succes met zoeken danquote:Op zondag 11 februari 2007 23:49 schreef existenz het volgende:
[..]
Van haar moest ik maar mensen vervelen die te dom zijn om de search knop te vinden.![]()
Mensen die niet snappen dat het niet om de rijders maar om hun vierwielers gaatquote:Op maandag 12 februari 2007 00:35 schreef Repeat het volgende:
mensen die gaan kijken naar wat proleten die langskomen rijden
Subaru Impreza?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat is eigenlijk het snelste waar de KLPD over beschikt behalve de S60's en V70's?
Misschien kunnen ze vragen of deze Spyker kunnen lenenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat is eigenlijk het snelste waar de KLPD over beschikt behalve de S60's en V70's?
Hou jij je Mercedes ster maar goed in de gaten.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:00 schreef k_man het volgende:
Dan nog. Ze mogen wel bij elke auto een beveiliger zetten, anders staan er de volgende dag mensen goed geld te verdienen met de verkoop van exclusieve auto-emblemen...
ik rij wel meequote:Op zondag 11 februari 2007 01:00 schreef k_man het volgende:
Dan nog. Ze mogen wel bij elke auto een beveiliger zetten, anders staan er de volgende dag mensen goed geld te verdienen met de verkoop van exclusieve auto-emblemen...
de afsluitdijkquote:Op maandag 12 februari 2007 10:15 schreef Kadesh het volgende:
Alleen begrijp ik niet wat de Gumball in dit bekropen anti autoland denkt te vinden.
Ik denk meer aan randverschijnselen zoals legale softdrugs en hoerenquote:Op maandag 12 februari 2007 10:15 schreef Kadesh het volgende:
Alleen begrijp ik niet wat de Gumball in dit bekropen anti autoland denkt te vinden.
dan nog, beetje kijken naar auto's die rijden met proleten erin. Ik gun ze die aandacht niet. En dan nog, die auto's staan ook bij de dealer of op de autorai, weinig spectaculair imo.quote:Op maandag 12 februari 2007 09:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat het niet om de rijders maar om hun vierwielers gaat
Jji krijgt vast geen kippevel als er een ferrari met hoge toeren optrekt. Of van een prachtige "roffel" die uit een Shelby komtquote:Op maandag 12 februari 2007 12:46 schreef Repeat het volgende:
[..]
dan nog, beetje kijken naar auto's die rijden met proleten erin. Ik gun ze die aandacht niet. En dan nog, die auto's staan ook bij de dealer of op de autorai, weinig spectaculair imo.
Geef terug.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:07 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Hou jij je Mercedes ster maar goed in de gaten.![]()
Aha want je mag zomaar bij de Ferrari dealer naar binnen gezellig de hele dag Ferrari's kijken? op de rai staat het vol met enzo's, murci's, veyrons etc? hoor je bij 1 van de 2 de motoren? het is gewoon cool om die auto's een op de weg te zien (en horen!) rijden ipv opgepoetst in een showroom.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:46 schreef Repeat het volgende:
[..]
dan nog, beetje kijken naar auto's die rijden met proleten erin. Ik gun ze die aandacht niet. En dan nog, die auto's staan ook bij de dealer of op de autorai, weinig spectaculair imo.
Artikel 5quote:Op maandag 12 februari 2007 15:54 schreef Kadesh het volgende:
Ik ben eens benieuwd of er uberhaupt auto's in Amsterdam aankomen, als Spee hier lucht van krijgt staat het hele Nederlandse politie apparaat op scherp. Er was ook eens zoiets met de Quote challange, daar sneuvelde toen rijbewijzen van mensen die maar 40km te hard reden, normaal is dat 50km.
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:18 schreef k_man het volgende:
Eigenlijk is het gewoon een soort straatrace, maar dan voor patsers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |