Onder je 18e mag je geen abo afsluiten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:29 schreef vaudej het volgende:
je moet in ieder geval inkomsten hebben om het te kunnen financieren, maar als je gewoon geld hebt is het geen probleem. Waarom pas doen als je 18 bent trouwens?
Is dat relevant? En zoja; waarom?quote:
Nee, dat kan niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:55 schreef arnold-d het volgende:
en volgnes mij kan je als je zelfs 15ben al een aboo nemen op je mobiel telefoon
kan niet, heb ik ook geprobeerd toen ik bijna 18 werd, ze hadden mn aanvraag één dag voor mn verjaardag behandeld en afgewezen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:55 schreef arnold-d het volgende:
en volgnes mij kan je als je zelfs 15ben al een aboo nemen op je mobiel telefoon
Dit kun je trouwens gewoon uit de OP halen hoor.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:55 schreef arnold-d het volgende:
nou.. is het huistelefoon?
quote:en wil nu een mobiele telefoon met bijhorende abbonoment nemen..
Grapjas..ik heb kindertjes gezien van 11 met een mobiel abboquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:17 schreef Black-Death het volgende:
Vanaf 16 kun je afsluiten met paps/mams erbij
Moet ik gelijk een bedrag afrekenen voor de 1e maand.. of krijg ik pas een acceptgiro na een maand..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:32 schreef Cracka-ass het volgende:
Alleen een pinpas meenemen en ligitimatie is genoeg.
Je moet altijd ¤250,- borg betalen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:35 schreef HajdukSplit het volgende:
[..]
Moet ik gelijk een bedrag afrekenen voor de 1e maand.. of krijg ik pas een acceptgiro na een maand..
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je moet altijd ¤250,- borg betalen.
Je kunt meestal niet betalen per acceptgiro, maar alleen per automatische incasso.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:35 schreef HajdukSplit het volgende:
[..]
Moet ik gelijk een bedrag afrekenen voor de 1e maand.. of krijg ik pas een acceptgiro na een maand..
Want? Ik krijg het vermoeden dat jij nu geen geld hebt om vooruit te betalen. Ik vraag me echt af wat jij met een een abonnement moet en, gezien de vragen die jij stelt, of het uberhaupt wel verstandig is dat jij een abonnement neemt...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:35 schreef HajdukSplit het volgende:
[..]
Heb je wel stromend water in je grot?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:44 schreef BasOne het volgende:
Ben je zo belangrijk dat je een mobiel NODIG hebt?
Zout op met je mobieltjes, als ze me niet kunnen bereiken op m'n huis telefoon bellen ze maar terug![]()
Bij kpn kan dit nog welquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je kunt meestal niet betalen per acceptgiro, maar alleen per automatische incasso.
dan is jouw contract niet geldigquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je kunt meestal niet betalen per acceptgiro, maar alleen per automatische incasso.
Je kunt onder de 18 geen abonnement afsluiten (trouwens, ook niet voor je huistelefoon).
Ik ben zes dagen voor mijn achttiende verjaardag naar de telecomboer om de hoek gegaan, die heeft gesmokkeld met de leeftijd.
Je kunt onder de achttien natuurlijk wel je ouders lief aankijken of zij het voor je willen regelen, maar dat kan in principe ook als je twee bent.
Jij hebt dus geen abonnement, jouw ouders hebben een abonnement en laten jou er gebruik van maken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:32 schreef Drumpie het volgende:
Ik ben 13 en heb en abbo met Sony Ericsson K800i en fijn dat me ouders het betalen
Dan mag jij nog helemaal niet op fokquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:32 schreef Drumpie het volgende:
Ik ben 13 en heb en abbo met Sony Ericsson K800i en fijn dat me ouders het betalen
ook niet meer tegenwoordig.quote:
Ik heb mocht een abbonnement het is van mij alleen zei betalen het en ik mag het gebruikenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jij hebt dus geen abonnement, jouw ouders hebben een abonnement en laten jou er gebruik van maken.
het is van jou maar je ouders zijn eigenaar.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:17 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Ik heb mocht een abbonnement het is van mij alleen zei betalen het en ik mag het gebruiken![]()
ja klopt maar tegenwoordig wordt je verplicht een automatische afschrijving te nemenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bij T-mobile kan ik het al sinds mijn contract daar in is gegaan, iets van 3 jaar geleden.
Bij mij staat het gewoon onder mijn naam. Je hebt alleen een toestemmingsformulier nodig en dan kan het onder je eigen naam.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:42 schreef nelisb het volgende:
[..]
je moet idd 18 zijn. degene onder de 18 hebben vaak het contract op naam van 1 van de ouders en rekeningen betalen ze zelf.
dan heb je orange denk ik? das namelijk de enige die zo werktquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:11 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Bij mij staat het gewoon onder mijn naam. Je hebt alleen een toestemmingsformulier nodig en dan kan het onder je eigen naam.
heb nog nooit gehoord dat het inkomens afhankelijk was?? dat is echt onzin.quote:Op maandag 9 oktober 2006 07:52 schreef Revenge2005 het volgende:
ik heb jaren lang pre-paid gebruikt
dit werd mij gewoon te duur dus toen ik normaal werk had een abbo aangevraagd
3 weken later nog geen contract in huis
wat blijkt - het werd me geweigerd - mijn inkomen zou niet toereikend zijn WTF
2 maand later ik was jarig en dus weer een jaar ouder - kreeg iets meer cash van het werk
ik vraag het opnieuw aan en krijg het wel
Imho beetje kromme regeling
maar je bent niet verplicht om een inkomen te hebben (als je ouders bv betalen )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |