Ooit wereldnieuwsquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:50 schreef Jayhawk het volgende:
Entebbe
Algemene Kennis Quiz Deel 308quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:50 schreef Jayhawk het volgende:
Entebbe
gaan we weer...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:53 schreef macondo het volgende:
Voor de liefhebbers: ontmaskering van Jayhawk
Ik had Jayhawk toen wat gevraagd, maar nooit antwoord op gekregen. Dus probeer het gewoon nog een keer...quote:
Vragen en punten toekennen in vette letters aub. Discussies over valsspelers, google-gebruikers en andere parasieten mogen in gewoon lettertype.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:54 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
gaan we weer...
Als je aandacht wil doe dan mee met LINGO
geen ideequote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:59 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik had Jayhawk toen wat gevraagd, maar nooit antwoord op gekregen. Dus probeer het gewoon nog een keer...
Nahja, het maakt ook niet uit eigenlijk...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:03 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
geen idee
Het kan zijn dat de term totaalvoetbal in het buitenland of geen betekenis heeft of het is niet typisch nederlands. Een concreter antwoord moet ik je helaas verschuldigd blijven. De vraag die ik toendertijd gesteld had heb ik ooit eens een keer in de krant gelezen.
TrickyDick + 1quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:06 schreef TrickyDick het volgende:
Piet schrijvers ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |