Heb zeker een kwartier zitten pielen om uberhaupt een wedstrijd te spelen. Na dat loading liep 'ie vast. Instellingen op 50Hz gezet, toen een helft gespeeld. Kutgame. Daarna nog een keer proberen, want ik zag dat je ook met Milan kon spelen. Crash. Milan tegen Barca dan? Crash. Dan maar gewoon Barca tegen SCUm. Crash. En niet elke keer gewoon resetten met de gamepad he? Ook niet met de aan-knop de X360 aan en uit doen. Neehee, natuurlijk niet, de stroomkabel eruit, stroomkabel er weer in. Dan deed 'ie het pas weer. Kut demo van een kut spel van een kut bedrijf.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:29 schreef MMaRsu het volgende:
Heb zeker een uur met de demo gespeeld, en niet 1x gecrashed..
ligt gewoon aan die kut xbox van je of aan die kut skills van jequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:38 schreef twi het volgende:
[..]
Heb zeker een kwartier zitten pielen om uberhaupt een wedstrijd te spelen. Na dat loading liep 'ie vast. Instellingen op 50Hz gezet, toen een helft gespeeld. Kutgame. Daarna nog een keer proberen, want ik zag dat je ook met Milan kon spelen. Crash. Milan tegen Barca dan? Crash. Dan maar gewoon Barca tegen SCUm. Crash. En niet elke keer gewoon resetten met de gamepad he? Ook niet met de aan-knop de X360 aan en uit doen. Neehee, natuurlijk niet, de stroomkabel eruit, stroomkabel er weer in. Dan deed 'ie het pas weer. Kut demo van een kut spel van een kut bedrijf.
Als je die Bin Laden dan toch een doel moet geven omdat hij het zo kicken vindt om meerdere doelen tegelijk te bombarderen, laten dat dan in godsnaam de kantoren van EA zijn.
M'n Xbox doet het prima met alle games, behalve de demo van Fifa die ik 2 keer gedownload heb. Bovendien hoor ik anderen ook klagen op o.a. Major Nelson.com. Aan wie ligt het dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:43 schreef jorienvdherik het volgende:
ligt gewoon aan die kut xbox van je of aan die kut skills van je![]()
Bidt tot de gamegoden om Blood 1 uit te brengen op XBLA. Duke Nukem 3D komt ook dus het moet kunnen.quote:
Ik heb dat al lang opgegeven... die broeierige bizarre sfeer ben ik nooit meer tegen gekomen in een andere game...The Darkness zou er misschien in de buurt van kunnen komen...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:26 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Bidt tot de gamegoden om Blood 1 uit te brengen op XBLA. Duke Nukem 3D komt ook dus het moet kunnen.
Die hologram die je in multiplayer kon gebruiken .... wat ik heb daarmee gelachen...buikpijn...ik krijg er nu nog steeds eenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:29 schreef twi het volgende:
Oh Duke Nukem 3D MP via Arcade zou zo gaaf zijn! Man, wat heb ik die game vaak gespeeld met de buren. Dakraam open en schreeuwen dat dat pleuris IPX/SPX via DOS het weer niet wil doen, en de coax-kabel die in 't dakgootje ligt die weer eens verrot is
Komt datquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:29 schreef twi het volgende:
Oh Duke Nukem 3D MP via Arcade zou zo gaaf zijn! Man, wat heb ik die game vaak gespeeld met de buren. Dakraam open en schreeuwen dat dat pleuris IPX/SPX via DOS het weer niet wil doen, en de coax-kabel die in 't dakgootje ligt die weer eens verrot is
Zooooooooooooo...ja zeg! Wat een goed spel!quote:
Sterkte man.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zooooooooooooo...ja zeg! Wat een goed spel!Ik had niet verwacht dat hij zo goed zou zijn! Je hebt echt het gevoel dat je midden in een oorlog zit.
![]()
![]()
Meteen maar op Veteran aan het spelen voor de achievements.
Die mensen hebben alle platformen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:07 schreef Atuniel het volgende:
[..]
En voor mensen die van de hoogste kwaliteit aan tegenwoordige games willen genieten
das test drivequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:55 schreef Klonk het volgende:
ik zat me af te vragen, wat komt er de komende tijd nog aan racegames aan ?
PGR 4, de nieuwe Colin McRea, Forza 2, er staat me ook iets bij van een free roaming cross country race game.
en komt niet met NFS Carbon want dat is echt helemaal niets, EA uitmelkerij...
Dat overmoedige van die jongenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:26 schreef Chocobo het volgende:
VetaranDat wordt de gameplay ineens trial and error
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |