kloptquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:54 schreef Cart_man het volgende:
Boeiend die Tymoschuk, hij komt toch niet.
Hij komt toch clinics geven, dan heb je niks aan die griek.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:00 schreef methodmich het volgende:
Leuk, 27 oktober komt Feyenoord On Tour bij ASWH.
Ben Wijnstekers komt met vrienden voetbalclinics geven. Hopelijk neemt ie Charisteas mee.
Ik kan er pas om lachen, wanneer hij onder de zoden zit.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:18 schreef jorienvdherik het volgende:
je kan wel lachen om die griek
Dat hoef van mij ook weer niet, maar ik zie hem wel graag vertrekkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik kan er pas om lachen, wanneer hij onder de zoden zit.
Ik kan er niet echt om lachen, Ik zie hem het liefst helemaal niet meer voor ons spelen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:18 schreef jorienvdherik het volgende:
je kan wel lachen om die griek
ja, verlies denk ikquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:06 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Ik kan er niet echt om lachen, Ik zie hem het liefst helemaal niet meer voor ons spelen.
Denk trouwens dat we het zondag zwaar gaan krijgen tegen RKC, zoals gewoonlijk.
Voor de rest niet veels boeiends over Feyenoord te bespreken momenteelquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:14 schreef MarkNMGN het volgende:
Graag geen Tymoschuk-berichten meer.
van mij mogen zequote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:25 schreef mister_popcorn het volgende:
www.voetbalonline.nl
Het wordt voor NEC Nijmegen moeilijk Edgar Barreto in de Goffert te houden. De Paraguayaanse international staat in de belangstelling van verschillende clubs, waaronder Feyenoord. Inmiddels heeft zich een nieuwe belangstellende aangediend. Volgens Omroep Gelderland wil het Italiaanse Fiorentina Barreto graag overnemen in de winterstop.
Het contract van de 22-jarige middenvelder loopt af medio 2008. Fiorentina zou bereid zijn drie miljoen euro te betalen om de overeenkomst af te kopen.
of we daar blij mee moeten zijn... Ik weet het niet.
Ook gelijk een van de weinige dingen die hij heeft laten zien...quote:
Geloof ook niet dat het een speler is die aanvallend ingesteld is. Is toch meer een verdedigende middenvelder?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:06 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ook gelijk een van de weinige dingen die hij heeft laten zien...
Eindelijk mag ik naar binnen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:16 schreef Luni het volgende:
Dit jaar toch nog een feestje in de Kuip!
Parkzicht Black & White 25-11 Maasgebouw Stadion Feyenoord
mis ik nou Kolkka in je usericon?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:54 schreef Cart_man het volgende:
Boeiend die Tymoschuk, hij komt toch niet.
waaruit gescoord werd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:15 schreef Erasmusch het volgende:
Hij had bij Finland zelfs een voorzet gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |