Dat zou een kind kunnen zijn... moeten zijn. Vaak is een kind echter de zuiverse uitdrukking van wat er mis zit tussen twee mensen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:14 schreef LXIV het volgende:
Een kind is niets minder dan de zuiverste uitdrukking van LIEFDE tussen twee mensen.
[afbeelding]
Je kunt ook samen een kat nemen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:43 schreef wyccie het volgende:
En als je nou echt geen kind wil, hoe zou ik dan mijn liefde voor een ander moeten uitdrukken? Ben ik bij voorbaat al kansloos wat dat betreft?
LX, je wordt bedankt![]()
Nee hoor.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:44 schreef wyccie het volgende:
Lienekien, ben jij moeder?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:44 schreef Claudia_x het volgende:
Je kunt ook samen een kat nemen.
Je kunt, niet je moet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Waarom moet er een levend wezen aanwezig zijn?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:44 schreef Lienekien het volgende:
Moederschap, dat wil je toch niet missen?
Net als een kind hoeft elke dag een kusje ook geen uitdrukking te zijn van de zuiverste liefde.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:47 schreef wyccie het volgende:
Ik vind elke dag een kusje wel voldoende. Zegt veel meer dan een kind of een kat.
Een gemeend kusje dan he, niet eentje omdat het moet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:49 schreef Claudia_x het volgende:
Net als een kind hoeft elke dag een kusje ook geen uitdrukking te zijn van de zuiverste liefde.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:49 schreef k_man het volgende:
Wanneer gaan wij nou eens daten wyccie?
Elke dag een kusje klinkt alweer gauw als een sleur en een gewoonte. Niet als zuiverste liefde.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een gemeend kusje dan he, niet eentje omdat het moet.
En dat geldt dus ook voor het nemen van een kind.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:50 schreef wyccie het volgende:
Een gemeend kusje dan he, niet eentje omdat het moet.
Ik bedoel meer: je houdt elke dag van elkaar, en geeft elkaar daarom elke dag een kusje.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:51 schreef Lienekien het volgende:
Elke dag een kusje klinkt alweer gauw als een sleur en een gewoonte. Niet als zuiverste liefde.
Kinderen nemen? Dat klinkt zo fout.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En dat geldt dus ook voor het nemen van een kind.
Ik heb een kat. Dat zal het wel zijn.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:53 schreef wyccie het volgende:
![]()
Waarom is het zo lastig om iets uit te leggen. Word ik nou nooit begrepen, of denk ik gewoon zo gek?
Ik ben een atheïst.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:53 schreef k_man het volgende:
Kinderen nemen? Dat klinkt zo fout.
Oh jee. Is dit zo'n vrouwenvraag waarop geen goed antwoord mogelijk is?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:53 schreef wyccie het volgende:
![]()
Waarom is het zo lastig om iets uit te leggen. Word ik nou nooit begrepen, of denk ik gewoon zo gek?
Nu begrijp zelfs ik het niet meer.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:54 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb een kat. Dat zal het wel zijn.
Sterker nog: het is geen vraag. Als jij nu haar vriendje was, zei je niks maar gaf je haar een kusje.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:55 schreef k_man het volgende:
Oh jee. Is dit zo'n vrouwenvraag waarop geen goed antwoord mogelijk is?![]()
Eigenlijk maakt het mij niks uit wat je zegt. Ik gok zelf toch op dat laatste.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:55 schreef k_man het volgende:
Oh jee. Is dit zo'n vrouwenvraag waarop geen goed antwoord mogelijk is?![]()
Da's toevallig. Ik ook.quote:
Noem jij je vriend nog steeds je vriendje?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:56 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog: het is geen vraag. Als jij nu haar vriendje was, zei je niks maar gaf je haar een kusje.
Ze wil niet daten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Sterker nog: het is geen vraag. Als jij nu haar vriendje was, zei je niks maar gaf je haar een kusje.
Volgens mij heb ik je wel eens zien/horen vloeken, of niet?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:57 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben diep diep diepgelovig.
Ja, ik geloof het wel. In ieder geval niet 'vriend' of 'partner'. Ik ben zelf ook liever een vriendinnetje dan een vriendin.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:57 schreef wyccie het volgende:
Noem jij je vriend nog steeds je vriendje?
ik heb gewoon geen zin om mee te doen met het 'ik ook'-spel.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je wel eens zien/horen vloeken, of niet?
't Was geen spel. Ik was serieus.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:59 schreef Lienekien het volgende:
ik heb gewoon geen zin om mee te doen met het 'ik ook'-spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |