zomaar wat voorbeelden van wat je hier in een kwartiertje tegenkomt
Uit huis => hurenquote:
Ik ben van plan om samen met een vriend een huis te huren op zeer korte termijn. We hebben hiervoor al een woonpas aangevraagd en gereageerd op enkele huurhuizen (www.woonnet-haaglanden.nl). Omdat we dírect reageerden nadat de wekelijkse nieuwe aanbod op de site is geplaatst kwamen we op plek 1 terecht. Nu, 1 dag later zijn we gezakt naar plek 44. Op deze manier wordt het een kansloze zaak dus.
Heeft er iemand alternatieven? Andere manieren om snel aan een huurhuis te komen?
meneer/mevrouw denkt dat als je maar als eerste reageerd op een huurhuis je m ook krijgt
![]()
. Nooit gehoord van een puntensysteem......tering leggen ouders dan niks meer uit?
Waar heb jij je tanden laten bleken ?quote:
Ik heb mijn tanden laten bleken in Thailand. Ben toendertijd gewoon binnengelopen bij een praktijk en heb geinformeerd naar de kosten en de methode. Uiteindelijk kon het voor 80 euro daar.
De methode was echter anders dan degene die jullie beschrijven. Bij mij duurde het twee uur waarin er telkens om de zoveel minuten spul op mijn tanden werd gesmeerd waarna er een laserlamp op werd gericht. Na die twee uur was het verschil echt gigantisch groot.
De eerste twee dagen waren mijn tanden gevoelig bij het eten en drinken en werd afgeraden koffie en wijn te drinken of te roken.
De houdbaarheid van deze methode was volgens de tandarts 2 jaar. Echter, nu een half jaar later heb ik zowat mijn oude kleur weer volledig terug terwijl ik mij prima aan alle voorschriften heb gehouden...Beetje jammer dus.
een of ander dom blondje dat er van staat te kijken dat haar tanden niet 2 jaar wit blijven nadat ze behandeld is op vakantie in thialand terwijl ze zich nog wel aan alle voorschriften heeft gehouden
En dan nog alle mensen die maar lopen te klagen dat ze er op achteruit zijn gegaan door het nieuwe zorgstelsel. Denk verdomme eens na. Vroeger betaalde je een groter deel van je premie via je werk. Dan was het alleen een getalletje op je loonstrookje... nu betaal je zelf meer direct en gaat het niet meer via je werk + je hebt nog zorgtoeslag (nouja niet iedereen).
Dus alleen omdat je het geldverkeer daadwerkelijk ziet ga je er ineens gigantisch op achteruit?!
stel je toch niet zo aan met z'n allen. Die paar euro's .
En dan hebben we nog domme mensen die op het idee komen op te gaan verhuizen terwijl ze nog niet eens een eurootje hebben om een brood van te kopen.
Maar kan de gemeente dan geen busje voor me huren ofzo?
![]()
ja verdomme nog effe zeg. De gemeente (WIJ ZEG MAAR) zijn toch niet van het fonds. Verhuistoeslag
![]()
omg.
Ik ga verhuizen maar heb geen geld :(ow en ik kan niet leven van dit kleine beetje geld dat ik nu elke maand krijg (iets van 800 euro). Daar kan toch geen mens van leven
![]()
boehoehoeh
Nee inderdaad niet mongool, want als we iets verder kijken zien we dat je 150 euro betaald om een lening af te lossen en ook nog eens een abonnement hebt van 50 euro per maand voor je mobiele telefoon
![]()
zo en nu ga ik naar de dokter, eens kijken of hij wat kan doen aan m'n hoge bloeddruk.
Daar gaat m'n no-claim
blijf lezen nu wordt het leuk Edit: Nu lijk ik zelf ook al hersencellen te verliezen door m'n langdurige aanwezigheid hier
quote:
quote:
Veel verwarring over huisarts en no-claimregeling
41% van de ziekenfondsverzekerden denkt ten onrechte dat een bezoek aan de huisarts onder de no-claim teruggave regeling valt. Zij denken dus dat een bezoek aan de huisarts ten koste gaat van het bedrag dat zij aan het eind van het jaar terug zullen krijgen van hun ziekenfonds. Dit kan ertoe leiden dat mensen hun huisarts ten onrechte niet bezoeken en te lang doorlopen met klachten.
Dat blijkt uit onderzoek van het ConsumentenPanel Gezondheidszorg van het NIVEL, gesubsidieerd door het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS).
Het doel van de no-claim teruggave regeling is het aanzetten van consumenten tot het maken van afwegingen rond het eigen zorggebruik. Uit het onderzoek bleek echter dat (in mei 2005) een kwart van de ondervraagden überhaupt niet op de hoogte was van de invoering van de no-claimregeling per 1 januari 2005. Als dat zo blijft, zal de regeling voor een deel zijn uitwerking missen.
Na de invoering van het nieuwe zorgstelsel per 1 januari 2006, gaat de no- claimregeling gelden voor alle Nederlanders, niet alleen voor de ziekenfonds verzekerden zoals nu. Ook dan zal de huisarts niet onder de no-claimregeling vallen. Het Consumentenpanel zal de komende jaren regelmatig blijven onderzoeken hoe het gesteld is met de kennis van mensen over de no-claimregeling.
Ik kots op mezelf
edit: net nagevraagd, die behandeling kost me toch echt m'n no-claim
[ Bericht 2% gewijzigd door PLAE@ op 05-10-2006 11:53:30 ]