abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2709671
-edit- , een site waarop homevideos worden verkocht en via morpheus of kazaa is het gratis te bekijken.
Dit is een groep van 3 jongens van rond de 27 jaar oud die in een gehuurde bus meisjes oppikken en ze vervolgens zo bepraten dat ze vanzelf met de jongens gaan sexen. Aan het einde van zon partij sex worden de achtergelaten of krijgen ze het geld dat ze beloofd kregen niet, etc ect wie kent dit, en wat vinden jullie nou hiervan??Ik weet niet wat ik ervan moet denken...of eigenlijk ook wel

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 10-01-2002 03:47]

vrijdag 4 januari 2002 @ 23:26:34 #2
3767 Herald
Come get some
pi_2709799
ik ken het Het is verbazingwekkend hoe onbeschoft die gozers met de dames omgaan maar ze wel zo ver krijgen dat ze (op zijn minst) een pijpbeurt krijgen. Dan ga je je toch afvragen hoe authentiek die beelden zijn.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_2709893
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 23:26 schreef Herald het volgende:
ik ken het Het is verbazingwekkend hoe onbeschoft die gozers met de dames omgaan maar ze wel zo ver krijgen dat ze (op zijn minst) een pijpbeurt krijgen. Dan ga je je toch afvragen hoe authentiek die beelden zijn.
heb je al eens een volle versie gezien van zo'n homevideo??
daar zie je dus dat die gasten ALTIJD krijgen wat ze willen..Maar in Nederland zal het nooit gebeuren (denk ik)
  vrijdag 4 januari 2002 @ 23:40:55 #4
15289 gungan
leegte totale leegte
pi_2710106
Kewl... Nog een reden om een busje te kopen
Ehm erhm goh nou ehm tja
pi_2710194
Idd onwijs gaaf wat die gasten voor elkaar weten te krijgen.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  vrijdag 4 januari 2002 @ 23:45:08 #6
3767 Herald
Come get some
pi_2710197
De grap van dit soort films is dat je niet zeker weet of het echt is, en als het echt is hoelang het duurt voordat ze krijgen wat ze willen. Laten we even naief doen en het is 100% echt. Ze rijden in hun busje en pikken daadwerkelijk willekeurige vrouwen op. Dan lijkt het me ten eerste sterk dat alle vrouwen die ze aanspreken met hun de bus in gaan en ten tweede dat alle vrouwen die in de bus gaan zitten daadwerkelijk meewerken aan de snode plannen (hoewel ze wel erg goed zijn in pushen). Hoeveel vrouwen moeten ze dan aanspreken om er eentje te neuken? En hoeveel dames laten het erbij zitten dat ze worden geneukt, vernederd, gefilmd en op internet gezet zonder gerechtelijke stappen te ondernemen.
  vrijdag 4 januari 2002 @ 23:52:14 #7
15289 gungan
leegte totale leegte
pi_2710339
Ja ok het zou allemaal fake kunnen zijn, maar het idee is toch erg leuk
Ehm erhm goh nou ehm tja
pi_2710458
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 23:20 schreef youngbloodmusic het volgende:
-edit- , een site waarop homevideos worden verkocht en via morpheus of kazaa is het gratis te bekijken.
Dit is een groep van 3 jongens van rond de 27 jaar oud die in een gehuurde bus meisjes oppikken en ze vervolgens zo bepraten dat ze vanzelf met de jongens gaan sexen. Aan het einde van zon partij sex worden de achtergelaten of krijgen ze het geld dat ze beloofd kregen niet, etc ect wie kent dit, en wat vinden jullie nou hiervan??Ik weet niet wat ik ervan moet denken...of eigenlijk ook wel
lol wat gedload ziet er wel grappig uit

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 10-01-2002 03:47]

pi_2710463
Het is allemaal fake. Anders zou die site allang van het Internet gehaald zijn.

En als het niet fake is, is het niet leuk. Ik hou niet van dit soort dingen.

pi_2710569
Mwoh wat filmpjes van gezien, maar ik zie dit nog niet zo makkelijk gebeuren. Wijfie aanspreken en hopppaaa erop.
Als het zo makkelijk was... Tss ik geloof niet dat dit echt is.. gespeeld dus!
Use & Abuse... Good & Bad Times
  zaterdag 5 januari 2002 @ 00:09:36 #11
3767 Herald
Come get some
pi_2710661
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 23:52 schreef gungan het volgende:
Ja ok het zou allemaal fake kunnen zijn, maar het idee is toch erg leuk
Het idee is ook erg leuk en daarom wordt het ook vaak toegepast. Ben Dover is er ook bekend mee geworden. Maar veelal zijn de vrouwen die van straat worden geplukt toch geen echte willekeurige dames als dat de film ons doet vermoeden.
pi_2711156
Bangbus is net zo echt als big brother en de bus. Allemaal in scene gezet.
Nothing gets to me now, unless I'm thinking of how the future ain't what it used to be.
pi_2711209
Ik vind het dolkomisch.
I wasn't supposed to BE here today!
pi_2711291
Humor....maar volgens mij dikke nep
  zaterdag 5 januari 2002 @ 01:04:21 #15
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_2711313
ik zou het dus echt nooit doen he.
kan het zijn dat een man nog zo goed kan lullen, ik zou gewoon weigeren..

ik geloof dus ook niet dat het echt is, denk niet dat er veel vrouwen zouden zijn die eraan mee zouden doen

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  zaterdag 5 januari 2002 @ 03:07:19 #16
18986 -Will-
filosoof/harlekijn/coach
pi_2712436
Rasechte gonzo-movies; kortom 100% in scene gezet. Mooi gedaan, verder. Zoek eens met Google, ik heb er eens een essay over de bangbus gelezen waar dat allemaal wordt uitgelegd.
pi_2713651
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 23:58 schreef Dixidito het volgende:
Het is allemaal fake. Anders zou die site allang van het Internet gehaald zijn.

En als het niet fake is, is het niet leuk. Ik hou niet van dit soort dingen.

Ik ben eigenlijk van mening dat deze clips echt zijn.
Ik zie echter wel dat ze een hele hoop meisjes ook niet de bus ingekregen hebben.
Ik vroeg net aan herald of hij de hele duur van alle films had gezien. Ik bedoel de hele film. Een uur lang. Dat zijn de zoektochten naar chicks en uiteindelijk het hele gebeuren tot het eind. Daaraan kan ik namelijk zien dat er echt niet wordt geacteerd, of het moeten top-acteurs zijn, maar kijk eens naar de lultactieken en de reacties van de meisjes. En het zijn natuurlijk ook vaak domme naieve meisjes. Vaak zijn ze na een paar keer aandringen (met geld of niet) wel bereid om nasty dingen te doen.
pi_2713666
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 01:04 schreef sundae het volgende:
ik zou het dus echt nooit doen he.
kan het zijn dat een man nog zo goed kan lullen, ik zou gewoon weigeren..

ik geloof dus ook niet dat het echt is, denk niet dat er veel vrouwen zouden zijn die eraan mee zouden doen

maarja, jij bent dan ook frozen, he?
pi_2713736
het zijn echt hele goede acteers dan...phew:

"All performers are given the opportunity to be tested for sexually transmitted diseases at no charge to themselves within a reasonable amount of time before their performance. All activity is arranged and discussed in advance of filming and every effort is made to insure the health and safety of the performers and to ensure that their performance is a pleasant and enjoyable experience."

Dit komt uit het regelement van wat je voor het betreden van de website te zien krijgt. Maar dan nog kan het alleen maar een fake regelement zijn. Mensen die dit hebben geschreven om zich legally in te dekken. In de films zie je ook niet dat ze verkracht worden, maar ze worden overgehaald en ze vragen, Wil je dit?
maar anyway..
I guess it's a U.S.A. - thing

pi_2714953
dus wat vinden we ervan
pi_2715046
we vinden het zeker stoer..
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
pi_2715113
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 23:31 schreef youngbloodmusic het volgende:

[..]

heb je al eens een volle versie gezien van zo'n homevideo??
daar zie je dus dat die gasten ALTIJD krijgen wat ze willen..Maar in Nederland zal het nooit gebeuren (denk ik)

Jij bent echt naïf!!!!
Ze laten natuurlijk alleen de beelden zien waarop het wel lukt.
En de keren dat het lukt zullen ze wel een hoer hebben ingehuurd.
pi_2723355
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 16:19 schreef jaapisokay het volgende:

[..]

Jij bent echt naïf!!!!
Ze laten natuurlijk alleen de beelden zien waarop het wel lukt.
En de keren dat het lukt zullen ze wel een hoer hebben ingehuurd.

???Jaap is okay???? (=bigbrother=...pak je moment, patty.....ojee)
hmm... misschien wordt het voor jou tijd om eens echt naar die site te gaan, of in ieder geval een volle versie te bekijken van een van de afleveringen op Kazaa of op Morpheus, en zou je in het vervolg misschien alle stukjes tekst van de topic kunnen lezen, alvorens hoog van de toren te blazen tegen mij en dat ook nog eens verkeerd te spellen!
(ik bedoel.....naiif????? nee hoor..geen trema hier..gewoon naief)
pi_2723472
Hum...toch jammer dat mensen op deze manier op ideeën worden gebracht. Vind het een ranzig idee...heb er niks van gezien en wil dat ook niet bepaald...maar zo makkelijk krijg je een griet niet zover hoor. Of je moet echt in de achterstands-der-achterstandswijk zitten waar die meisjes dat waarschijnlijk niet anders gewend zijn.

IOEW...*kreet van afgrijzen*

Bij mij en de meiden in mijn vriendenkring kun je lullen wat je wilt...no way dat iemand er zo intrapt. Misschien hebben wij wel hersens...

Mie luf joe long taim
pi_2723879
quote:
Op zondag 06 januari 2002 14:45 schreef youngbloodmusic het volgende:

[..]

???Jaap is okay???? (=bigbrother=...pak je moment, patty.....ojee)
hmm... misschien wordt het voor jou tijd om eens echt naar die site te gaan, of in ieder geval een volle versie te bekijken van een van de afleveringen op Kazaa of op Morpheus, en zou je in het vervolg misschien alle stukjes tekst van de topic kunnen lezen, alvorens hoog van de toren te blazen tegen mij en dat ook nog eens verkeerd te spellen!
(ik bedoel.....naiif????? nee hoor..geen trema hier..gewoon naief)

Zorg jij nou maar dat je met een computer kan werken zodat je een trema kan typen, voordat je zegt dat ik spellingsfouten maak, En als je niet met betere argumenten kan komen waarom jij niet naief bent behalve dat ik het fout type dan moet je je kop houden!!!!!!
En jaapisokay heeft niets met Big brother te maken want ik heb een hekel aan Big brother
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')