abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 oktober 2006 @ 16:02:45 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_42392132
ANP, Den Haag 5 oktobert ( www.anp.nl/536477.htm )

Na rijp beraad en de polemiek van de afgelopen dagen hebben kopstukken van links-Turks Nederland de koppen bij elkaar gestoken en besloten een nieuwe partij op te richten als etnische spinoff van de PvdA. Voormalig PvdA voormannen Mehmet Ulucaust en Bul Armeniyyers Fermurd zijn de oprichters van de Partij van de Genocide Ontkennerts.Ze verwachten volgens de eerste peilingen 80% van de Turkse stemmerts te trekken.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zo, dat is ook snel gegaan. Wat moeten we hiervan vinden?

[ Bericht 3% gewijzigd door B.R.Oekhoest op 05-10-2006 16:21:00 ]
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_42392158
Het is niet eens grappig, dat had ik op z'n minst verwacht, .
pi_42392225
Wanneer er een partij van de Holocaust ontkenners gemaakt zou worden staan alle linkse rakkers weer op hun achterste benen. Lekker doorgaan met met 2 maten meten jongens!
pi_42392231
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 16:02 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
ANP, Den Haag 5 september (www.anp.nl/536477.htm)

Na rijp beraad en de polemiek van de afgelopen dagen hebben kopstukken van links-Turks Nederland de koppen bij elkaar gestoken en besloten een nieuwe partij op te richten als etnische spinoff van de PvdA. Voormalig PvdA voormannen Mehmet Ulucaust en Bul Armeniyyers Fermurd zijn de oprichters van de Partij van de Genocide Ontkennerts.Ze verwachten volgens de eerste peilingen 80% van de Turkse stemmerts te trekken.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zo, dat is ook snel gegaan. Wat moeten we hiervan vinden?
pi_42392325
leuk zo'n onzintopic in POL
  donderdag 5 oktober 2006 @ 17:59:25 #6
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')