4de usb = linksbovenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan mag je mij eens vertellen waar jij op dat onderste kaartje 4 USBtjes en 3 vuurdraadjes ziet...
Ik kom niet verder dan 3 USB's en twee Firewires. Maar dat kan aan mij liggen.
te weinig.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
10 euro samen (excl verzendkosten)
Kijk is goed aan het eind van de kaart....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan mag je mij eens vertellen waar jij op dat onderste kaartje 4 USBtjes en 3 vuurdraadjes ziet...
Ik kom niet verder dan 3 USB's en twee Firewires. Maar dat kan aan mij liggen.
Daar zit de aansluiting van de tv-out.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:15 schreef Mark_Boelen het volgende:
6 euro geboden voor de videokaart
-----------------------
Wat is dat tweede printplaatje op de videokaart?
Ik heb je even toegevoegd om MSN zodat we het e.e.a. kunnen afhandelenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:05 schreef Mark_Boelen het volgende:
En hij is van mij!!
10 euro excl. verzendkosten en we hebben een deal!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:43 schreef kokos het volgende:
9euro voor die USB kaart
voeg me even toe op msn zodat we het e.e.a. kunnen afhandelen, als je nog interesse hebt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:43 schreef kokos het volgende:
9euro voor die USB kaart
gemaild.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:10 schreef kokos het volgende:
gemaild. Ik heb de foto ontdekt hier. Maar ik tel er maar 3usb en 2 firewire?
firewire 400 of 800?
mail me
doet ik!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:00 schreef Mark_Boelen het volgende:
En de videokaart is binnen
Rutger bedantk voor de snelle en nette afhandeling.
Zet jij ook iets in het ervaring topic??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |