoor ook gekwetst voelt.
Schijnheilig is misschien de juist term.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:32 schreef schatje het volgende:
Ik begrijp Semih niet. Micheline mag geen 'pleur op' zeggen omdat hij zich daardoor gekwetst voelt. Maar hij mag wel 'hou je bek'' zeggen terwijl hij weet dat die persoon zich daardoor ook gekwetst voelt.
Sem en Mich hebben een andere relatie met elkaar dan Semih bijvoorbeeld met Tijn. Ik vind dat de relatie met Michelline en Semih niet als vergelijkingsmateriaal mogen fungeren.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:32 schreef schatje het volgende:
Helaas zal Egbert hem voorgaan, gelukkig hebben we nog 2 weken respijt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:33 schreef T-lex het volgende:
Denk dat Tijn zich straks even terugtrekt en in gedachten Semih gaat uitzwaaien....![]()
Die is er nu echt helemaal klaar mee...hoop voor hem dat Semih het huis uit gaat maandag.![]()
en vooral je fouten niet toe willen gevenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:35 schreef Kinga het volgende:
Semih wat ben jij toch een arrogante kloothommel.
it's life Jim, but not as we know it....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:33 schreef arneaux het volgende:
t Lijkt net alsof Marlies bij God stond en God toen van alle onderdelen die hij nog had liggen een mens heeft gemaakt. Heel raar hoofd heeft ze.
Daar is hij een meester in.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:35 schreef arneaux het volgende:
Semih draait nu om het punt heen.
Maar Tijn doet ook zijn mond niet open, toch?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:32 schreef Yugor het volgende:
Semih lult alleen maar om alle kernpunten heen en blijft steken onder water geven
Ok.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
it's life Jim, but not as we know it....![]()
ja, voor het eerst zegt ie werkelijk wat zinnigs en dan dit....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:36 schreef arneaux het volgende:
Waarom nemen de bewoners Jeroen nou godverdomme niet serieus?! Daar kan ik me écht kwaad over maken.
Jeroen vindt steeds meer zijn draai! ;-)quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
Jeroen scoort de meeste pluspunten nu.
Hij zegt wel vaker zinnige dingen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, voor het eerst zegt ie werkelijk wat zinnigs en dan dit....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |