Hear hear...en nog 1 minuut te vroeg ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:53 schreef PC eend het volgende:
Wat een kut OP, waar is Coos als je hem nodig hebt
Een misluktequote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:03 schreef Dr_Greene het volgende:
Heeft Tijn een prince Albert???
in ieder geval daar in de buurt geloof ikquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:03 schreef Dr_Greene het volgende:
Spannend!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:04 schreef boes667 het volgende:
[..]
in ieder geval daar in de buurt geloof ik![]()
In zijn balzak, heeft hij al eens gezegd...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:03 schreef Dr_Greene het volgende:
Hoezo blond ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:04 schreef Bartoli het volgende:
Sa is lachen met haar blindfietsen
dat ding van hem hebben we al in vol ornaat gezien...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:09 schreef Dr_Greene het volgende:
Kan Rik niet meer schuim gebruiken in bad...
...we zien alles!!!!![]()
Iiiieeeeehhh!!!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:11 schreef Sug4r het volgende:
[..]
dat ding van hem hebben we al in vol ornaat gezien...
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:13 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Iiiieeeeehhh!!!!
Moet je ons daar weer aan herinneren??
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:21 schreef PC eend het volgende:
Rik: had hij ook maar met zijn blote penis tegen me aan moeten gaan liggen, dan had ik hem ook niet genomineerd![]()
Hij gaat idd steeds meer op Hannibal Lector lijken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:22 schreef Jappie het volgende:
Egbert heeft idd een dubbele agenda...hij kan middels zijn verstand met iedereen sociaal omgaan; maar mist de oprechtheid en gevoelens die bij die sociale contacten horen.
Niet dat ik het hem kwalijk neem trouwens..........tis zijn natuur.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij gaat idd steeds meer op Hannibal Lector lijken.
Gaat hij Semih opeten?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was daar al een fake van ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan steekt marlies hem in de hensquote:
Barbeque!!!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan steekt marlies hem in de hens![]()
Zeg me dat het waar isquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:42 schreef twentemeisje het volgende:
Zagen jullie ook dat er bij de oproep tot stemmen bij Egbert's foto Janine's naam stond?? Sms Janine naar 1010...
Ik heb me verslapen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:53 schreef PC eend het volgende:
Wat een kut OP, waar is Coos als je hem nodig hebt
Toch praten hele volksstammen met zo'n dom, lelijk sullig, lijzig accent. Alleen dáárom al zou ik nooit in dat stink-Brabant willen wonen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:06 schreef APK het volgende:
Die Tijn begint met de dag meer op een zwakzinnige te lijken met zijn lelijke stem, domme accent en continu half openhangende mond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |