Je had geloof ik wel een bug in het spel. Je moest met Ordos een wagen van de vijand in jouw kleur veranderen, vervolgens "attack" selecteren en dan wachten tot die weer in de kleur van de vijand veranderde. Toen kon je daar als nog mee een gebouw of een wapen van de vijand mee aanvallen zonder dat er tegenstand was.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ordos had ook de kutste wapens met de Saboteur (die altijd neergeknald werd) en dat gasraket lanceerdertje, maar de nieuwe groene tankjes werden met 1 schot alweer hun oude kleur, dus dat was stom.
Zo nam ik complete basissen over. Zat je dan, als Harkonnen zijnde met zowel Devastators als Sonic tanks . . .quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:28 schreef Stereotomy het volgende:
Je kon trouwens ook met een soldaatje in een windtrap lopen, daar kreeg de windtrap een opdonder van
Eigenlijk is Herzog het allereerste begin, Dune2 begint dan weer met basemanagement.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Warcraft kwam later dan Dune 2 (en voor Command & Conquer), dus het lijkt erop dat het aller begin bij Dune 2 ligt . . .
[..]
Die ken ik niet, dus die telt ook niet mee . . .quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:37 schreef Prosac het volgende:
Eigenlijk is Herzog het allereerste begin, Dune2 begint dan weer met basemanagement.
Ik speel hem nog regelmatig met DOSBox.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:50 schreef VoreG het volgende:
http://www.abandonia.com/games/en/36/Dune2.htm
Hier het orgineel, met windows XP sound patch etc.
scenario.pakquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:32 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Niemand ooit gecheat met behulp van een HEX-editor?![]()
Je kon een bestand bewerken waardoor je de eigenschappen van het veld, units en gebouwen kon beïnvloeden. Zo kon je zelfs die Sandworms besturen![]()
Als ze *hier* nou ook eens een Java-game van zouden maken![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:08 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ik had altijd een rijtje Deviators voor mijn basis staan. Elke unit van de tegenstander werd dan geraakt en in een verdediginglinie voor mijn Deviators geplaatst. Als de tank na een paar minuten weer in zijn oorspronkelijke kleur terug veranderde brak er grote paniek uit
Ergens op mijn pc moet nog een mapje zijn met alle midi muziekjes van dune 2.
Daar staan ook alle midi'squote:
een soort vanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:32 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Niemand ooit gecheat met behulp van een HEX-editor?![]()
Je kon een bestand bewerken waardoor je de eigenschappen van het veld, units en gebouwen kon beïnvloeden. Zo kon je zelfs die Sandworms besturen![]()
Als ze *hier* nou ook eens een Java-game van zouden maken![]()
Ik klikte attack nooit aan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:06 schreef VoreG het volgende:
http://d2tm.duneii.com/
Hebbes.
Dune in een nieuw jasje. Tenminste je kan meerdere units selecteren en niet krampachtig attack aan te klikken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |