Neuh, deze computer is amper een half jaar oud, die's prima. Er waren wat, umm, meningsverschillen over een bepaalde rekening. Bottom line: ik had vanzelfsprekend gelijkquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:09 schreef wyccie het volgende:
Heb je nu een nieuwe computer of wat?
Oh, da's site quimple.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:09 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Oh Noes!
Ha die Daf!Waarom sta jij niet op 1?
Leuk jou hier weer eens te zien. Alles in orde?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:12 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Neuh, deze computer is amper een half jaar oud, die's prima. Er waren wat, umm, meningsverschillen over een bepaalde rekening. Bottom line: ik had vanzelfsprekend gelijk
Het klinkt allemaal wel positiefquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Oh, da's site quimple.
Ik mag per maandag weer werken. En nu moet ik nog vanalles regelen.
Plus dat ik een nieuwe PC heb moeten bouwen en meer van die ongein. En morgenavond een beetje Falco's verjaardag vieren, zaterdag 10 dozen zonnebloemolie halen en tanken...
Ik kom m'n tijd wel door.
En ik danquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:11 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dag schaapske. Kijk, jij hebt ten minste wel een respectabele score
. Jij ook trouwens, wyccie
[..]
![]()
Poeh, dan moet ik flink aan de slag. Iemand interesse in een nachtje doorhalen met simpele vraagjes?
Ja hoor, met mij alles primaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:13 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Leuk jou hier weer eens te zien. Alles in orde?
Het is dat je erom vraagtquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ik dan![]()
Ga je me nog feliciteren: Feliciteer hier MaJo met haar 10.000 posts!
Hier alles flex. Afstuderen lijkt eindelijk in zicht te komen, eindelijk weer eens met beleid bezig. Wat voor nachtdiensten draai je als journalist, alles in de gaten houden? Waar werk je eigenlijk voor?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:15 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja hoor, met mij alles prima. Moet de komende tijd aardig wat nachtdiensten draaien, dus ik zal vaak langsdroppen
. Hoe is't met jou?
Toen je terugkwam van vakantie welquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:16 schreef MaJo het volgende:
Ik word nooit met zoveel enthousiasme ontvangen![]()
Kwestie van frequentie...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:20 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Toen je terugkwam van vakantie wel. En toen werd ik ook niet met enthousiasme ontvangen, terwijl ik ook op vakantie was. Dus het staat ongeveer gelijk
Maar jij bent er ook altijd....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:16 schreef MaJo het volgende:
Ik word nooit met zoveel enthousiasme ontvangen![]()
Beleid? Wat studeer je dan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:20 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Hier alles flex. Afstuderen lijkt eindelijk in zicht te komen, eindelijk weer eens met beleid bezig. Wat voor nachtdiensten draai je als journalist, alles in de gaten houden? Waar werk je eigenlijk voor?
Dat zeg ik, Gammaquote:
Goed puntquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:20 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Toen je terugkwam van vakantie wel. En toen werd ik ook niet met enthousiasme ontvangen, terwijl ik ook op vakantie was. Dus het staat ongeveer gelijk
De laatste tijd nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar jij bent er ook altijd....
Hoe dat de koters van Bruce Willis en z'n sletje ex heten...quote:
Iets over koters van iemandquote:
Ik heb zo'n vermoeden dat niemand die derde gaat radenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hoe dat de koters van Bruce Willis en z'n sletje ex heten...
Ben je dan correspondent voor de regio of moet je gewoon het wereldnieuws in de gaten houden?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Beleid? Wat studeer je dan?
En ja: ik moet dan een beetje alle bronnen in de gaten houden en zorgen dat we niks belangrijks missen. Zorgen dat onze site van alle laatste nieuwtjes is voorzien en dat onze krant 's ochtends al het belangrijke nieuws van de nacht meeneemt. Je zal dus raden dat ik voor een krant werk. In mijn geval een Israelische.
Bestuurskunde. Het is een vreselijke studie, behalve als je met iets meetbaars werkt, of iets waar je bij kan nadenken. Ik doe nu aan beleidsevaluatie, dat is altijd mooi, ambtenaren afrekenen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Beleid? Wat studeer je dan?
En ja: ik moet dan een beetje alle bronnen in de gaten houden en zorgen dat we niks belangrijks missen. Zorgen dat onze site van alle laatste nieuwtjes is voorzien en dat onze krant 's ochtends al het belangrijke nieuws van de nacht meeneemt. Je zal dus raden dat ik voor een krant werk. In mijn geval een Israelische.
Eénquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
De laatste tijd nietHoewel 's nachts wel vaak (en te lang
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |