Je kan de topictitel toch lezen aandachttrekkertjequote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:22 schreef popolon het volgende:
Ik was niet de gehele tijd twintig plus in de jaren negentig, mag ik hier dan toch berichten plaatsen?
Objectief.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:53 schreef SCH het volgende:
De jaren 80 waren objectief gezien echt veel leuker qua muziek - lijkt me best sneu als je jong was in de jaren 90
wat jullie?
Volgens mij voel je je buitengeslotenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:53 schreef SCH het volgende:
De jaren 80 waren objectief gezien echt veel leuker qua muziek - lijkt me best sneu als je jong was in de jaren 90
wat jullie?
Welke artiesten zijn er dan in de jaren 90 opgestaan? Ik zit hier wat te kijken en zie echt nauwelijks iets interessants.quote:
2 Untalented o.a., wereldwijd bekend, prachtige muziek.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Welke artiesten zijn er dan in de jaren 90 opgestaan? Ik zit hier wat te kijken en zie echt nauwelijks iets interessants.
Al die artiesten die goed waren in de jaren 90 komen uit de jaren 80 - Madonna, Depeche MOde e.d.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:01 schreef popolon het volgende:
[..]
2 Untalented o.a., wereldwijd bekend, prachtige muziek.
Ik denk Mannenkoor Karrenspoor.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Al die artiesten die goed waren in de jaren 90 komen uit de jaren 80 - Madonna, Depeche MOde e.d.
Welke band mag zich The POlice van de jaren 90 noemen?
Da's geen band.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:06 schreef SCH het volgende:
Of DJ Triesto
De tijd van Happy Hardcore!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Welke artiesten zijn er dan in de jaren 90 opgestaan? Ik zit hier wat te kijken en zie echt nauwelijks iets interessants.
Radiohead, Live, Coldplay, Oasis, Smashing Pumpkins...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:59 schreef SCH het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |