Pfff ff lopen zoeken... ik wist dat ik het singletje ergens had liggen.. toptrack en vooral voor die tijd IMHO.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:37 schreef kahaarin het volgende:
Xcept Vroeg in een ander topic:
een maat van me vroeg gisteren heel grappig "hey ken jij dat nummer nog van la lala Love only you and meeee together we will beee only in a dream" of iets in die richting. en dan erachter aan "jij weet wel hoe dat heet" uche niet dus...
goed op schrift is het misschien wat lastiger aangezien de melodie er niet bij zit maar ik probeer het toch... kan er niet tegen he, nou moet ik weten welk nr het is! was het niet van paul elstak of zo?
Help!!!
Is dat niet Together forever?
Air - Kelly watch the stars?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:27 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik ben op zoek naar een titel van een liedje. heb geen idee hoe het liedje gaat, maar de clip gaat zo. Er zijn 2 dames aan het tafeltennissen, volgens mij gaat er dan eentje dood, maar komt later weer tot leven. Ik heb geeeeeen idee hoe dat liedje verder gaat. Iemand die mij kan helpen?
air - kelly watch the starsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:27 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik ben op zoek naar een titel van een liedje. heb geen idee hoe het liedje gaat, maar de clip gaat zo. Er zijn 2 dames aan het tafeltennissen, volgens mij gaat er dan eentje dood, maar komt later weer tot leven. Ik heb geeeeeen idee hoe dat liedje verder gaat. Iemand die mij kan helpen?
Iets meer info a.u.b.!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:48 schreef stelmar het volgende:
Ik zoek al heel lang naar een nummer, maar weet nogsteeds niet van wie het is..
In dat liedje komt een stuk voor van Strangers In Paradise ( klinkt licht klassiek ) in combinatie met rap.
Volgensmij is het ook wel eens voor een reclame gebruikt.
Weten jullie misschien wat ik bedoel ?
The two songs playing in the Tech Noir club are "Photoplay" and "Burnin' in the Third Degree", both performed by Tahnee Cain and Tryanglzquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:59 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik zoek al jaren 1 nummer: In de Terminator wordt dit gedraaid in de bar Tech Noir, waar Sarah zit als Schwarzenegger binnen komt lopen. Dit nummer staat niet op de soundtrack-CD van de film!
Hoe heet dit nummer?
Zoiets dus: "I'm thinking that you'll never let me go" "I feel the heat ... " "You got me burning ... you got me burning ... "
Burengerucht met DU (bist alles)quote:
Du van Peter Maffayquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:08 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Ik zoek de naam van het achtergrondliedje van dit filmpje:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8458251309872380927&q=autobahn
Of Peter Maffay idd Of Hansi Hinterseer of .... of...... Probeer t eens met DU (bist alles)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:19 schreef Koepert het volgende:
[..]
Burengerucht met DU(bist alles)
Of David Hasselhoff![]()
Trouw met mequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
The two songs playing in the Tech Noir club are "Photoplay" and "Burnin' in the Third Degree", both performed by Tahnee Cain and Tryanglz
En Googlen leert ons dat het de laatste is, Burnin' in the Third Degree.
The Rapsody - Prince Igor .. prachtig nummerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:48 schreef stelmar het volgende:
Ik zoek al heel lang naar een nummer, maar weet nogsteeds niet van wie het is..
In dat liedje komt een stuk voor van Strangers In Paradise ( klinkt licht klassiek ) in combinatie met rap.
Volgensmij is het ook wel eens voor een reclame gebruikt.
Weten jullie misschien wat ik bedoel ?
Jaaa, die was het!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Air - Kelly watch the stars?
[afbeelding]
Het antwoord is al gegeven...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:21 schreef stelmar het volgende:
Ik zoek al heel lang naar een nummer, maar weet nog steeds niet van wie het is..
In dat liedje komt een stuk voor van Strangers In Paradise ( klinkt licht klassiek )(origineel is van tony bennet , alleen de versie die ik bedoel is door een hele hoge vrouwenstem gezongen in combinatie met rap(p diddy-achtig.
Volgens mij is het ook wel eens voor een commercial gebruikt.
Weten jullie misschien wat ik bedoel ?![]()
Niemand?quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:31 schreef almarrr het volgende:
Ik zoek een hardstyle nummer waarin je hoort: "i've got six little friends who run faster than you". Kan wel de gewone versie vinden, maar weet iemand hoe de hardstyle versie heet?
Dit schijnt toch niemand te weten, jammerquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:04 schreef Orion-666- het volgende:
Weet iemand hoe deze vogeltjes dans heet?
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/4587/d651e299/index.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |