quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:32 schreef demins het volgende:
Shit de administratie ervoor vergeten (378 enzo) Modjes, please...
Lees even terug!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:36 schreef ThaSandman het volgende:
De vorige COS heeft er 16 uur over gedaan om vol te geraken dus ik neem aan dat het saai is.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:36 schreef demins het volgende:
Thnx één der modjes! Nou ben ik een echt topic!![]()
Edit 12 uur.quote:
Die tiet van Mo zit in het algemeen niet goed door die siliconenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:39 schreef Kinga het volgende:
whahaha Tijn: schat, je tiet zit niet goed.
En Tijn op Mo?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zou Rik morgen zijn slag met Etienne willen slaan?
Dat zei ze vorige keer ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:47 schreef Kinga het volgende:
Mo zei net dat ze morgen maar 1 drankje doet.
Volgens mij kan dat helemaal niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:28 schreef cripplecrow het volgende:
ik hoop dat ze nog dronkender worden dan de vorige keer.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:28 schreef cripplecrow het volgende:
ik hoop dat ze nog dronkender worden dan de vorige keer.
Boze Buurman Semih en zijn onderdnige vrouw Micheline zitten er ook nog in.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:44 schreef Darklight het volgende:
hopelijk gaan ze morgen weer flink zuipen
En gelukkig is oppas Janine ook weg
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:22 schreef flugeltje het volgende:
Tien tegen één dat ze nu de filmpjes van de nominaties te zien krijgen
Egbert en Jeroen samen naar de DBK, zij zijn de enigen die écht door stemmen genomineerd zijn. Volgens mij krijgen ze nu de filmpjes te zien. Weten ze ook meteen hoe de anderen over hen denken.quote:
dream on, dan hoeft er niemand meer te bellen, zijn er dus helemaal geen inkomsten meerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:27 schreef T-lex het volgende:
Misschien krijgen ze wel geheime opdracht waarmee ze van de bank kunnen...blijft alleen Semih nog over....das pech!![]()
Net of ome John(de Mol) dat voelt in z'n broekzak.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:28 schreef Verida het volgende:
[..]
dream on, dan hoeft er niemand meer te bellen, zijn er dus helemaal geen inkomsten meer
Wolter Kroes en Jan Smit van Etiënnequote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:49 schreef Kinga het volgende:
Dit zijn de verzoekjes van de Bewoners:
Semih:
Underworld - Born slippy
DJ Pisces - Josephine
Micheline:
Yoshimoto - Eric Prydz
Benny Benassi - In the Club vs. Satisfaction
Tijn:
Peter Starsed - Where do you go to my lovely
Guus Meeuwis - Brabant
Marcia:
Acda en de Munnik - Lopen tot de zon komt
The Prodigy - Out of Space
Marlies:
Erick E - Boogie Down
Mylo - Drop the Pressure
Jeroen:
Hero - Toen ik je zag
Delirium - Silence
Rik:
Christina Aguilera - Ain't no other man
Aphex Twin - Windowlicker
Monique:
Mary J Blige & U2 - One
The Cardigans - Losing my favorite Game
Sabrina:
Paris Hilton - Stars are blind
Dj Paul - Rainbow in the sky
Egbert:
Divas - Ain't no way
Anouk - Nobody's wife
Etiënne:
Wolter Kroes - Ik ben je prooi
Jan Smit - Als de nacht verdwijnt
En als extra verzoekje, in verband met het thema; het liedje van Efteling attractie Fata Morgana.
Mo ligt aan de overkant op de bank(lag net de boel een beetje in de gaten te houden leek het)...Sa ligt bij Tijn.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ontopic: Tijn en Monique liggen samen op de bank
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:52 schreef bbfakir het volgende:
Egbert Moskvich en Jeroen Spong.
Mijn ideequote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:54 schreef avonne het volgende:
Gatverdamme, als ik ergens een hekel aan heb is dat anderen zich met een ruzie bemoeien.
Opdracht me reet!
Zoals Tanja bij die groepsdiscussie "IK DOE NIET MEE!"
Ja uuuuuuuhzeg maar de argumenten van Tijn uuuuuuuuuuuuh ja zeg maar snappen jullie??? duidelijkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:57 schreef Fikkert het volgende:
lol,... tijn is nu sowieso de lul,... jeroen als advocaat
Daar kun je je nog flink in vergissen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:57 schreef Fikkert het volgende:
lol,... tijn is nu sowieso de lul,... jeroen als advocaat
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:58 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ja uuuuuuuhzeg maar de argumenten van Tijn uuuuuuuuuuuuh ja zeg maar snappen jullie??? duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |