Het wachten is nu op de eerste dreumes die papa's 360 omver duwt of uitzet op het verkeerde moment.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:01 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik niet, maar word het niet tijd voor een "Centraal xbox360 en kinderen bezitters topic"? Al bezit je kinderen nauutlijk niet echt.![]()
WTS Child 2G plz! /w me!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:03 schreef =HellFire= het volgende:
Alsof het een item in je inventory is.
niggah pleasequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:05 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nerd.
Zeker zelf geen kinderen ofzo!
.............
Vervelend he kinderen makenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
niggah please
ik ben 20, ik moet er niet aan denken om daar nu al mee bezig te zijn
Met dat slotje houden ze tenminste wel hun bek dicht, stelletje poepfabriekenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:50 schreef Retuobak het volgende:
Met "Kutkind, slotje" als motto weet ik sowieso niet of Gamedemon wel de beste vader zou zijn koentje.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Met dat slotje houden ze tenminste wel hun bek dicht, stelletje poepfabrieken
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:14 schreef BMH het volgende:
Xbox 360 is voor vaders die elkaar "gijs" noemen..
Ik voel me hier ZO niet thuis.
Dat zijn er 3 in de hele 360 topicreeksquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:14 schreef BMH het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:52 schreef MMaRsu het volgende:
Damn die Fifa 07 is best leuk
Dat ik dat ooit zou zeggen
volledige eredivisie zit erin...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:55 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zou hem echt kopen als er meer teams inzaten.
NL teams dus.
Ik wil PES gameplayquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:59 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
volledige eredivisie zit erin...
wat wil je nog meer?
het nederlands voetbal staat niet zo hoog aangeschreven...
Eredivisie ontbreekt toch uit de 360 versie?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:59 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
wat wil je nog meer?
En voor mensen die van de hoogste kwaliteit aan tegenwoordige games willen genietenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:14 schreef BMH het volgende:
In de 360 versie zit helemaal geen Eredivisie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:59 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
wat wil je nog meer?
Ow, heb je eindelijk je HDTV ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:07 schreef Atuniel het volgende:
[..]
En voor mensen die van de hoogste kwaliteit aan tegenwoordige games willen genieten
Het enige wat leuk is aan de FIFA demo is dat schieten tijdens het laden. Voor de rest hebben ze het bij EA prima aangevoeld door regelmatig crashes in die demo te stoppen. Zo'n crash is minder frustrerend dan de triestheid van het spel aan moeten zien.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:55 schreef truStie het volgende:
Hehe
Fifa07 demo is best wel vet eigenlijk :$
blood 1 en 2quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:36 schreef Strolie75 het volgende:
Die F.E.A.R. demo is trouwens ook erg goed. Spel spreekt me erg aan.Ik vond de vorige games van Monolith ook altijd geweldig.
[afbeelding]
Waarheid +8quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:10 schreef twi het volgende:
[..]
Het enige wat leuk is aan de FIFA demo is dat schieten tijdens het laden. Voor de rest hebben ze het bij EA prima aangevoeld door regelmatig crashes in die demo te stoppen. Zo'n crash is minder frustrerend dan de triestheid van het spel aan moeten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |