quote:STATUS:
Returning next season (2007-2008 season)
Renewed through the 2007-08 season (the show's second) on 4/2/07
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:45 schreef Perico het volgende:
PeRi !!
Sorry, ik kan de Robin of Sherwood series van Goldcrest, uit de jaren 83-86, niet verraden, dat staat gelijk aan heiligschennis voor mij persoonlijk
De verhouding Sheriff -- Gisburne is daar meesterlijk, net als Herne -- en de aflevering dat King Richard naar Nottingham gaat, is erg indrukwekkend.
Ja klopt maar nuquote:Op zondag 30 december 2007 10:36 schreef SaskiaR het volgende:
Ze zeiden aan het eind wel 'Robin Hood will return to BBC 1' ofzoiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dood is heeft robin nog weinig om voor te vechten.
Je ziet ook niet dat much Bonchurch krijgt of wat er dan ook gebeurd in Engeland.
Ze hadden guy en de sherrif ook even in beeld moeten brengen terwijl ze hun straf kregen.
Dit is gewoon een klote einde enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hebben ze de serie uitgeschreven op een misselijke manier.
Ja maar oude = nostalgiequote:Op maandag 31 december 2007 14:39 schreef Tangarine het volgende:
vast ergens downloadbaar... maar de nieuwe is ook zeker de moeite waard
quote:Op maandag 8 juni 2009 00:21 schreef Witchfynder het volgende:
Er is nog helemaal geen vierde seizoen besteld. Maar ja, ze kunnen altijd weer een Robin of Locksley --> Robert of Huntingdon switch doen. Of ja, die broer he
.
Inderdaad nog niet helemaal zeker of er een seizoen 4 komt,maar ze zijn er mee bezigquote:In January 2009, the writer Sally Wainwright told The Stage entertainment industry newspaper that she had been asked to oversee a creative revamp of the programme for its fourth series. The BBC confirmed to the paper that she had been asked to work on ideas for the show, but added that a fourth run had not yet been commissioned.
daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op maandag 31 december 2007 14:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik keek vroeger altijd naar Robin Hood. Is die oude serie nog ergens te krijgen?
.
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:44 schreef Young_David het volgende:
Is volgens mij recent nog op DVD verschenen
Nou en of. Ik gok op een nieuwe Robin versus Prince John. Ik vond het wel interessant dat men nu pas in de serie verwerkte dat koning Richard ontvoerd is. In het echt is koning Richard van 1192 tot 1194 gevangen geweest. Aangezien men er meestal vanuit gaat dat een Robn Hood verhaal eindigt met de terugkomst van koning Richard, kan de serie nog wel twee jaar lopen, mochten zij dat willen.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:24 schreef TheZapster het volgende:
Wat een einde, wat een einde![]()
Mocht de serie een doorstart maken, hebben ze wel een paar nieuwe hoofdrolspelers nodig
Ah shit, was vanmiddag in de Media Markt. Dan had ik 'm ff meegenomenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:21 schreef TheZapster het volgende:
Voor de liefhebbers ligt er bij de Media Markt een box met alle 3 seizoenen voor de schappelijke prijs van ¤12,99 te koop.
[ afbeelding ]
"Ladidadida"
Ik kon hem ook niet laten liggen voor dat geldquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:02 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ah shit, was vanmiddag in de Media Markt. Dan had ik 'm ff meegenomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |