Ik studeer zelf journalistiek aan een hogeschool en heb dus geen ervaring met de universiteitsopleidingen (behalve dan in Londen en die kan ik zeker aanradenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:38 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Achteraf kan ik je het niet aanraden. Ik heb veel interessante colleges gehad, maar te veel oninteressante om het aan te raden. Waar heb je IB gestudeerd? En hoe ben jij het vak ingerold?
MaJo, nog een tip?
Ik kan er niet goed over oordelen, maar Herman Koch is het met je eens.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vrije School... Waardeloos onderwijssysteem...
Ben er zelf het slachtoffer van geweest.
Fijn voor 'm, maar ik ken 'm nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:41 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik kan er niet goed over oordelen, maar Herman Koch is het met je eens.
Jiskefet toch?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Fijn voor 'm, maar ik ken 'm niet
quote:
Ja, die tv lijkt me dan weet niets. Maar ik moet me nog eens goed orienteren. Ik heb nog geen flauw idee wat ik na deze studie ga doen. VU heb ik goede verhalen over gehoord.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik studeer zelf journalistiek aan een hogeschool en heb dus geen ervaring met de universiteitsopleidingen (behalve dan in Londen en die kan ik zeker aanraden) Wel weet ik dat er een master Journalistiek en Media is aan de UvA die erg leuk is. Je krijgt les van allemaal belangrijke mensen uit de journalistiek. Het is wel een tv master en ik denk dat je wel iets van journalistieke ervaring zal moeten hebben (qua studie dan). Maar je kunt er eens naar kijken? Ik zit er aan te denken om het misschien te gaan doen hoewel ik misschien ook wel een hele andere vervolgstudie kies. Ik heb er immers al 4 jaar journalistiek opzitten
![]()
Klopt, het is helemaal niet onaardig.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:44 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik dacht dat het ook een échte schrijver was
Ik dat het algemeen bekend was dat ik in Utrecht zitquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:38 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Achteraf kan ik je het niet aanraden. Ik heb veel interessante colleges gehad, maar te veel oninteressante om het aan te raden. Waar heb je IB gestudeerd? En hoe ben jij het vak ingerold?
MaJo, nog een tip?
Obi-Wan Kenobi?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:45 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Klopt, het is helemaal niet onaardig.
Hint: Red ons, ..... .........
Yo,quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:46 schreef MaJo het volgende:
Maria Montenelli
Dat is echt totale onzinquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:48 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Yo,
MaJo +1
Vrije school, montesorri, allemaal een pot nat.
Dalton?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:52 schreef MaJo het volgende:
Dan een vraag die wel over vrije scholen gaatWie is de goeroe binnen de antroposofie waarop dus de leer gestoeld is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |