Dat geluid maakt die van mij ook. Is mee te levenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:17 schreef JWire het volgende:
hij maakt af en toe een storend geluid. beetje rammelend geluid.
ik heb btw ook nog een zelfde moederbord en cpu met koeler in de verkoop
ok 7.50 dan? tussenwegquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:27 schreef JWire het volgende:
ik vind 5 iets te weinig
10 euro wil ik er graag voor hebben
Oke, bedankt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:54 schreef JWire het volgende:
i kweet het niet, ik weet niet hoeveel die kast totaal weegt. ik kan het morgen voor je checken
de ata-controller heb ik waarschijnlijk verkocht aan iemand anders in dit topic. die had zich als eerste gemeldquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 07:59 schreef joswillems86 het volgende:
[..]
Oke, bedankt.
Als het niet te duur is, wil ik graag mobo+proc+ram+ata-controller
Harde schijf/cd-rom/floppy/monitor hoef ik er niet bij, misschien dat dat de prijs wat omlaag haalt.
moet ik nog even kijken, denk in de namiddag dusquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:45 schreef JWire het volgende:
zondag ben ik in utrecht. hoelaat ben jij op utrecht cs?
Oke natuurlijk, degene die het eerst is hoort hem ook te krijgen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:46 schreef JWire het volgende:
[..]
de ata-controller heb ik waarschijnlijk verkocht aan iemand anders in dit topic. die had zich als eerste gemeld
wil je de kast ook bij het setje hebben?
ben ej nu al in utrecht?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:32 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
moet ik nog even kijken, denk in de namiddag dus
Voor die prijs dan de complete kast?quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:57 schreef JWire het volgende:
voor 45 euro wil ik de deal met je afronden
sorry, door omstandigheden werdt dat hem ff niet, kom nu net thuis met de auto ( zie ook je mail )quote:
Ansich wel maar ik kom pas in november weer in utrechtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:30 schreef JWire het volgende:
ou-tannu nog interesse in mijn ata kaart?
hmm ergens wel en niet :-)quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:14 schreef JWire het volgende:
hm opsturen is geen optie dan ? wordt het wel duurder, namelijk 16,20
Zal wel rond een uurtje of 4 ~ 5 wordenquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:25 schreef JWire het volgende:
ja is cool. jehebt mijn nummer als het goed is, bel me als je in de buurt bent.
mvg
jw
psst je foto lijkt stuk te zijnquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:52 schreef JWire het volgende:
2x compaq mobo met p3 733
1x compaq deskpro behuizing (zie foto)(met windows 2000 licentie)
1x maxtor 40 gb hd (met ratelingen, niet 100%)
1x sdram 256 geheugen
1x sdram 64 geheugen
en nog twee ram modules, waarvan ik moet kijken hoeveel ram die bedragen
1x 52 speed cd/rom speler
1x floppy drive
vraagprijs voor alles is verlaagd naar 50 euro
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |