downloaden met zo'n modemquote:
Dat woord kende ik toen helemaal nietquote:
24k4 modem ?? Ik hoop dat je die nog hebt, die is goud waard !!!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:45 schreef Syrena het volgende:
Ik kreeg mijn eerste toegang in 1995. Bij The Internet Plaza (TIP) voor 25 gulden per maand, een proefabonnement. Werd al snel een jaarabbo van 290 gulden.
Internetten op een laptop uit 1993 met een 24k4 modemEn inbellen he. En op de piekuren lukte dat vaak pas na 5-6 keer proberen, waren alle lijnen bezet *tuut*tuut*tuut*tuut*tuut*.
En de telefoonrekening die ineens met honderd gulden/maand omhoog schoot![]()
Ray Cokesquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:55 schreef Biancavia het volgende:
Ik zat toen in 1996 vaak op IRC en dan probeerden we op het chatkanaal van MTV's Most Wanted te komen. Dan was je live bij Ray Cokes in de uitzending, op een beeldscherm en af toe ging hij daar dan wat van voorlezen!![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:54 schreef Kiteless het volgende:
[..]
24k4 modem ?? Ik hoop dat je die nog hebt, die is goud waard !!!!
De rest van de mensen had namelijk 2k4, 9k6 of 14k4 modems
Dus als je een 24k4 hebt - bewaren dat ding !
Ik ben een keer door een woedende ma om 2 uur 's nachts achter de laptop uitgehaaldquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:57 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb me toch torenhoge telefoontekeningen gehad in de begindagen van Internet..![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Gingen ze lappie verstoppen als ze weggingen, kon ik als een junk het hele huis afstropen![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:13 schreef GateWayX het volgende:
Ik kreeg op een gegeven moment een "terugbel" verbinding met bedrijf waar ik stage liep, dan koste het niets. Alleen m'n moeder, die bleef de telefoon maar opnemen.. .en kon ik weer van voren af aan beginnen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |