drie meen ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
En dingen als "Rumer" en "Tallulla" zijn al genoemd.
Hoeveel koters heeft die Bruce eigenlijk?
scout? ik ben er ook een geweest.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:27 schreef wyccie het volgende:
Hint: padvinder.
Vooral doenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:26 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Bestuurskunde. Het is een vreselijke studie, behalve als je met iets meetbaars werkt, of iets waar je bij kan nadenken. Ik doe nu aan beleidsevaluatie, dat is altijd mooi, ambtenaren afrekenen.
Dat klinkt best aardig. Ik zit ook nog steeds na te denken aan een master journalistiek aan de VU. Of heb je een beter alternatief?
Voor de verandering wel jaquote:
Allebeiquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ben je dan correspondent voor de regio of moet je gewoon het wereldnieuws in de gaten houden?
Hoe heerlijk slechtquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mama, kijk, ik heb een pad gevonden!
- Dom kind, dat is een kikker....
Ha! Ik heb er dus juist aan gedacht om Bestuurskunde te studerenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:26 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Bestuurskunde. Het is een vreselijke studie, behalve als je met iets meetbaars werkt, of iets waar je bij kan nadenken. Ik doe nu aan beleidsevaluatie, dat is altijd mooi, ambtenaren afrekenen.
Dat klinkt best aardig. Ik zit ook nog steeds na te denken aan een master journalistiek aan de VU. Of heb je een beter alternatief?
Sjips, dat moet straks ook nog... Anders hoor ik telkens 'die vraag is al gesteld!'quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Asmo is een kleine 60 topics aan het bijlezen...
Lees je ajb wel een beetje over mijn opmerkingen heen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:33 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Sjips, dat moet straks ook nog... Anders hoor ik telkens 'die vraag is al gesteld!'
Dat doe ik toch altijd?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Lees je ajb wel een beetje over mijn opmerkingen heen?![]()
Hiep hoi!quote:
Echa waar? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
MaJo weet intussen ook dat ze niet moet vragen om een "MaJo-vraag"...
Nee hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
MaJo weet intussen ook dat ze niet moet vragen om een "MaJo-vraag"...
Ik stelde maar meteen een vraag over de uitvinder van de MaJonaise...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:36 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Echa waar? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Saragasso zee?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:36 schreef Gooitzen het volgende:
Hoe heet het boek van Herman Koch over een 'vrije school'?
Achteraf kan ik je het niet aanraden. Ik heb veel interessante colleges gehad, maar te veel oninteressante om het aan te raden. Waar heb je IB gestudeerd? En hoe ben jij het vak ingerold?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:32 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ha! Ik heb er dus juist aan gedacht om Bestuurskunde te studeren. Ik weet niet wat je toekomstplannen en ambities zijn. Ikzelf vind journalistiek geweldig maar heb het nooit gestudeerd. Over die studie kan MaJo je meer vertellen. Ikzelf deed (en doe?) Internationale Betrekkingen - vind ik ook prachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |