Je kan de topictitel toch lezen aandachttrekkertjequote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:22 schreef popolon het volgende:
Ik was niet de gehele tijd twintig plus in de jaren negentig, mag ik hier dan toch berichten plaatsen?
Objectief.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:53 schreef SCH het volgende:
De jaren 80 waren objectief gezien echt veel leuker qua muziek - lijkt me best sneu als je jong was in de jaren 90
wat jullie?
Volgens mij voel je je buitengeslotenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:53 schreef SCH het volgende:
De jaren 80 waren objectief gezien echt veel leuker qua muziek - lijkt me best sneu als je jong was in de jaren 90
wat jullie?
Welke artiesten zijn er dan in de jaren 90 opgestaan? Ik zit hier wat te kijken en zie echt nauwelijks iets interessants.quote:
2 Untalented o.a., wereldwijd bekend, prachtige muziek.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Welke artiesten zijn er dan in de jaren 90 opgestaan? Ik zit hier wat te kijken en zie echt nauwelijks iets interessants.
Al die artiesten die goed waren in de jaren 90 komen uit de jaren 80 - Madonna, Depeche MOde e.d.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:01 schreef popolon het volgende:
[..]
2 Untalented o.a., wereldwijd bekend, prachtige muziek.
Ik denk Mannenkoor Karrenspoor.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Al die artiesten die goed waren in de jaren 90 komen uit de jaren 80 - Madonna, Depeche MOde e.d.
Welke band mag zich The POlice van de jaren 90 noemen?
Da's geen band.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:06 schreef SCH het volgende:
Of DJ Triesto
De tijd van Happy Hardcore!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Welke artiesten zijn er dan in de jaren 90 opgestaan? Ik zit hier wat te kijken en zie echt nauwelijks iets interessants.
Radiohead, Live, Coldplay, Oasis, Smashing Pumpkins...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:59 schreef SCH het volgende:
Muse, Green Day, Nirvanaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Radiohead, Live, Coldplay, Oasis, Smashing Pumpkins...
Een grammofoonspelerbediener.quote:
Tsjaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jawel hoor, SCH z'n mening is objectief de enige juiste.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:11 schreef Devrim_ het volgende:
Dat jij het slecht vind betekent niet dat het slecht is
Ach....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:09 schreef Arcee het volgende:
Het zijn ook niet direct mijn favorieten.quote:
Verbeter deze zin even voordat ik hem quote.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik zijn ook niet direct mijn favorieten.
Neuh, maar noem nou eens authentieke bands uit de jaren 90.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:11 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dat jij het slecht vind betekent niet dat het slecht is
Pearl Jamquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Neuh, maar noem nou eens authentieke bands uit de jaren 90.
Idem.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:55 schreef SCH het volgende:
Ik was 23 en heb hetzelfde met de 80's wat al deze lieve kleine schatjes met de 90's hebben.
Maar ik houd wel van ze.
Niet mee eens, ik ben van '71 en de jaren 90 waren echt top!, eindelijk weg met die dooie jaren 80 met z'n suffe baggermuziek, eindelijk mocht er weer gedanst worden, ipv dat lamme geschuifel in zwarte kleding...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:53 schreef SCH het volgende:
wat jullie?
quote:
Ik ben ook altijd geneigd om 1988 en 1989 bij de nineties te betrekken. Eigenlijk begon dat typische nineties-sfeertje toen al, kijkende naar oude clips en mijn Turn up the Bass-collectie e.d.. De 'echte' eighties lopen bij mij t/m 1987.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:12 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Niet mee eens, ik ben van '71 en de jaren 90 waren echt top!, eindelijk weg met die dooie jaren 80 met z'n suffe baggermuziek, eindelijk mocht er weer gedanst worden, ipv dat lamme geschuifel in zwarte kleding...
Jaren 90 roeleren eg wel!!![]()
begon zo'n beetje +/- '88
Frenkie goes to hollywood, Simply red, Level 42, Dire Straightsquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:35 schreef fanneke het volgende:
De jaren 80 met Culture Club, Adam & The Ants, Duran Duran ...![]()
Hüsker Dü, Dinosaur JR, Jesus and Mary Chain, Echo and the Bunnymen, Killing Joke, Agnostic Front, Cosmic psychos, Mudhoney, Buffalo Tom, Social Distortion, The Nozems, Claw Boy Claw, De Boegies, Urban Dance Squad, Afghan Wigs, Lemonheads, Fugazi, Bad Religion, No Means No, The Wipers, Dead Moon.....Zo veel moois in de jaren 80.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:35 schreef fanneke het volgende:
Het enige goede uit die jaren is U2, Japan, The Cure en The Police (maar die zijn eigenlijk al van eind jaren 70)
Preciesquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik was 10 toen de 90's begonnen maar mag ik toch hier mee doen?
De jaren 80 waren veel tofferqua muziek.
![]()
Da's enkelvoud. Pearl Jam en Radiohead en dan houdt het wel op en begint het pas weer de afgelopen jaren. Kijk eens naar dat lijstje van Tong80, het kon niet op in de jaren 80.quote:
Lul toch niet zo dom, die bands uit de jaren 90 zeggen mijn tien keer meer dan dat lijstje van Tong.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's enkelvoud. Pearl Jam en Radiohead en dan houdt het wel op en begint het pas weer de afgelopen jaren. Kijk eens naar dat lijstje van Tong80, het kon niet op in de jaren 80.
Bovendien gingen mensen veel leuker met elkaar om dan in de jaren 90 - het decennium van het absolute individualisme.
Juist.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:24 schreef TC03 het volgende:
Het is allemaal subjectief, en niet objectief zoals jij wil doen voorkomen.
quote:
Amenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:39 schreef tong80 het volgende:
In de jaren 80 kwam punk en mainstream tot elkaar. In de jaren 90 mborduurden ze daar op voort. Maar er kwam weinig nieuws uit. De jaren 80 heersten en de jaren 90 liepen er achteraan.
Bagger.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:12 schreef HPayne het volgende:
Ben dan wel benieuwd wat we zeggen over dit decennium qua authentieke bands?!
En welke bands zouden dat zijn dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:12 schreef HPayne het volgende:
Ben dan wel benieuwd wat we zeggen over dit decennium qua authentieke bands?!
HEEEEEEEEEEEJ, van Adam and the Ants blijf je af, ja?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:35 schreef fanneke het volgende:
De jaren 80 met Culture Club, Adam & The Ants, Duran Duran ...![]()
Ik vind dat het nu weer wat begint te komen, ook bands waarvan ik denk dat we ze over 40 jaar nog draaien. Ik vind het huidige decennium veel leuker dan de jaren 90 qua muziek.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Meer dan genoeg goede bands die nieuw zijn
Maar er zijn er maar heel weinig die iets echt vernieuwds doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Meer dan genoeg goede bands die nieuw zijn
Inderdaad, de voorbereiders kwamen uit de jaren '80.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:39 schreef tong80 het volgende:
In de jaren 80 kwam punk en mainstream tot elkaar. In de jaren 90 mborduurden ze daar op voort. Maar er kwam weinig nieuws uit. De jaren 80 heersten en de jaren 90 liepen er achteraan.
Ja hehe, ik ben niet zomaar homo gewordenquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:09 schreef SeLang het volgende:
Maar nu even iets anders:
Ik had in de jaren '80 allemaal lelijke wijven bij mij in de klas met ruitjesbroeken en opgezette kraagjes
In de jaren '90 zagen de meisjes er veel leuker uit, met strakke truitjes, blote navels, stings, etc
Ik had best middelbare scholier willen zijn in de jaren '90
* glasbak ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik werd 20 in 1990
Ik was volgens mij vijf toen ik fan was van Piet Veerman met z'n 'Sailing home'quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik was 10 toen de 90's begonnen maar mag ik toch hier mee doen?
De jaren 80 waren veel tofferqua muziek.
![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:14 schreef Zjakkie het volgende:
Als ik dit zo lees had ik best wel 10 jaar eerder geboren willen worden
ik ben een '82er btw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |