hehe het moest er van komen tenslottequote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:41 schreef Qunix het volgende:
Die wilde ik verdomme net openen
www.id-t.com
www.thunderdome.com/.nl voor oude filmpjes van de feesten
die heb ik op video (VHS)quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:41 schreef appelsientje het volgende:
gisteren nog Thunderdom '96 gezien (Dance or die) in de Expo... mooi mooi feestje was dat toen!!
Die clip heb ik gisteren gezienquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:47 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb ze bijna allemaal origineel, een nichtje va me vind ze geweldig en wil een paar hebben. maar die krijgt ze never nooit niet!![]()
Ben naar heul wat feesten geweest, een top feest van thunderdome (ID&T) was die in Leeuwarden in 96..
[..]
die heb ik op video (VHS)
Klik!
Daar ben ik in die jaren ook 2 keer geweest. Heerlijke feesten inderdaadquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:40 schreef appelsientje het volgende:
Mooi mooi was die tijd
Beste feest ooit voor mij was Hellraiser in '96 in de sporthallen zuid![]()
Zekers wel!! Dat was een flinke herrie toenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:57 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Daar ben ik in die jaren ook 2 keer geweest. Heerlijke feesten inderdaad![]()
optreden van Weirdo was heeeeerlijk!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die club heb ik gisteren gezienben eigenlijk op zoek naar complete cd
komt ie danquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
optreden van Weirdo was heeeeerlijk!vooral zijn intro was lekker.
Ook 3 steps Ahead was lekker
Neophyte vond ik tegenvallen die avond/nacht.
Darkraver sloot af met de lichten aan.![]()
Dat komt daarvan danquote:
Die ga ik vanavond maar eens downloadenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Hier veel oude school thunderdome cd's:
Thunderdome - The best of 95
http://www.megaupload.com/?d=MQR4PSCJ
quote:
Idd, geweldige tijd! heerlijke platen werden er gemaakt en niks was te gek!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Toen werd er nog goede muziek gemaakt
Ja iddquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Idd, geweldige tijd! heerlijke platen werden er gemaakt en niks was te gek!
Ik heb me wat af gefeest in die tijd zeg, niet normaal.
Vroeger was alles beter. Dat is gewoon een feit!!!
Ik wil terug in de tijd..
Beschouwde mezelf toch wel als echte gabber, alhoewel ik pas in 1996, geloof ik, naar mijn eerste houseparty ging. Luisterde al vanaf 1993 zoiets naar hardcore. Dat is eigenlijk nooit meer opgehouden. In de brugklas op de HAVO met mijn Thunderdome longsleeve en ID&T bomberjack die ik uit het boekje van Thunderdome 5 had besteld. Zelfs op de dag van vandaag draai ik nog steeds hardcore. Oh. En heb ook nog dit. Beetje blijven hangen dus.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Wie van de Fokkers was ook tevens echte gabber?
Ik droeg de Cavello eigenlijk alleen op de kleinere lokale feestjes, maar toen ik naar grote feesten ging niet meer. Uiteraard wel een polootje, dj t-shirt of een gebreide trui....
Heb wel jaren een kale kop of "eilandje" gehad....
Mooi was die tijd....
Maar luister je de huidige Hardcore, of de Oldskool/Early Rave (de Hardcore van 'toen') ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:18 schreef GoodspeeD het volgende:
Beschouwde mezelf toch wel als echte gabber, alhoewel ik pas in 1996, geloof ik, naar mijn eerste houseparty ging. Luisterde al vanaf 1993 zoiets naar hardcore. Dat is eigenlijk nooit meer opgehouden. In de brugklas op de HAVO met mijn Thunderdome longsleeve en ID&T bomberjack die ik uit het boekje van Thunderdome 5 had besteld. Zelfs op de dag van vandaag draai ik nog steeds hardcore. Oh. En heb ook nog dit. Beetje blijven hangen dus.
Beide. Maar moet wel zeggen dat de echt moderne hardcore niet meer helemaal mijn ding is. Luister dan liever naar wat early hardcore of oldschool. Op feestjes wil een maat van me meestal in de main zaal staan, maar ik neig zelf toch wat meer naar de oldschool zaal. Die rietietiew hardcore van tegenwoordig trek ik niet meer.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Maar luister je de huidige Hardcore, of de Oldskool/Early Rave (de Hardcore van 'toen') ?
Ikzelf luister namelijk nog volop Oldskool, en als ik nog eens naar een feessie ga, sta ik toch alleen maar in de Oldskool zaal.
Ik beschouw me toch echt wel als een gabber... aussie natuurlijkquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik droeg de Cavello eigenlijk alleen op de kleinere lokale feestjes, maar toen ik naar grote feesten ging niet meer. Uiteraard wel een polootje, dj t-shirt of een gebreide trui....
Mooi was die tijd....
van 1990 tot 1998 zwaar de groeten van HAK gehad! waanzinnige tijd, daarna werden we oud en het zat, tijdje niks, daarna zwaar aan de hardstyle maar helaas is dat allemaal industrial geworden vandaag de dag... en ik ben helaas nog niet oud genoeg voor tiesto en armin van buuren... zucht waar is die oude tijd gebeleven!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Mooi was die tijd....
* FrankyMcG is jaloers...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:56 schreef Xcept het volgende:
van 1990 tot 1998 zwaar de groeten van HAK gehad! waanzinnige tijd, daarna werden we oud en het zat, tijdje niks, daarna zwaar aan de hardstyle maar helaas is dat allemaal industrial geworden vandaag de dag... en ik ben helaas nog niet oud genoeg voor tiesto en armin van buuren... zucht waar is die oude tijd gebeleven!
Dat hoesje in de OT zal jou wel zwaar tegen de borst stoten of niet?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Voor de feesten was ik nog te jong. Maar ik kijk wel altijd uit naar de hoesjes
Zonde! Er zijn tegenwoordig zoveel mooie producties die niet onder de "rietietiew-hardcore" vallen. Luister bijvoorbeeld eens naar Industrial of Terror...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:25 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Beide. Maar moet wel zeggen dat de echt moderne hardcore niet meer helemaal mijn ding is. Luister dan liever naar wat early hardcore of oldschool. Op feestjes wil een maat van me meestal in de main zaal staan, maar ik neig zelf toch wat meer naar de oldschool zaal. Die rietietiew hardcore van tegenwoordig trek ik niet meer.
behoorlijk jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat hoesje in de OT zal jou wel zwaar tegen de borst stoten of niet?
Naja, sommige industrial vind ik dan wel weer cool, alhoewel ik dingen als r_Aw enzo te industrial vindt. Peaky Pounder, Daisy, Unexist vind ik allemaal nog best cool. Promo koop ik ook regelmatig nog platen van. Koop ook nog wel redelijk wat huidige hardcore platen, maar vind dingen als Angerfist en Partyraiser niet tof genoeg om er een nacht naar te luisteren. Wat dat betreft luisterde ik vroeger veel meer naar terror dan nu. Trek het gewoon niet meer. Word al een oude zak.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:02 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Zonde! Er zijn tegenwoordig zoveel mooie producties die niet onder de "rietietiew-hardcore" vallen. Luister bijvoorbeeld eens naar Industrial of Terror...
Maar ook ik kan nog echt genieten van de Early Rave en Oldschool, laat daar geen misverstand over bestaan![]()
Het afscheid van DJ Weirdo.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Mijn eerste echte feessie was Thunderdome '97 in het Antwerpen Sportpaleis........ MEESTERLIJK!
En ondertussen staat Weirdo nog steeds te draaien.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Het afscheid van DJ Weirdo.
25000 man die "We love you Weirdo, We do!" staat te schreeuwen"
* Spooky4u is inmiddels aan zijn 35ste paar Max Classic begonnen, ik kan er maar geen afscheid van nemen.
Vast welquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:27 schreef teknomist het volgende:
Trouwens, heeft iemand The Stunned Guys - Beats Time op mp3?.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:12 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
En ondertussen staat Weirdo nog steeds te draaien.
Een vriend van mij kan ook maar geen afscheid nemen van die Classics. Weer of geen weer, chique feest of houseparty: hij heeft altijd Classics aan.
De Hardcore 100 cd's liggen steevast bij mij in de auto.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:19 schreef Rekkie het volgende:
De cd's 1 tot en met nr 16 heb ik.... wat daarna komt vind ik niet mooi.
Vooral de eerste 10 hebben een prominente plaats in mijn cd-kast
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |