Hier nog zo een.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ik had ook z`on kutding van Pepsi de Maxxer
Zo'n gelequote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:29 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb nog zo'n Maxer wat je toendertijd bij de ABM Amro kreeg
Die had ik ook eenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:29 schreef DarkShine het volgende:
Ik ook.. speciaal een rekening voor geopendquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:29 schreef DarkShine het volgende:
Toen had ik mij eerste gsm alquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:58 schreef Logitik het volgende:
Ik was 15, en toen was ik al verstandig genoeg om hier de voordelen niet van te zien
ik denk inderdaad dat je erbij had moeten zijn om hem leuk te vindenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:17 schreef soylent het volgende:
Een klasgenoot had de beste grap ever...
Pieper: <piep, piep>
Klasgenoot: Oh nee!! Moet je naar de OK*!?!
Heel erg grappig dus. Misschien had je erbij moeten zijn.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:25 schreef ooge het volgende:
[..]
ik denk inderdaad dat je erbij had moeten zijn om hem leuk te vinden![]()
Greenpoint?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:07 schreef Renesite het volgende:
Neeh. Ik had wel een van de eerste mobiphonies![]()
Maxxer ja! Vet was dat. Je had er alleen geen zak aan. Hij was inderdaad wel stoerquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:37 schreef _V2 het volgende:
met de maxxer wist je alle belangrijke nieuwsfeiten als eerste,
wat had ik eraan geen reet... alleen dat het interessant was als het ding afging, vond ik toen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |